BLOG

Kasy samoobsługowe czyli rewolucja w branży retail
31 sierpnia 2021

Kasy samoobsługowe to kluczowa rewolucja w branży retail, na której dynamiczny rozwój niewątpliwie wpłynęła pandemia koronawirusa. Potrzeba ograniczenia kontaktów międzyludzkich, do których często dochodzi na linii sprzedawca-klient, spowodowała, że kasy samoobsługowe zaczęły być coraz częściej wdrażane w sieciach handlowych i są chętnie używane przez konsumentów.

Jak zmienia się rynek zakupów?

Automatyzacja handlu rozwija się w bardzo szybkim tempie. Kasy samoobsługowe stanowią już standard w największych sieciach w Polsce. Ich szybka ekspansja nie oznacza zmniejszania tempa pracy nad ich rozwojem. Mimo, że kasy samoobsługowe cieszą się dużą popularnością są stale modyfikowane technologicznie, aby nieustannie podnosić komfort i jakość zakupów, a także eliminować problemy, na które skarżą się klienci. Niewątpliwą zaletą stosowania kas samoobsługowych są aspekty ekonomiczne.

Przede wszystkim kasy samoobsługowe pozwoliły skrócić pobyt klienta w sklepie, który zamiast oczekiwania w długiej kolejce do kasy, jest w stanie sam dokonać zakupów poprzez intuicyjne i szybkie skanowanie produktów. Większe poczucie bezpieczeństwa takiej formy zakupów, zwłaszcza w czasie pandemii, jest kolejnym pozytywnym aspektem.

Co więcej, kasy samoobsługowe pozwalają lepiej zarządzać organizacją pracy personelu, który zyskuje więcej czasu na pracę poza linią kas. Dodatkowo zarządzający sklepami zwracają uwagę na kwestie związane z dostępnością pracowników. Wiele z nich podkreśla, że decydują się na wdrożenie rozwiązań samoobsługowych ze względu na deficyt kadry.

Gwarancja sprawnej instalacji

Należy zwrócić uwagę na fakt, że wdrożenie kas samoobsługowych zdecydowanie poprawi jakość i szybkość dokonywanych zakupów, ale tylko wtedy, kiedy sprzęt jest najwyższej jakości i umożliwia klientom bezproblemową obsługę systemu. Tradycyjni klienci nie są doświadczonymi kasjerami, a częste awarie sprzętu lub niezrozumiały system obsługi mogą dostarczyć więcej problemów niż pożytku. Dlatego warto potraktować wdrożenie urządzenia samoobsługowego jako solidną inwestycję w rozwój i poprawę jakości oferowanych usług, a także podniesienie pozytywnego doświadczenia zakupowego. Zadowolony klient, będzie częściej wracał do naszego sklepu. Tutaj warto postawić na doświadczonego Partnera. Wdrożenie kas samoobsługowych z firmą Jantar, gwarantuje najwyższą jakość urządzeń i kompleksową pomoc na każdym etapie instalacji.

Wdrożenie na szeroką skalę? Tylko z odpowiednim partnerem

W naszej ofercie znajdują się cztery rodzaje kas samoobsługowych, specjalnie dostosowanych do różnych branż, aby móc odpowiadać na potrzeby każdej działalności.

Oferujemy kasy, które w zależności od potrzeb biznesowych są wyposażone w system płatności kartą lub także w systemy pozwalające na dokonywanie płatności gotówkowych. Wdrożenie kas samoobsługowych, to korzyści takie jak:

  • sprawniejsze zarządzanie w czasie zwiększonego ruchu
  • wzrost zainteresowania klientów i poprawa wizerunku sieci
  • redukcja kolejek przy kasie
  • wzrost satysfakcji i lojalności klienta
  • optymalizacja pracy personelu.

Nieustające tempo zmian

Firmy, które nadążają za zmianami na rynku, będą chętniej wybierane przez klientów.Nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ śledzenie trendów, nowości w usługach i obsłudze klienta dotyczy praktycznie każdego aspektu życia i przyczynia się do rozwoju. Dlatego też firmy odpowiednio szybko podejmujące decyzje związane z rozwojem, będą chętniej wybierane przez klientów ze względu na popularną automatyzację usług. Interesujesz się wdrożeniem automatyzacji do swojego biznesu? Skontaktuj się z nami.

Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.

Jantar Sp. z o.o. – Centrala

jantar@jantar.pl


ul. Piekarska 199

43-300 Bielsko-Biała


tel: +48 33 82 85 700

tel: +48 33 82 85 701

fax: +48 33 82 85 709

Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze

warszawa@jantar.pl


ul. Jerozolimskie 200

02-486 Warszawa

Budynek 2, Pok 212


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Jantar Sp. z o.o. – Małopolska

krakow@jantar.pl


ul. Dobrego Pasterza 36 B

31-416 Kraków


tel: +48 12 415 69 89

Jantar Sp. z o.o. – Śląsk

rybnik@jantar.pl


ul. Przemysłowa 3

44-203 Rybnik


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Kontakt

Obszar działania
Bielsko
Warszawa
Kraków
Rybnik
Przedstawiciele

Kontakt

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Pobierz program

Pobierz program umożliwiający naszemu specjaliście pomoc zdalną

POBIERZ

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje ze świata IT dla Twojego sektora.

FORMULARZ KONTAKTOWY