INSTALACJA SYSTEMU MOBILNEJ SAMOOBSŁUGI JSHOPPER
INSTALACJA SYSTEMU MOBILNEJ SAMOOBSŁUGI JSHOPPER
Opis rozwiązania
Realizacja polegała na wdrożeniu nowoczesnego rozwiązania samoobsługowego opartego na asystentach zakupów Zebra PS20 osadzonych w szafie zaprojektowanej przez firmę Digitall Concept pod marką shadokey®, działającego dzięki autorskiemu oprogramowaniu firmy Jantar Sp. z o.o. Jshopper. Sklep został dostosowany pod rozwiązanie poprzez umiejscowienie odpowiedniego oznakowania w obrębie sklepu oraz wymianę wag zwykłych na etykietujące, generujące kody dedykowane m.in. pod terminale Zebra PS20. Rozwiązanie pozwala klientom na samodzielne skanowanie produktów i pakowanie ich bezpośrednio do torby, a po zakończeniu zakupów generowany jest kod potrzebny do zrealizowania płatności.
Korzyści dla Klienta
- usprawnienie i unowocześnienie systemu sprzedaży
- dopełnienie wizerunku nowoczesnego sklepu
- możliwość większego zaangażowania pracowników w obsługę klientów bezpośrednio na sali sprzedaży
Tomasz Lodarski, A&K Hurt Market Sp. z o.o.: „Jesteśmy zadowoleni z rozwiązania, w skali miesiąca mamy ponad 1000 zakupów zrobionych przy użyciu Jshoppera. Najwięcej użyć jest w weekendy, gdy klienci robią duże zakupy. Kilka razy zdarzyło się, że wszystkie urządzenia były w użyciu, więc zdecydowaliśmy się na domówienie kolejnych 6 szt. Współpraca z firmą Jantar bardzo nam odpowiada, mamy dobry kontakt z technikami, reagowali szybko na wszystkie nasze uwagi, a problemy, które pojawiały się na samym początku wdrożenia, były szybko usuwane.”
PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ
KONSULTACJA Z EKSPERTEM
ZAREZERWUJ TERAZ
Pomagamy w wyborze odpowiednich rozwiązań, które mają
na celu usprawnienie Twojego biznesu.
kosztów obsługi
eksperci branży IT
bieżących problemów