Ważna informacja dot. drukarek DELIO

Ważna informacja dla użytkowników drukarek fiskalnych Novitus Delio – potrzebna interwencja serwisu producenta

W dniu 1 stycznia 2020 w drukarkach DELIO wystąpił „błąd zegara” blokujący możliwość wystawienia paragonów z właściwą datą. Błąd został już zlokalizowany i określono sposób jego naprawy. Niestety niemożliwe jest dokonanie naprawy u Klienta i konieczna jest interwencja serwisu producenta.

PROCEDURA AKCJI SERWISOWEJ
Uruchomiona została specjalna akcję serwisową, a Oddziały Serwisu Novitus w całej Polsce pracują bez przerwy nad usuwaniem usterek i maksymalnym przyspieszeniem wszystkich napraw. Naprawa jest możliwa wyłącznie w serwisie i nie można jej wykonać zdalnie. Drukarki z usterką należy dostarczyć do Partnera Novitus opiekującego się urządzeniem, który zajmie się obsługą naprawy – w przypadku drukarek zakupionych w Jantar Sp. z o.o. drukarka może być dostarczona do Centrali lub jednego z oddziałów Jantar (www.jantar.pl/#kontakt).

PRZEWIDYWANY CZAS i KOSZT NAPRAWY
Wszystkie koszty naprawy ponosi Novitus. Sam proces naprawy nie jest długotrwały, jednak ze względu na dużą ilość urządzeń, prawdopodobnie dojdzie do kolejkowania zleceń, dlatego trudno wskazać precyzyjny termin wykonania każdej naprawy. Serwisy Novitus oraz Partnerów Serwisowych pracują obecnie bez przerwy, aby zminimalizować czas oczekiwania. W razie pytań prosimy o kontakt: tel. 33 82 85 730, serwis[at]jantar.pl

Link do informacji na stronie producenta