Opis sytuacji klienta/kwestie do rozwiązania poprzez wdrożenie
Problemy kadrowe, ujednolicenie systemu sprzedaży w sieci sklepów,
Opis rozwiązania
Wdrożenie systemu sprzedaży opartego o PC POS, PC Market, Konsola Kupca Insoft sp. z o.o. w sieci sklepów. Kompleksowe wdrożenie systemu opartego m.in. o terminale kasowe IBM SurePOS 300, drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych, kolektory danych. Dodatkowo infrastruktura sieciowa- serwery IBM. Ważną częścią projektu była instalacja kas samoobsługowych – pierwsze wdrożenie kasy samoobsługowej IBM Self Checkout w Polsce 2009 r.
Korzyści dla klienta
CYTAT
W początkowej fazie wdrażania kas samoobsługowych istotne jest wsparcie instalacji działaniami marketingowymi. Tutaj mogliśmy liczyć na pomoc ze strony firmy Jantar, która instaluje kasy samoobsługowe w naszych placówkach. Otrzymaliśmy istotne informacje jak przygotować się do wdrożenia m.in. komunikaty do klientów, oznaczenie przestrzeni, umiejscowienie kas w sklepie itd. Komplet informacji oparty o badania i praktykę z innych instalacji pozwolił nam na skonstruowanie własnej strategii wprowadzania nowych urządzeń.
Lech Stefański Wiceprezes Zarządu
Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.
Jantar Sp. z o.o. – Centrala
jantar@jantar.pl
ul. Piekarska 199
43-300 Bielsko-Biała
tel: +48 33 82 85 700
tel: +48 33 82 85 701
fax: +48 33 82 85 709
Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze
warszawa@jantar.pl
al. Jerozolimskie 200
02-486 Warszawa
Budynek 2, Pok. 212
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Jantar Sp. z o.o. – Małopolska
krakow@jantar.pl
ul. Dobrego Pasterza 36 B
31-416 Kraków
tel: +48 12 415 69 89
Jantar Sp. z o.o. – Śląsk
rybnik@jantar.pl
ul. Przemysłowa 3
44-203 Rybnik
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.
(zamówienia etykiet i materiałów eksploatacyjnych)
tel.: +48 33 82 85 757
email: bok@jantar.pl
(pon. - pt. 8:00 - 16:00)
tel.: +48 33 82 85 730
tel.: +48 33 82 85 700
tel.: +48 33 82 85 757
email: bok@jantar.pl
Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.
jantar@jantar.pl
ul. Piekarska 199
43-300 Bielsko-Biała
tel: +48 33 82 85 700
tel: +48 33 82 85 701
fax: +48 33 82 85 709
warszawa@jantar.pl
ul. Jerozolimskie 200
02-486 Warszawa
Budynek 2, Pok 212
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
krakow@jantar.pl
ul. Dobrego Pasterza 36 B
31-416 Kraków
tel: +48 12 415 69 89
rybnik@jantar.pl
ul. Przemysłowa 3
44-203 Rybnik
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.