Samoobsługa w handlu – możliwość czy konieczność? WEBINAR

Wspólnie z Partnerami NCR i Zebra Technologies dziękujemy za udział w webinarium: Samoobsługa w handlu – możliwość czy konieczność?

Omówiliśmy możliwości wsparcia Twojego biznesu poprzez kasy samoobsługowe oraz mobilną sprzedaż. Nakreśliliśmy korzyści z zastosowania nowoczesnych rozważań dla handlu, które:

  • pomogą w efektywnym prowadzeniu sprzedaży,
  • wpłyną na bezpieczeństwo transakcji oraz satysfakcję klienta.

Przedstawiliśmy portfolio kas samoobsługowych NCR wraz z niezbędnym i opcjonalnym oprogramowaniem oraz produkty Zebra Technologies m.in. terminal PS20, asystent sprzedaży CC6000.

W planie webinarium znalazły się:

  • systemy samoobsługowej i mobilnej sprzedaży,
  • kasy samoobsługowe NCR oraz terminale i urządzenia Zebra Technologies,
  • korzyści biznesowe wynikające z zastosowania rozwiązań samoobsługowych m.in. : zwiększenie sprzedaży, minimalizacja strat, udostępnienie obsługi wielokanałowej sprzedaży, dostosowanie do bieżących potrzeb rynku i wymogów konsumentów, wzrost lojalności i zadowolenia klientów, poprawa wizerunku.