Aktualności

24 lipca 2020
Centralne Biuro Obsługi Klienta i nowe lokalizacje oddziałów.
W celu usprawnienia współpracy z naszymi klientami i partnerami stworzyliśmy Centralne Biuro Obsługi Klientów. Do Państwa dyspozycji oddajemy dedykowany numer telefonu 33 82 85 757 oraz adres e-mail bok[at]jantar.pl. Biuro Obsługi Klienta jest pierwszą formą kontaktu w Jantar, dzięki której klient złoży zapytanie czy zamówienie lub zostanie skontaktowany z naszym specjalistą w danej dziedzinie. Jantar […]
Przeczytaj całość
22 lipca 2020
Jshop – nasz sklep internetowy już działa!
W celu podniesienia standardów współpracy  oraz ułatwienia procesu handlowego stworzyliśmy sklep internetowy Jshop. Mamy nadzieję, że bogata oferta produktów spełni Państwa oczekiwania. Zapraszamy do Jshop: www.jshop.jantar.pl W sklepie internetowym Jshop oferujemy możliwość zakupu m.in.: etykiet, etykiet samoprzylepnych do wag, taśm termotransferowych, drukarek etykiet, czytników, terminali. W sklepie znajdują się m.in. zakładki „promocje” oraz „nowości”, które na bieżąco uzupełniamy. Oferujemy pomoc i wsparcie […]
Przeczytaj całość
06 lipca 2020
Nowy komputer dotykowy!Poznaj Zebra – TC52x i TC57x
Zebra Technologies wprowadziła na rynek „najbardziej wytrzymałe komputery dotykowe” – modele TC52x i TC57x.  Zaawansowane funkcje komputerów dotykowych oferują komfort użytkownika – to nowy poziom łatwości obsługi i produktywności. Zastosowanie innowacyjnych rozwiązań w urządzeniu mobilnym Zebra zapewnia większą wydajność, a co za tym idzie, daje możliwość obsługi m.in. aplikacji do realizacji płatności. Poznaj komputer dotykowy […]
Przeczytaj całość
30 czerwca 2020
Jantar Sp. z o.o. buduje sieć partnerską – Jpartner
Jantar Sp. z o.o. stworzyła program Jpartner, który będzie rozwijał sieć sprzedaży kas samoobsługowych i oprogramowania dedykowanego dla retail. Jpartner – nowość w Jantar Rozwój sprzedaży samoobsługowej oraz wieloletnie kompetencje w zakresie wdrażania kas samoobsługowych i oprogramowania dedykowanego dla retail, zaowocowały stworzeniem programu Jpartner. Jest to program partnerski, który pozwala firmom technologicznym na wdrażanie kas […]
Przeczytaj całość
09 czerwca 2020
Samoobsługa w handlu – możliwość czy konieczność? WEBINAR
Wspólnie z Partnerami NCR i Zebra Technologies dziękujemy za udział w webinarium: Samoobsługa w handlu – możliwość czy konieczność? Omówiliśmy możliwości wsparcia Twojego biznesu poprzez kasy samoobsługowe oraz mobilną sprzedaż. Nakreśliliśmy korzyści z zastosowania nowoczesnych rozważań dla handlu, które: pomogą w efektywnym prowadzeniu sprzedaży, wpłyną na bezpieczeństwo transakcji oraz satysfakcję klienta. Przedstawiliśmy portfolio kas samoobsługowych NCR […]
Przeczytaj całość
20 maja 2020
Kamery termowizyjne – pomiar temperatury w grupie
Pomiaru temperatury poprzez system kamer termowizyjnych System oparty o kamery termowizyjne pozwala na pomiar temperatury ciała w grupie osób. Zadaniem rozwiązania jest rejestracja i wykrywanie w czasie rzeczywistym osób, posiadających podwyższoną temperaturę ciała – w praktyce będących w tzw. stanie podgorączkowym lub gorączkowym. System kamer termowizyjnych wysyła natychmiastowe powiadomienie o podwyższonej temperaturze i pozwala na […]
Przeczytaj całość
09 maja 2020
Czy myślałeś już o wymianie terminali z Windows na Android?
