Z nami pierwsze kroki z drukarką kodów kreskowych są dziecinnie proste!
Kupujesz drukarkę kodów kreskowych?
Skorzystaj z darmowego pakietu 7 – dniowego dostępu do naszych specjalistów.
Oferta obejmuje wsparcie telefoniczne i mailowe dla drukarek kodów kreskowych zakupionych w firmie Jantar Sp. z o.o. od 01.04.2018 do 30.06.2018.
W ramach 7 – dniowego pakietu zapewniamy:
1. Konsultacje telefoniczne oraz mailowe w zakresie**:
– Instalacji i konfiguracji urządzenia
– Pomocy w zakresie instalacji Zebra Designer 2
– Wsparcia w doborze materiałów eksploatacyjnych produkcji Jantar
– Pomocy przy kalibracji urządzenia
– Wsparcia w przeprowadzeniu procedury gwarancyjnej
2. Możliwość przygotowania darmowych próbek etykiet oraz taśm
Dostępność serwisu: 8.00-16.00, 5 dni w tygodniu – od poniedziałku do piątku*
Czas reakcji w godzinach dostępności serwisu: do 8 h
Wsparcie serwisowe: do 7 dni od daty zakupu
*nie dotyczy dni ustawowo wolnych od pracy , ** wsparcie nie dotyczy szkolenia z projektowania formatów etykiet
Po zakończeniu okresu 7 dniowego wsparcia proponujemy ryczałtowy pakiet w kwocie 49 PLN netto/miesiąc/urządzenie.
W przypadku większej ilości urządzeń przygotowany zostanie indywidualny pakiet ryczałtowy.
Dostępność serwisu zdalnego w ramach ryczałtu serwisowego:
Wszystkie awarie zgłaszane są na dedykowany adres mailowy: autoidsupport[at]jantar.pl
Procedura zgłaszania:
– zgłoszenia przyjmowane są na adres – autoidsupport[at]jantar.pl
– zgłoszenie powinno zawiera: datę i numer faktury zakupowej, model i numer seryjny urządzenia oraz opis problemu,
– podanie zastosowanych materiałów eksploatacyjnych
– osoba do kontaktu wraz za danymi kontaktowymi
– po otrzymaniu zgłoszenia technik skontaktuje się do 8 h mailowo lub telefonicznie
Stawka roboczogodzinowa obowiązuje w godzinach pracy serwisu 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku z pominięciem dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku zleceń Zamawiającego wychodzących po za godziny pracy serwisu warunki finansowe ustalana są każdorazowo.
*** ceny netto