Zebra PS20 – asystent zakupów

Asystent zakupów Zebra PS 20 to nowoczesne i samoobsługowe rozwiązanie, tworzące wygodne oraz przyjazne środowisko.

Klient po wejściu do sklepu pobiera Asystenta (urządzenie wraz z aplikacją z dedykowanego miejsca w sklepie). Odpowiednie oprogramowanie pozwala na wypożyczenie sprzętu. System daje klientowi możliwość łatwego pobrana urządzenia, a właścicielowi sklepu bezpieczeństwo użytkowania i autoryzacji transakcji.  Od tego momentu klient może samodzielnie skanować produkty oraz pakować je już w trakcie trwania zakupów. Dzięki temu w dowolnym momencie może weryfikować i kontrolować koszty oraz skorzystać z błyskawicznej transakcji przy samoobsługowej kasie (produkty w sposób inteligentny same dodają się do naszego rachunku).

Asystent Zakupów to idealne rozwiązanie dla każdej firmy, której zależy na tworzeniu dobrej relacji z klientem oraz płynnym przepływie towarów. Zakupy samoobsługowe zyskały w ostatnim roku na popularności również ze względu na kwestie epidemiologiczne. Klienci oraz właściciele sklepów są bardziej wyczuleni na kwestie bezpośredniego kontaktu klient/personel.