Koniec wsparcia dla mobilnych systemów operacyjnych Windows  W 2020r i pierwszym kwartale 2021 r. Microsoft kończy wsparcie dla istniejących mobilnych systemów operacyjnych Windows instalowanych na terminalach. W praktyce oznacza to, że nie będzie możliwości aktualizacji tych systemów. To bardzo istotna informacja, która może wpłynąć na poziom pracy i bezpieczeństwo stosowania oprogramowania na terminalach. Koniecznie zaplanuj […]
Przeczytaj całość
08 maja 2020
Zarządzanie rozproszonymi zadaniami – sprawdź Work Flow
Work flow, zarządzanie zadaniami rozproszonymi jest Jednym ze sposobów, aby lepiej zarządzać rozproszonymi zadaniami pracowników jest system Work-Flow. System ten jest szczególnie pomocnym rozwiązaniem w obecnym czasie, gdzie praca zdalna stała się dla wielu firm codziennością. Rozwiązanie to integruje rozproszone systemy księgowe z: produkcją, systemem sprzedażowym, raportowaniem, Pozwala weryfikować stan realizacji zadań i rozliczać pracowników. Wspólnie z naszym […]
Przeczytaj całość
06 kwietnia 2020
Przegląd techniczny – możliwość przeniesienia terminu – komunikat MF
W związku z obecną sytuacją związaną z Covid-19 na portalu podatki.gov.pl Ministerstwo Finansów umieściło informacje dotyczącą procedury przeniesienia terminu obowiązkowych przeglądów okresowych urządzeń fiskalnych. Podatnik może indywidualnie wystosować wniosek do Urzędu Skarbowego, aby odroczyć termin przeglądu technicznego urządzenia do lipca 2020. Wniosek musi być złożony przed terminem wykonania aktualnie obowiązującego przeglądu technicznego kasy. Szczegółowe informacje […]
Przeczytaj całość
20 marca 2020
Strumieniowy system do mierzenia temperatury
System do pomiaru temperatury i wykrywania zagrożeń epidemiologicznych System oparty o kamery termowizyjne BI-spektralne do pomiaru temperatury ciała w dużej grupie osób, których zadaniem jest rejestracja i wykrywanie w czasie rzeczywistym osób, posiadających podwyższoną temperaturę ciała, czyli będących w tzw. stanie podgorączkowym lub gorączkowym. Kamery te, w odróżnieniu od tradycyjnych kamer termowizyjnych, pracują tylko i […]
Przeczytaj całość
20 marca 2020
Osłony dla kasjerów – bezpieczeństwo pracowników sklepów
Wychodząc naprzeciw Państwa zapytaniom oraz z uwagi na chęć zapewnienia bezpieczeństwa kasjerom w Państwa placówkach handlowych wprowadziliśmy do oferty system taki produkt, jak osłona dla kasjerów. Przygotowaliśmy rozwiązanie w dwóch opcjach montażu: niezależny element do montażu bez ingerencji w boks kasowy – osłona z pleksi na stojakach (OPCJA 1) element do bezpośrednio montażu na boksie kasowym […]
Przeczytaj całość
13 marca 2020
Ważna informacja
Drodzy Klienci i Partnerzy, Reagując na sytuację związaną z COVID-19 oraz zmiany w funkcjonowaniu szkół oraz przedszkoli wprowadzamy czasowo zmieniony modelu pracy naszej firmy. Zdecydowana większość naszych pracowników pracuje zdalnie, aby być dostępnym dla Państwa w obszarze handlowym oraz zachować ciągłość obsługi umów serwisowych. W Centrali oraz Oddziale Kraków będzie dostępna rotacyjna zmiana, która wraz […]
Przeczytaj całość
1 10 11 12 21