Nowoczesne technologie stały się częścią naszego życia i zdają się jego nieodłącznym komponentem. Otaczają nas ze wszystkich stron, wspomagając w codziennym funkcjonowaniu. Jednakże istnieje jeszcze wiele przestrzeni do zagospodarowania i zmodernizowania. Jedną z nich są sklepy i centra handlowe. Być może już niebawem, niekończące się kolejki do kas oraz plączące się po kieszeniach niewygodne listy zakupów staną się jedynie niemiłym wspomnieniem, a to dzięki personalnemu Asystentowi Sprzedaży Zebra PS20.
Zakupy w asyście
Asystent sprzedaży PS20 to nowoczesne i samoobsługowe urządzenie, tworzące wygodne oraz przyjazne środowisko, który do maksymalnego poziomu podnosi doświadczenie zakupowe, przy okazji skracając czas ich trwania do minimum. Klient po wejściu do sklepu pobiera wózek z zadokowanym Asystentem. Od tego momentu może samodzielnie skanować produkty oraz pakować je już w trakcie trwania zakupów. Dzięki temu w dowolnym momencie może weryfikować i kontrolować koszty oraz skorzystać błyskawicznej transakcji przy samoobsługowej kasie (produkty w sposób inteligentny same dodają się do naszego rachunku). To jednak nie wszystko! Klienci mogą korzystać z wirtualnej mapy sklepu bądź w czasie rzeczywistym dostawać powiadomienia na urządzenie o bieżących obniżkach czy trwających wyprzedażach. Jeżeli użytkownik natrafi na trudności przy obsłudze Asystenta Sprzedaży PS20, zawsze może skorzystać z wbudowanego mikrofonu, aby w dowolnym momencie połączyć się z obsługą sklep.
Idealne rozwiązanie dla sklepu i klienta
Asystent Zakupów PS20 nie tylko ułatwia funkcjonowanie klientowi w przestrzeni sklepu, ale również usprawnia pracę personelu. Kompletowanie zamówień online, sprawdzanie dostępności produktów, uzupełnianie towaru na półkach, zarządzanie zapasami w czasie rzeczywistym, udzielanie informacji o cenach czy weryfikacja promocji, to jedynie kilka z możliwych zastosowań urządzenia. Dostosuj je do swoich potrzeb.
Większe przychody, niższe koszta
Zmniejszenie sklepowych kolejek, stresu a przede wszystkim kosztów, przy podnoszeniu przychodów i jakości świadczonej usługi. Asystent Zakupów PS20 to idealne rozwiązanie dla każdej firmy, której zależy na tworzeniu dobrej relacji z klientem oraz płynnym przepływie towarów.
Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji związanych z produktem oraz specyfikacją techniczną, skontaktuj się z nami lub wejdź na stronę naszego partnera Zebra Technologies. Zapraszamy także do zapoznania się z ofertą skanerów ręcznych lub bezprzewodowych, dostępnych na https://jshop.jantar.pl/
Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.
Jantar Sp. z o.o. – Centrala
jantar@jantar.pl
ul. Piekarska 199
43-300 Bielsko-Biała
tel: +48 33 82 85 700
tel: +48 33 82 85 701
fax: +48 33 82 85 709
Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze
warszawa@jantar.pl
ul. Jerozolimskie 200
02-486 Warszawa
Budynek 2, Pok 212
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Jantar Sp. z o.o. – Małopolska
krakow@jantar.pl
ul. Dobrego Pasterza 36 B
31-416 Kraków
tel: +48 12 415 69 89
Jantar Sp. z o.o. – Śląsk
rybnik@jantar.pl
ul. Przemysłowa 3
44-203 Rybnik
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.
tel.: +48 33 82 85 757
email: bok@jantar.pl
tel.: +48 33 82 85 757
email: bok@jantar.pl
Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.
jantar@jantar.pl
ul. Piekarska 199
43-300 Bielsko-Biała
tel: +48 33 82 85 700
tel: +48 33 82 85 701
fax: +48 33 82 85 709
warszawa@jantar.pl
ul. Jerozolimskie 200
02-486 Warszawa
Budynek 2, Pok 212
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
krakow@jantar.pl
ul. Dobrego Pasterza 36 B
31-416 Kraków
tel: +48 12 415 69 89
rybnik@jantar.pl
ul. Przemysłowa 3
44-203 Rybnik
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.