Samoobsługowe stanowiska stają się z roku na rok coraz bardziej popularnym rozwiązaniem. Pojawiają się one w różnych dziedzinach naszego życia: możemy skorzystać z samoobsługowych stanowisk podczas zakupów w sklepie, check-in w hotelu, odprawy na lotnisku czy zaczerpnąć informacji z multimedialnych kiosków. Plusów, które przemawiają za wprowadzaniem systemów samoobsługowych jest bardzo wiele. Warto wspomnieć tutaj o redukcji kolejek przy kasie, wpływie na lojalność i satysfakcję Klienta czy zwiększeniu przepustowości oraz obrotów poprzez optymalizację czasu i kosztów pracy.
Kasy samoobsługowe, kioski multimedialne. Rozwiązania samoobsługowe dla handlu, gastronomii, stacji paliw.
Nowoczesny sklep to sklep otwarty na klienta. System samoobsługowy proponowany przez Jantar oparty jest na platformach sprzętowych TOSHIBA lub NCR, a jego kluczowym elementem jest specjalistyczne oprogramowanie sprzedażowe. Program daje możliwość zarządzania środowiskiem samoobsługowym, posiada intuicyjny interfejs użytkownika, który prowadzi klienta poprzez kolejne kroki sprzedaży. W zależności od preferencji detalisty rozwiązanie samoobsługowe może być wyposażone w system płatności gotówkowych i bezgotówkowych lub tylko i wyłącznie obsługiwać karty płatnicze.
Korzyści biznesowe:
Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.
Jantar Sp. z o.o. – Centrala
jantar@jantar.pl
ul. Piekarska 199
43-300 Bielsko-Biała
tel: +48 33 82 85 700
tel: +48 33 82 85 701
fax: +48 33 82 85 709
Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze
warszawa@jantar.pl
al. Jerozolimskie 200
02-486 Warszawa
Budynek 2, Pok. 212
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Jantar Sp. z o.o. – Małopolska
krakow@jantar.pl
ul. Dobrego Pasterza 36 B
31-416 Kraków
tel: +48 12 415 69 89
Jantar Sp. z o.o. – Śląsk
rybnik@jantar.pl
ul. Przemysłowa 3
44-203 Rybnik
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.
(zamówienia etykiet i materiałów eksploatacyjnych)
tel.: +48 33 82 85 757
email: bok@jantar.pl
(pon. - pt. 8:00 - 16:00)
tel.: +48 33 82 85 730
tel.: +48 33 82 85 700
tel.: +48 33 82 85 757
email: bok@jantar.pl
Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.
jantar@jantar.pl
ul. Piekarska 199
43-300 Bielsko-Biała
tel: +48 33 82 85 700
tel: +48 33 82 85 701
fax: +48 33 82 85 709
warszawa@jantar.pl
ul. Jerozolimskie 200
02-486 Warszawa
Budynek 2, Pok 212
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
krakow@jantar.pl
ul. Dobrego Pasterza 36 B
31-416 Kraków
tel: +48 12 415 69 89
rybnik@jantar.pl
ul. Przemysłowa 3
44-203 Rybnik
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.