AUTOMATYZACJA PROCESU OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ E-COMMERCE

sephora
Sephora logotyp

AUTOMATYZACJA PROCESU OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ

0
perfumerii
0
stanowisk sprzedaży
0
produktów

sephora

Cel biznesowy

Klient poszukiwał rozwiązania, które zautomatyzuje procesy związane z obsługą zamówień sklepu internetowego. Rozwiązanie miało zapewnić możliwość wykorzystania dostarczanych danych z systemów zewnętrznych oraz komunikować się z innymi systemami w celu przekazania dokumentu potwierdzającego transakcję.

Wyzwania

  • wyeliminowanie konieczności druku paragonów fiskalnych,
  • wdrożenie systemu do obsługi sprzedaży realizowanej w kanale e-commerce,
  • automatyzacje czynności powtarzalnych wykonywanych dla każdego zamówienia,
  • działania na danych dostarczonych z systemu obsługującego zbieranie zamówień,
  • zapewnienie działania systemu zgodnie z przepisami fiskalnymi,
  • potrzeba przejrzystego raportowania wykonywanych operacji.

Realizacja

Zaproponowanie rozwiązanie oparte jest o autorskie oprogramowanie stworzone do obsługi procesów zdefiniowanych wspólnie z Klientem. Powstałe rozwiązanie jest w strukturze modułowej opartej o mikroserwisy dające elastyczność rozwoju, adaptacji do zachodzących zmian w procesach jak również większego bezpieczeństwa w bezawaryjnej obsłudze pojedynczych zamówień. Aplikacja obsługuje takie funkcjonalności jak: import danych z systemu zewnętrznego, kontrola oraz przetwarzanie dostarczonych danych, podgląd bieżącej realizacji, fiskalizacja transakcji, wystawianie faktur lub not księgowych, wysyłka informacji drogą e-mail o realizacjach lub wykrytych niezgodnościach. Od strony sprzętowej zaproponowaliśmy użycie urządzeń fiskalnych pozwalających na przeprowadzanie procesu fiskalizacji bez fizycznego wydruku paragonu. Proces wydruku został zamieniony na dostarczenie w formie e-mail informacji o transakcji do Kupującego.

Korzyści dla Klienta:

  • centralne zarządzanie procesem fiskalizacji sprzedaży sklepu internetowego,
  • kontrolę każdego z obsługiwanych zleceń na każdym z etapów rejestracji fiskalnej transakcji,
  • w pełni bezobsługowy proces fiskalizacji przeprowadzanych transakcji,
  • system obsługujący kilkadziesiąt tysięcy zamówień miesięcznie.
sephora store

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ

KONSULTACJA Z EKSPERTEM
ZAREZERWUJ TERAZ

Pomagamy w wyborze odpowiednich rozwiązań, które mają
na celu usprawnienie Twojego biznesu.

Optymalizacja
kosztów obsługi
Doświadczeni
eksperci branży IT
Rozwiązania
bieżących problemów