Drodzy Klienci i Partnerzy,
Reagując na sytuację związaną z COVID-19 oraz zmiany w funkcjonowaniu szkół oraz przedszkoli wprowadzamy czasowo zmieniony modelu pracy naszej firmy. Zdecydowana większość naszych pracowników pracuje zdalnie, aby być dostępnym dla Państwa w obszarze handlowym oraz zachować ciągłość obsługi umów serwisowych.
W Centrali oraz Oddziale Kraków będzie dostępna rotacyjna zmiana, która wraz z pracownikami zdalnymi zapewni ciągłość działania biznesowego dla naszych klientów. Nasi pracownicy dostępni są pod dotychczasowymi numerami telefonów komórkowych i stacjonarnych, bieżące wsparcie klientów realizowane jest poprzez dedykowany dla każdego klienta numer hot-line. Dzięki inwestycji w obszarze bezpieczeństwa danych oraz wirtualnej centrali pracownicy mogą się komunikować w sposób szyfrowany i bezpieczny niezależnie od lokalizacji. Optymalizujemy interwencje techników wyjazdowych w placówkach handlowych, którzy podejmują na chwilę obecną działania w sytuacjach krytycznych dla sieci.
Na ten moment, wstrzymane zostały wszystkie służbowe wyjazdy zagraniczne oraz spotkania odbywające się w większym gronie osób. Jesteśmy przygotowani, aby przeprowadzać zaplanowane i nowe spotkania z Państwem w formie videokonferencji.
Jednocześnie zapewniamy, że dokładamy wszelakich starań, aby obecna sytuacja w jak najmniejszym stopniu wpłynęła na naszą współpracę. Dziękujemy za wyrozumiałość.
O wszelkich zmianach w obszarze naszego działaniach będziemy informować na bieżąco.