SAMOOBSŁUGA
Jantar oferuje pełną gamę rozwiązań samoobsługowych dla handlu od kas samoobsługowych przez samodzielne skanowanie zakupów z systemem Jshopper aż po sklep autonomiczny.
Case study
Jantar Sp. z o.o.
centrala
Jantar oferuje pełną gamę rozwiązań samoobsługowych dla handlu od kas samoobsługowych przez samodzielne skanowanie zakupów z systemem Jshopper aż po sklep autonomiczny.
Samoobsługowe stanowiska stają się z roku na rok coraz bardziej popularnym rozwiązaniem. Pojawiają się one w różnych dziedzinach naszego życia: możemy skorzystać z samoobsługowych stanowisk podczas zakupów w sklepie, check-in w hotelu, odprawy na lotnisku czy zaczerpnąć informacji z multimedialnych kiosków. Plusów, które przemawiają za wprowadzaniem systemów samoobsługowych jest bardzo wiele. Warto wspomnieć tutaj o redukcji kolejek przy kasie, wpływie na lojalność i satysfakcję Klienta czy zwiększeniu przepustowości oraz obrotów poprzez optymalizację czasu i kosztów pracy.
Kasy samoobsługowe, kioski multimedialne. Rozwiązania samoobsługowe dla handlu, gastronomii, stacji paliw.
Nowoczesny sklep to sklep otwarty na klienta. System samoobsługowy proponowany przez Jantar oparty jest na platformach sprzętowych TOSHIBA lub NCR, a jego kluczowym elementem jest specjalistyczne oprogramowanie sprzedażowe. Program daje możliwość zarządzania środowiskiem samoobsługowym, posiada intuicyjny interfejs użytkownika, który prowadzi klienta poprzez kolejne kroki sprzedaży. W zależności od preferencji detalisty rozwiązanie samoobsługowe może być wyposażone w system płatności gotówkowych i bezgotówkowych lub tylko i wyłącznie obsługiwać karty płatnicze.
Korzyści biznesowe:
centrala