Wdrożenie kas samoobsługowych NCR SSCO
Podwawelska Spółdzielnia Spożywców zdecydowała się na wdrożenie kas samoobsługowych NCR SelfServ Checkout w zmodernizowanych Delikatesach w Hali Targowej, które mieszczą się przy alei Daszyńskiego w Krakowie. Kasy samoobsługowe są integralną częścią linii sprzedaży, która oparta jest o 4 urządzania samoobsługowe i 3 tradycyjne stanowiska kasowe. Warto zaznaczyć, że Spółdzielnia zdecydowała się na zakup najbardziej rozbudowanego modelu kasy samoobsługowej NCR, który wyposażony jest w możliwość płatności gotówką i kartą oraz pełny recycling monet i banknotów. Jantar Sp. z o.o. wykonała integrację oprogramowania obsługującego kasy samoobsługowe NCR z działającym w Spółdzielni systemem sprzedażowym PC Market 7 firmy Insoft.
„Z perspektywy zarządzającego Spółdzielnią, najbardziej istotny jest fakt, że wdrożenie kas samoobsługowych pozwoliło
nam na obniżenie kosztów bieżących działalności. Nowoczesne urządzenia, które uzupełniają linię kas, umożliwiają również
naszym klientom szybkie i atrakcyjne zakupy.”
Małgorzata Dybaś
Prezes Zarządu
Podwawelska Spółdzielnia Spożywców
Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.
Jantar Sp. z o.o. – Centrala
jantar@jantar.pl
ul. Piekarska 199
43-300 Bielsko-Biała
tel: +48 33 82 85 700
tel: +48 33 82 85 701
fax: +48 33 82 85 709
Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze
warszawa@jantar.pl
al. Jerozolimskie 200
02-486 Warszawa
Budynek 2, Pok. 212
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Jantar Sp. z o.o. – Małopolska
krakow@jantar.pl
ul. Dobrego Pasterza 36 B
31-416 Kraków
tel: +48 12 415 69 89
Jantar Sp. z o.o. – Śląsk
rybnik@jantar.pl
ul. Przemysłowa 3
44-203 Rybnik
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.
(zamówienia etykiet i materiałów eksploatacyjnych)
tel.: +48 33 82 85 757
email: bok@jantar.pl
(pon. - pt. 8:00 - 16:00)
tel.: +48 33 82 85 730
tel.: +48 33 82 85 700
tel.: +48 33 82 85 757
email: bok@jantar.pl
Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.
jantar@jantar.pl
ul. Piekarska 199
43-300 Bielsko-Biała
tel: +48 33 82 85 700
tel: +48 33 82 85 701
fax: +48 33 82 85 709
warszawa@jantar.pl
ul. Jerozolimskie 200
02-486 Warszawa
Budynek 2, Pok 212
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
krakow@jantar.pl
ul. Dobrego Pasterza 36 B
31-416 Kraków
tel: +48 12 415 69 89
rybnik@jantar.pl
ul. Przemysłowa 3
44-203 Rybnik
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.