Wspólnie z Partnerami NCR i Zebra Technologies dziękujemy za udział w webinarium: Samoobsługa w handlu – możliwość czy konieczność?
Omówiliśmy możliwości wsparcia Twojego biznesu poprzez kasy samoobsługowe oraz mobilną sprzedaż. Nakreśliliśmy korzyści z zastosowania nowoczesnych rozważań dla handlu, które:
- pomogą w efektywnym prowadzeniu sprzedaży,
- wpłyną na bezpieczeństwo transakcji oraz satysfakcję klienta.
Przedstawiliśmy portfolio kas samoobsługowych NCR wraz z niezbędnym i opcjonalnym oprogramowaniem oraz produkty Zebra Technologies m.in. terminal PS20, asystent sprzedaży CC6000.
W planie webinarium znalazły się:
- systemy samoobsługowej i mobilnej sprzedaży,
- kasy samoobsługowe NCR oraz terminale i urządzenia Zebra Technologies,
- korzyści biznesowe wynikające z zastosowania rozwiązań samoobsługowych m.in. : zwiększenie sprzedaży, minimalizacja strat, udostępnienie obsługi wielokanałowej sprzedaży, dostosowanie do bieżących potrzeb rynku i wymogów konsumentów, wzrost lojalności i zadowolenia klientów, poprawa wizerunku.