Aktualności

08 maja 2020
Zarządzanie rozproszonymi zadaniami – sprawdź Work Flow
Work flow, zarządzanie zadaniami rozproszonymi jest Jednym ze sposobów, aby lepiej zarządzać rozproszonymi zadaniami pracowników jest system Work-Flow. System ten jest szczególnie pomocnym rozwiązaniem w obecnym czasie, gdzie praca zdalna stała się dla wielu firm codziennością. Rozwiązanie to integruje rozproszone systemy księgowe z: produkcją, systemem sprzedażowym, raportowaniem, Pozwala weryfikować stan realizacji zadań i rozliczać pracowników. Wspólnie z naszym […]

06 kwietnia 2020
Przegląd techniczny – możliwość przeniesienia terminu – komunikat MF
W związku z obecną sytuacją związaną z Covid-19 na portalu podatki.gov.pl Ministerstwo Finansów umieściło informacje dotyczącą procedury przeniesienia terminu obowiązkowych przeglądów okresowych urządzeń fiskalnych. Podatnik może indywidualnie wystosować wniosek do Urzędu Skarbowego, aby odroczyć termin przeglądu technicznego urządzenia do lipca 2020. Wniosek musi być złożony przed terminem wykonania aktualnie obowiązującego przeglądu technicznego kasy. Szczegółowe informacje […]

20 marca 2020
Strumieniowy system do mierzenia temperatury
System do pomiaru temperatury i wykrywania zagrożeń epidemiologicznych System oparty o kamery termowizyjne BI-spektralne do pomiaru temperatury ciała w dużej grupie osób, których zadaniem jest rejestracja i wykrywanie w czasie rzeczywistym osób, posiadających podwyższoną temperaturę ciała, czyli będących w tzw. stanie podgorączkowym lub gorączkowym. Kamery te, w odróżnieniu od tradycyjnych kamer termowizyjnych, pracują tylko i […]

20 marca 2020
Osłony dla kasjerów – bezpieczeństwo pracowników sklepów
Wychodząc naprzeciw Państwa zapytaniom oraz z uwagi na chęć zapewnienia bezpieczeństwa kasjerom w Państwa placówkach handlowych wprowadziliśmy do oferty system taki produkt, jak osłona dla kasjerów. Przygotowaliśmy rozwiązanie w dwóch opcjach montażu: niezależny element do montażu bez ingerencji w boks kasowy – osłona z pleksi na stojakach (OPCJA 1) element do bezpośrednio montażu na boksie kasowym […]

13 marca 2020
Ważna informacja
Drodzy Klienci i Partnerzy, Reagując na sytuację związaną z COVID-19 oraz zmiany w funkcjonowaniu szkół oraz przedszkoli wprowadzamy czasowo zmieniony modelu pracy naszej firmy. Zdecydowana większość naszych pracowników pracuje zdalnie, aby być dostępnym dla Państwa w obszarze handlowym oraz zachować ciągłość obsługi umów serwisowych. W Centrali oraz Oddziale Kraków będzie dostępna rotacyjna zmiana, która wraz […]

18 lutego 2020
Jantar Retail Forum
Jantar wraz z Partnerem strategicznym wydarzenia Zebra Technologies, Partnerami Microsoft oraz GS1 Polska zapraszają na Jantar Retail Forum. Spotkanie odbędzie się 10 marca, w Warszawie na PGE Narodowy, w Loży Książęcej. Spotkaj się z gośćmi specjalnymi, którzy zaprezentują wizję trendów dla handlu, podzielą się opinią jak widzą przyszłość relacji z klientami oraz wezmą udział w […]

27 stycznia 2020
Konsumencie! Przygotuj się na zmiany w stawkach VAT od 1 kwietnia 2020
Nowy rok, nowe przepisy – tym razem zmiany zostały zapowiedziane w matrycy stawek VAT, która zostanie zaktualizowana 1 kwietnia 2020 r. Nie oznacza to jednak, że podatek zawsze zostanie podwyższony – głównym założeniem tego projektu jest wyeliminowanie sytuacji, w której bardzo podobne do siebie produkty różnią się poziomem opodatkowania. Jakie zmiany czekają nas w najbliższym […]

22 stycznia 2020
Koniec wsparcia Windows 7 – nasza rekomendacja
Koniec wsparcia Windows 7 – nasza rekomendacja W związku z końcem okresu wsparcia oprogramowania WINDOWS 7 Jantar Sp. z o.o. rekomenduje, aby na stacjach POS nie aktualizować bez konsultacji systemu operacyjnego do nowej wersji. Dla systemu Windows Embedded POSReady 7 wsparcie jest utrzymane do 12.10.2021, dla systemu Windows Embedded Standard 7 Service Pack 1 wsparcie […]

07 stycznia 2020
Webinarium dla przemysłu kosmetycznego – 13.01
Ze względu na zainteresowanie tematem, kolejny raz zapraszamy na seminarium dla przemysłu kosmetycznego Jak prawidłowo identyfikować produkty w rosyjskim systemie traceability? Kiedy? poniedziałek 13 stycznia 2020 12:00 do 13:00 Śledzenie produktów (z ang. traceability) w całym łańcuchu dostaw, wynika m.in. z troski o zdrowie i życie konsumentów. W Polsce jest obowiązkowe dla branży farmaceutycznej, żywnościowej, […]

02 stycznia 2020
Ważna informacja dot. drukarek DELIO
Ważna informacja dla użytkowników drukarek fiskalnych Novitus Delio – potrzebna interwencja serwisu producenta W dniu 1 stycznia 2020 w drukarkach DELIO wystąpił „błąd zegara” blokujący możliwość wystawienia paragonów z właściwą datą. Błąd został już zlokalizowany i określono sposób jego naprawy. Niestety niemożliwe jest dokonanie naprawy u Klienta i konieczna jest interwencja serwisu producenta. PROCEDURA AKCJI […]

12 grudnia 2019
Wyróżnienie dla Prezesa Janusza Targosza
Miło nam poinformować, że Prezes Janusz Targosz, który jest Członkiem Rady Uczelni Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej, został uhonorowany medalem z okazji „50-lecia ” istnienia uczelni. Medal jest podziękowaniem za zaangażowanie i pracę na rzecz Uczelni. „Tradycja akademicka w Bielsku-Białej ma już pięćdziesiąt lat. Obejmuje lata, w których działała filia Politechniki Łódzkiej oraz lata funkcjonowania Akademii […]

12 grudnia 2019
Harmonogram pracy 23.12.19 – 6.01.20
Szanowni Państwo, Przedstawiamy harmonogram pracy w czasie Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku. 23.12.19 pracujemy 8.00 – 16.00 24.12.19 pracujemy 8.00-14.00 25, 26. 12.19 święto/firma nieczynna 27.12.19 – firma nieczynna 30.12.19 pracujemy 8.00- 16.00 31.12.19 pracujemy 8.00 – 14.00 1.01.20 święto/ firma nieczynna 2,3.01.20 – pracujemy 8.00 -16.00 6.01.20 święto/ firma nieczynna Zgłoszenia serwisowe będą […]