OFERTA

Samoobsługa

Samoobsługowe stanowiska stają się z roku na rok coraz bardziej popularnym rozwiązaniem. Pojawiają się one w różnych dziedzinach naszego życia: możemy skorzystać z samoobsługowych stanowisk podczas zakupów w sklepie, check-in w hotelu, odprawy na lotnisku czy zaczerpnąć informacji z multimedialnych kiosków. Plusów, które przemawiają za wprowadzaniem systemów samoobsługowych jest bardzo wiele. Warto wspomnieć tutaj o redukcji kolejek przy kasie, wpływie na lojalność i satysfakcję Klienta czy zwiększeniu przepustowości oraz obrotów poprzez optymalizację czasu i kosztów pracy.

Kasy samoobsługowe, kioski multimedialne. Rozwiązania samoobsługowe dla handlu, gastronomii, stacji paliw.

Nowoczesny sklep to sklep otwarty na klienta. System samoobsługowy proponowany przez Jantar oparty jest na platformach sprzętowych TOSHIBA lub NCR, a jego kluczowym elementem jest specjalistyczne oprogramowanie sprzedażowe. Program daje możliwość zarządzania środowiskiem samoobsługowym, posiada intuicyjny interfejs użytkownika, który prowadzi klienta poprzez kolejne kroki sprzedaży. W zależności od preferencji detalisty rozwiązanie samoobsługowe może być wyposażone w system płatności gotówkowych i bezgotówkowych lub tylko i wyłącznie obsługiwać karty płatnicze.

Korzyści biznesowe:

  • sprawniejsze zarządzanie w czasie zwiększonego ruchu
  • wzrost zainteresowania klientów i poprawa wizerunku sieci
  • redukcja kolejek przy kasie
  • wzrost satysfakcji i lojalności klienta
  • zwiększenie przepustowości oraz obrotów poprzez optymalizację czasu i kosztów pracy (jeden asystent sprzedaży na 4 stanowiska)

Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.

Jantar Sp. z o.o. – Centrala

jantar@jantar.pl


ul. Piekarska 199

43-300 Bielsko-Biała


tel: +48 33 82 85 700

tel: +48 33 82 85 701

fax: +48 33 82 85 709

Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze

warszawa@jantar.pl


ul. Jerozolimskie 200

02-486 Warszawa

Budynek 2, Pok 212


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Jantar Sp. z o.o. – Małopolska

krakow@jantar.pl


ul. Dobrego Pasterza 36 B

31-416 Kraków


tel: +48 12 415 69 89

Jantar Sp. z o.o. – Śląsk

rybnik@jantar.pl


ul. Przemysłowa 3

44-203 Rybnik


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Kontakt

Obszar działania
Bielsko
Warszawa
Kraków
Rybnik
Przedstawiciele

Kontakt

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Pobierz program

Pobierz program umożliwiający naszemu specjaliście pomoc zdalną

POBIERZ

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje ze świata IT dla Twojego sektora.

FORMULARZ KONTAKTOWY

Informacja o cookies Zamknij informację o cookies
Ta strona korzysta z plików cookies(ciasteczek). Aby dowiedzieć się więcej na temat samych plików, sposobu ich używania oraz polityce prywatności, kliknij w dowiedz się więcej.