POLITYKA JAKOŚCI
- Kompleksowa obsługa Klienta dzięki świadczeniu wysokiej jakości usług oraz posiadaniu w ofercie nowoczesnych wyrobów z zakresu urządzeń fiskalnych i urządzeń automatycznej identyfikacji towarów.
- Zaangażowanie kierownictwa gwarantujące zapewnienie zasobów i środków niezbędnych do spełnienia wymagań i ciągłego doskonalenia skuteczności systemu zarządzania jakością.
- Systematyczne podnoszenie kwalifikacji pracowników w celu spełnienia wymagań stawianych przez Klienta.
- Doskonalenie wyrobów i usług oraz usprawnianie systemu jakości osiągane jest przy współudziale wszystkich pracowników. –
- Dbałość o satysfakcję pracowników z wykonywanej pracy, poprzez stworzenie i utrzymywanie wysokich warunków socjalnych, jak i ciągłe doskonalenie kwalifikacji zawodowych, aby ich działania dotyczące jakości były świadome i odpowiedzialne.
- Stworzenie warunków dla umocnienia wizerunku Firmy jako profesjonalnie zarządzanej i działającej w oparciu o standardy światowe.
- Nawiązanie z Klientami trwałych, partnerskich kontaktów handlowych.
- Partnerska współpraca z dostawcami zapewnia wzrost jakości wyrobów i zaufanie Klientów.
- Współpraca z firmami o podobnym profilu, a równocześnie dążenie do bycia lepszymi od nich.
Zarząd zobowiązuje się do:
Spełniania wymagań klientów, wymagań ustawowych i przepisów, ciągłego doskonalenia funkcjonującego systemu zarządzania jakością.
Zarząd deklaruje:
Zapewnienie niezbędnych zasobów do utrzymywania i ciągłego doskonalenia skuteczności systemu zarządzania jakością oraz, aby zagadnienia dotyczące jakości były zrozumiałe i przestrzegane przez wszystkich pracowników, dążenie do skutecznego i efektywnego stosowania systemu zarządzania jakością oraz jego doskonalenia.
Cele polityki jakości:
- Doskonalenie efektywności Firmy.
- Dostarczanie wyrobów i realizacja usług spełniających zmieniające się oczekiwania Klientów i zgodne z ich potrzebami.
- Realizacja usług i dostarczanie wyrobów w uzgodnionym z Klientem terminie.
- Dostarczanie wyrobów i realizacja usług spełniających wymagania Klientów.
- Stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników.