AUTOMATYZACJA PROCESU OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ E-COMMERCE
![o_256786_1280 sephora](https://jantar.pl/wp-content/uploads/2023/10/o_256786_1280.webp)
![Sephora logotyp](https://jantar.pl/wp-content/uploads/2023/10/sephora-webp.webp)
AUTOMATYZACJA PROCESU OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ
![sephora](https://jantar.pl/wp-content/uploads/2024/02/VIDEO-CASE-STUDY-Z-WDROZENIA-JRETAIL-1.png)
Cel biznesowy
Klient poszukiwał rozwiązania, które zautomatyzuje procesy związane z obsługą zamówień sklepu internetowego. Rozwiązanie miało zapewnić możliwość wykorzystania dostarczanych danych z systemów zewnętrznych oraz komunikować się z innymi systemami w celu przekazania dokumentu potwierdzającego transakcję.
Wyzwania
- wyeliminowanie konieczności druku paragonów fiskalnych,
- wdrożenie systemu do obsługi sprzedaży realizowanej w kanale e-commerce,
- automatyzacje czynności powtarzalnych wykonywanych dla każdego zamówienia,
- działania na danych dostarczonych z systemu obsługującego zbieranie zamówień,
- zapewnienie działania systemu zgodnie z przepisami fiskalnymi,
- potrzeba przejrzystego raportowania wykonywanych operacji.
Realizacja
Zaproponowanie rozwiązanie oparte jest o autorskie oprogramowanie stworzone do obsługi procesów zdefiniowanych wspólnie z Klientem. Powstałe rozwiązanie jest w strukturze modułowej opartej o mikroserwisy dające elastyczność rozwoju, adaptacji do zachodzących zmian w procesach jak również większego bezpieczeństwa w bezawaryjnej obsłudze pojedynczych zamówień. Aplikacja obsługuje takie funkcjonalności jak: import danych z systemu zewnętrznego, kontrola oraz przetwarzanie dostarczonych danych, podgląd bieżącej realizacji, fiskalizacja transakcji, wystawianie faktur lub not księgowych, wysyłka informacji drogą e-mail o realizacjach lub wykrytych niezgodnościach. Od strony sprzętowej zaproponowaliśmy użycie urządzeń fiskalnych pozwalających na przeprowadzanie procesu fiskalizacji bez fizycznego wydruku paragonu. Proces wydruku został zamieniony na dostarczenie w formie e-mail informacji o transakcji do Kupującego.
Korzyści dla Klienta:
- centralne zarządzanie procesem fiskalizacji sprzedaży sklepu internetowego,
- kontrolę każdego z obsługiwanych zleceń na każdym z etapów rejestracji fiskalnej transakcji,
- w pełni bezobsługowy proces fiskalizacji przeprowadzanych transakcji,
- system obsługujący kilkadziesiąt tysięcy zamówień miesięcznie.
![sephora store](https://dev.jantar.pl/wp-content/uploads/2023/10/AnyConv.com__sephora-perfumeria.webp)
PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ
![](https://jantar.pl/wp-content/uploads/2023/09/konsultacja.jpg)
KONSULTACJA Z EKSPERTEM
ZAREZERWUJ TERAZ
Pomagamy w wyborze odpowiednich rozwiązań, które mają
na celu usprawnienie Twojego biznesu.
kosztów obsługi
eksperci branży IT
bieżących problemów