BLOG

Jshopper – innowacyjna samoobsługa
18 lipca 2022

Nowoczesny sklep to sklep otwarty na potrzeby Klienta. Systemy samoobsługowe są obecnie nieodłącznym elementem oczekiwań wielu konsumentów. Możliwość optymalizacji procesu zakupowego oraz przyspieszenie czynności z nim związanych wpływa bezpośrednio na zadowolenie kupujących, tym samym zwiększając prawdopodobieństwo ich ponownego skorzystania z usług i produktów oferowanych przez dane przedsiębiorstwo. 

Zgodnie z naszą filozofią każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby szerzyć technologię korzyści w praktycznie każdym sektorze gospodarczym. Koncentrując się na branży retail stworzyliśmy rozwiązanie, które w znaczący sposób zwiększyło wygodę oraz prędkość dokonywania zakupów.

Jshopper to aplikacja umożliwiająca samodzielne skanowanie produktów. Po skompletowaniu zakupów Klient w sprawny sposób dokonuje płatności poprzez dedykowaną kasę stacjonarną, samoobsługową lub pay station.

Jakie korzyści niesie ze sobą wykorzystanie aplikacji Jshopper?

  • Satysfakcja — klienci, którzy mieli możliwość wypróbowania systemu mobilnej samoobsługi, podkreślają, że rozwiązanie to w dużym stopniu przyspieszyło ich zakupy i chcieliby, aby było częściej wykorzystywane w innych sklepach.
  • Szybkość — usprawnienie procesu zakupowego dzięki skanowaniu produktów bezpośrednio przez Klienta pozwala na zwiększenie szybkości dokonywania zakupów, minimalizując w ten sposób kolejki oraz ruch w sklepie.
  • Komfort — Jshopper jest rozwiązaniem wygodnym zarówno dla Klientów jak i obsługi sklepu, dzięki wyeliminowaniu konieczności udziału kasjerów.

,,Pierwszy raz spotykam się z tego typu rozwiązaniem. Pamiętam, że jakiś czas temu rozmawialiśmy z mężem podczas kolacji na ten temat, że w sklepach przydałby się system, który umożliwiłby Klientom samodzielnie dokonywać zakupów już na etapie wkładania produktów do koszyka. Nie spodziewałam się, że ktoś w końcu zdecyduje się na stworzenie tego typu oprogramowania. Jest naprawdę łatwe w obsłudze, intuicyjne i bardzo wygodne. Zrobiłam zakupy dwa razy szybciej niż normalnie, zeskanowałam wszystko, co miałam w koszyku i zapłaciłam w kasie samoobsługowej. To naprawdę świetne rozwiązanie, na które powinien zdecydować się każdy sklep” – Anna Warchoł, klientka.

Jeżeli chcesz wdrożyć mobilną samoobsługę do swojej Firmy, skontaktuj się z nami. Pomożemy Ci wdrożyć rozwiązanie od początku do końca, dostosowując je do Twoich potrzeb. Jeżeli w Twoich wymaganiach znajdzie się uzupełnienie aplikacji o dodatkowe funkcje, wspólnie znajdziemy rozwiązanie. Zadzwoń do nas +48 33 82 85 757 lub napisz jantar@jantar.pl

 

jshopper

Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.

Jantar Sp. z o.o. – Centrala

jantar@jantar.pl


ul. Piekarska 199

43-300 Bielsko-Biała


tel: +48 33 82 85 700

tel: +48 33 82 85 701

fax: +48 33 82 85 709

Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze

warszawa@jantar.pl


al. Jerozolimskie 200

02-486 Warszawa

Budynek 2, Pok. 212


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Jantar Sp. z o.o. – Małopolska

krakow@jantar.pl


ul. Dobrego Pasterza 36 B

31-416 Kraków


tel: +48 12 415 69 89

Jantar Sp. z o.o. – Śląsk

rybnik@jantar.pl


ul. Przemysłowa 3

44-203 Rybnik


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.

Biuro Obsługi Klienta

(zamówienia etykiet i materiałów eksploatacyjnych)

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Serwis

(pon. - pt. 8:00 - 16:00)

tel.: +48 33 82 85 730

Sekretariat

tel.: +48 33 82 85 700

Kontakt

Obszar działania
Bielsko
Warszawa
Kraków
Rybnik
Przedstawiciele

Kontakt

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Pobierz program

Pobierz program umożliwiający naszemu specjaliście pomoc zdalną

POBIERZ

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje ze świata IT dla Twojego sektora.

FORMULARZ KONTAKTOWY