INSTALACJA SYSTEMU MOBILNEJ SAMOOBSŁUGI JSHOPPER

Kobieta korzystająca z rozwiązania Jshopper personal shopper
a&k market

INSTALACJA SYSTEMU MOBILNEJ SAMOOBSŁUGI JSHOPPER

0
doświadczenia
0
pracowników
0
urządzeń mobilnych


Opis rozwiązania

Realizacja polegała na wdrożeniu nowoczesnego rozwiązania samoobsługowego opartego na asystentach zakupów Zebra PS20 osadzonych w szafie zaprojektowanej przez firmę Digitall Concept pod marką shadokey®, działającego dzięki autorskiemu oprogramowaniu firmy Jantar Sp. z o.o. Jshopper. Sklep został dostosowany pod rozwiązanie poprzez umiejscowienie odpowiedniego oznakowania w obrębie sklepu oraz wymianę wag zwykłych na etykietujące, generujące kody dedykowane m.in. pod terminale Zebra PS20. Rozwiązanie pozwala klientom na samodzielne skanowanie produktów i pakowanie ich bezpośrednio do torby, a po zakończeniu zakupów generowany jest kod potrzebny do zrealizowania płatności.

Korzyści dla Klienta

  • usprawnienie i unowocześnienie systemu sprzedaży
  • dopełnienie wizerunku nowoczesnego sklepu
  • możliwość większego zaangażowania pracowników w obsługę klientów bezpośrednio na sali sprzedaży
a&k market

Tomasz Lodarski, A&K Hurt Market Sp. z o.o.: „Jesteśmy zadowoleni z rozwiązania, w skali miesiąca mamy ponad 1000 zakupów zrobionych przy użyciu Jshoppera. Najwięcej użyć jest w weekendy, gdy klienci robią duże zakupy. Kilka razy zdarzyło się, że wszystkie urządzenia były w użyciu, więc zdecydowaliśmy się na domówienie kolejnych 6 szt. Współpraca z firmą Jantar bardzo nam odpowiada, mamy dobry kontakt z technikami, reagowali szybko na wszystkie nasze uwagi, a problemy, które pojawiały się na samym początku wdrożenia, były szybko usuwane.”

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ

KONSULTACJA Z EKSPERTEM
ZAREZERWUJ TERAZ

Pomagamy w wyborze odpowiednich rozwiązań, które mają
na celu usprawnienie Twojego biznesu.

Optymalizacja
kosztów obsługi
Doświadczeni
eksperci branży IT
Rozwiązania
bieżących problemów