OFERTA

Toshiba Self Checkout

Kasa samoobsługowa Toshiba Self Checkout -6 generecji- model płatnosci kartą i gotowką

 

Kasa samoobsługowa Toshiba Self Checkout z modułem płatności kartą to samoobsługowe stanowisko sprzedaży umożliwiające rozliczanie transakcji w sposób bezgotówkowy i gotówkowy.
Kasy obsługujące płatność gotówką mogą być w zależności od potrzeb wyposażone w wymienialną kasetę na pieniądze, moduł recyclingu monet oraz pełny model z recyclingiem monet i banknotów


Jak to działa?

Kupując poprzez samoobsługową kasę Klient sam przesuwa opakowania przez czytnik skanując kody kreskowe towarów. Klient wypełnia czynności zgodne z komunikatami wyświetlanymi na ekranie oraz informacjami głosowymi. Wysoce intuicyjny interfejs użytkownika pomaga w dokonaniu transakcji
i dostarcza przyjemności z zakupów. Kupujący, zgodnie ze swoimi preferencjami i konfiguracją urządzenia, korzysta z automatu gotówkowego, który wydaje resztę lub zintegrowanego systemu obsługi kart płatniczych oraz bonów towarowych. Kasa kontroluje wagę towarów w celu wykrycia niezeskanowanego produktu dodanego po naliczeniu należności za zakupiony towar. Platforma sprzętowa IBM w połączeniu z oprogramowaniem gwarantuje niezawodność proponowanego rozwiązania oraz pozwala na współpracę z dowolnym oprogramowaniem magazynowym działającym w placówce.

Budowa modułowa
Nowe modułowe rozwiązanie pozwala na dobranie odpowiedniego modelu do wymagań klienta oraz ewoluowanie zgodnie z jego aktualnymi potrzebami. Modele z płatnością kartą w bardzo prosty sposób można przekształcić w urządzenie, które pozwala dokonywać płatności za pomocą gotówki- wystarczy dołożyć moduł pozwalający na przeprowadzanie takich transakcji. Kasy obsługujące płatność gotówką mogą być w zależności od potrzeb wyposażone w wymienialną kasetę na pieniądze, moduł recyclingu monet oraz pełny model z recyclingiem monet i banknotów.

Korzyści biznesowe
– sprawniejsze zarządzanie w czasie zwiększonego ruchu
– wzrost zainteresowania klientów i poprawa wizerunku sieci
– redukcja kolejek przy kasie
– wzrost satysfakcji i lojalności klienta
– zwiększenie przepustowości oraz obrotów poprzez optymalizację czasu i kosztów pracy (jeden asystent sprzedaży na 4 stanowiska

 

Więcej na stronie Toshiba Global Commerce Solutions

Przeczytaj artykuły prasowe o rozwiązaniach samoobsługowych…

Pierwsze wdrożenie IBM Self Checkout w Polsce- przeczytaj artykuł…

Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.

Jantar Sp. z o.o. – Centrala

jantar@jantar.pl


ul. Piekarska 199

43-300 Bielsko-Biała


tel: +48 33 82 85 700

tel: +48 33 82 85 701

fax: +48 33 82 85 709

Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze

warszawa@jantar.pl


ul. Stępińska 22/30

00-739 Warszawa


tel: +48 697 698 474

tel: +48 605 821 194

Jantar Sp. z o.o. – Małopolska

krakow@jantar.pl


ul. Dobrego Pasterza 36 B

31-416 Kraków


tel: +48 12 415 69 89

Jantar Sp. z o.o. – Śląsk

rybnik@jantar.pl


ul. Żorska 283

44-251 Rybnik


tel: +48 32 423 80 15

Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuje się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Kontakt

Obszar działania
Bielsko
Warszawa
Kraków
Rybnik
Przedstawiciele

Kontakt

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Pobierz program

Pobierz program umożliwiający naszemu specjaliście pomoc zdalną

POBIERZ

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje ze świata IT dla Twojego sektora.

FORMULARZ KONTAKTOWY

Informacja o cookies Zamknij informację o cookies
Ta strona korzysta z plików cookies(ciasteczek). Aby dowiedzieć się więcej na temat samych plików, sposobu ich używania oraz polityce prywatności, kliknij w dowiedz się więcej.