Tablet mobilny. Wsparcie procesów dla placówek handlowych

 

Do głównych zadań placówek handlu detalicznego należy przyciągnięcie klienta. Aby to zrobić należy dać mu jak najlepsze doświadczenia zakupowe w sklepie. Jeżeli osoba robiąca zakupy szybko znajdzie na półce produkt, jaki ją zainteresuje, a do tego nie będzie stała w kolejce, lecz sprawnie dokona zapłaty za koszyk zakupowy to istnieje duże prawdopodobieństwo, że zdobędziemy i utrzymamy lojalność klienta. Nie ma nic gorszego w retailu jak brak towaru na półce, zła cena lub długie kolejki. Technologie mobilne przychodzą tu z pomocą i dają nowe rozwiązania na usprawnienie procesu zakupowego.

 

Lepsza obsługa klienta dzięki tabletom mobilnym?

 

Pracownicy sklepu coraz częściej pełnią rolę asystenta konsumenta wspierając jego proces zakupowy poprzez stosowne porady. Wykorzystują do tego bieżące dane o kliencie posiadającym kartę lojalnościową poprzez użycie mobilnego tableta z systemem lojalnościowym (Clienteling). Dodatkowo, szczególnie w okresach zwiększonego ruchu w sklepie trwa walka o minimalizowanie porzucania koszyków zakupowych. Można to osiągnąć poprzez mobilne stanowiska sprzedaży. czyli tablet z systemem sprzedaży zaopatrzony w mobilną drukarkę fiskalną oraz przenośny terminal płatniczy.

 

Tablet mobilny ułatwia rutynowe czynności związane z pracą w sklepie

 

Personel jednocześnie poza bieżąca obsługą klientów wykonuje wiele powtarzalnych czynności, ponosząc odpowiedzialność za powierzone im towary. Można usprawnić te zadania przy użyciu tych samych kas mobilnych. Oparte na systemie Windows 10 Pro tablety mobilne ułatwiają pracownikom przyjęcie towaru, wydruk cen, dopilnowania właściwego uporządkowania towarów na półkach  czy nawet przeprowadzenie inwentaryzacji. Dzięki temu pracownik ma więcej czasu na fachową i profesjonalną obsługę klienta, a to pozytywnie wpływa na ich doświadczenia zakupowe. 

 

Tablet mobilny zrealizować zamówienie internetowe

 

Coraz częściej klienci robią zakupy przez internet. Kasy mobilne to rozwiązanie ułatwiające przygotowanie takiego zamówienia oraz doskonałe uzupełnienie wielokanałowego procesu zakupowego (omnichannel) poprzez włączenie ich w proces click&collect. Zamówienia złożone przez konsumenta poprzez stronę sklepu internetowego lub w aplikacji mobilnej mogą być załadowane na przenośny tablet, skompletowane przez pracownika sklepu poprzez zebranie towarów z półek sklepowych i przygotowane do odbioru przez konsumenta. 

 

Dostosowane rozwiązanie dla placówek handlowych

 

Mobilne wsparcie procesu sprzedaży to obecnie podstawa w optymalizacji działania sklepu. Ważny jest odpowiedni wybór sprzętu IT, dostosowany do potrzeb danej branży usług. Na przykład dla pracowników drogerii, nasi specjaliści wybrali linię tabletów mobilnych Surface Go, która dzięki wizualizacji półek sklepowych na ekranie, zapewnia ich szybki zbieranie towarów i realizację zamówienia dla klienta. Więcej o tym rozwiązaniu możesz przeczytać tutaj.  Odpowiednio do pracy system i urządzenia peryferyjne ułatwiają pracę wielu pracownikom sklepów. 

 

Wybierz rozwiązanie dla siebie

 

Szukasz dla swojej firmy optymalnych rozwiązań? Wybieramy sprzęt i oprogramowanie dla Ciebie oraz pomagamy wdrożyć nowy system. Odwiedź naszą stronę: https://jantar.pl/branze/handel/oprogramowanie/jantar-retail/ i skontaktuj się z nami.