Pierwsze kasy Jsco by shadokey® w Aelia DUTYFREE

 

O kliencie:

Spółka Lagardere Duty Free to operator sklepów wolnocłowych na lotniskach jak np. Aelia Duty Free, czy też The Fashion Gallery.
W Polsce Lagardere Duty Free działa w oparciu o 28 sklepów, gdzie znajduje się blisko 90 stanowisk sprzedażowych. Aelia Duty Free oferuje szeroki wybór perfum, kosmetyków pielęgnacyjnych (bogate portfolio kosmetyków naturalnych) oraz kolorowych, w tym edycje limitowane oraz travel. W Aelia Duty Free znajdziemy również szeroki wybór słodyczy, wyrobów tytoniowych i alkoholi – od tradycyjnych polskich trunków, poprzez te bardziej wyszukane, do najbardziej ekskluzywnych.

Cel wdrożenia:

– usprawnienie obsługi Klienta
– odciążenie personelu
– zmniejszenie kolejek
– wsparcie sprzedaży w okresach wzmożonego ruchu na lotniskach

Wyzwania:

– zwiększenie przepustowości stanowisk kasowych
– stworzenie sprzętu dostosowanego do indywidualnych potrzeb klienta – pod względem wizualnym i funkcjonalnym
– integracja z systemem sprzedażowym i programami partnerskimi działającymi u klienta
– obsługa sprzedaży wymagającej skanowanie kart pokładowych

Realizacja:

Kasy samoobsługowe JSCO zostały zintegrowane z oprogramowaniem TCPOS-JSCO to wspólny projekt firm Jantar i Digitall Concept pod marką JSCO by shadokey®. Rozwiązanie jest „szyte na miarę” dla sieci sklepów Aelia. Zastosowane zostały dedykowane komponenty, specjalnie zaprojektowany blaty oraz uchwyty wraz z pojemnikiem na osłony na butelki. Dodatkowo JSCO wyposażone są w drukarki fiskalne Posnet, które są zintegrowane z terminalami płatniczymi. Płatności na kasie można wykonać jedynie za pomocą karty płatniczej, co znacząco skraca czas transakcji i zwiększa wygodę zakupów zgodnie z obowiązującymi przepisami kasa umożliwia zeskanowanie biletów pokładowych w celu dokonania zakupów w sklepie duty free, a także kart Miles & More i aplikacji programu lojalnościowego Kameleon.

Korzyści biznesowe:

– usprawnienie i unowocześnienie systemu sprzedaży
– poprawa jakości i szybkości obsługi
– możliwość większego zaangażowania pracowników w obsługę klientów bezpośrednio na sali sprzedaży
– wsparcie techniczne w ramach umowy serwisowej

Opinia klienta:

Paweł Opałko, Dyrektor IT w Lagardère Polska:
„Szukaliśmy rozwiązania samoobsługowego, które da nam możliwość integracji z systemem sprzedażowym działającym w sieci oraz spełni nasze wymagania w zakresie unikalnego designu. Kasy samoobsługowe JSCO by shadokey® bardzo dobrze wpisały się w te oczekiwania. Stworzono dla nas dedykowane rozwiązanie, które pozwala nam na szybką i efektywną obsługę klienta. Istotnym elementem współpracy z firmą Jantar jest również umowa serwisowa, która umożliwia szybki dostęp do inżynierów wsparcia technicznego i zabezpiecza ciągłość sprzedaży.”