BLOG

WAREHOUSE MANAGEMENT SOFTWARE – Jwms
05 września 2022

Zarządzaj magazynem z Jantar. Opracowaliśmy system Jwms by Rapidss, dedykowany zarówno niewielkim magazynom, jak i tym dużym, charakteryzującym się wysokim składowaniem. 

Logistyka w obrębie magazynu jest kluczowym elementem na linii produkcja – Klient. Minimalizowanie błędów na tym etapie przekłada się nie tylko na sprawniejszy przepływ towarów, ale również na to, co szczególnie ważne w XXI wieku – zadowolenia odbiorcy. Czas. Oszczędzaj go dzięki narzędziu, które:

  • kontroluje
  • koordynuje
  • optymalizuje
  • śledzi 

Przygotowując ten projekt opieraliśmy się o nasze wieloletnie doświadczenie w pracy z naszymi Klientami. Jesteśmy przekonani, że tylko taki model działania pozwala na wypracowanie narzędzi, które są nie tylko sprytne, ale przede wszystkim użyteczne. 

Jaką zauważyliśmy potrzebę?

Przede wszystkim zwiększenie wydajności magazynów i obniżenie kosztów ich obsługi. 

MAKSYMALNIE WYKORZYSTASZ PRZESTRZEŃ MAGAZYNOWĄ

I to udało nam się osiągnąć, ale nie tylko! Pracując z systemem Jwms maksymalnie wykorzystasz swoją przestrzeń, a pracownicy bez problemu będą mogli poruszać się w ramach jej struktury. To znacznie skraca procesy od przyjęcia towaru, po jego identyfikację i odpowiednie wydanie.
Co ważne, wielu naszych Klientów posiada rozproszone hale magazynowe. Zapanowanie nad ich stanem i zarządzanie zasobami stanowiło dotąd nie lada wyzwanie. Teraz możecie zarządzać magazynem z dowolnego miejsca, mimo wielu rozproszonych lokalizacji. 

DOSTOSUJESZ STREFY W MAGAZYNIE

Przydatnym narzędziem w środowisku Jwms jest możliwość skonfigurowania konkretnych stref w przestrzeni wirtualnej. To mogą być strefy składowania, pomocnicze lub takie, które objęte są specyficznymi parametrami. Jako, że jesteśmy twórcami systemu, to mamy na niego nieograniczony wpływ, więc  bez względu na to, czy potrzebujecie skonfigurować sekcję chłodni czy towarów przeznaczonych do odprawy celnej, dostosowanie projektu nie stanowi problemu. 

ZAPANUJESZ NAD WYSYŁKĄ

To, że towar jest w magazynie nie sprawia, że obroty Waszej firmy rosną. Wiemy, jak ważny jest jego obieg, więc szczególną uwagę poświęciliśmy kwestii logistyki związanej z wysyłką. Zarówno pojedynczą, jak i zbiorową, dedykowaną eksportowi. 

Rozplanowanie towaru w taki sposób, aby w szybkim tempie namierzyć ten, który przeznaczony jest do wysyłki natychmiastowej, pozwala uniknąć błędów i straty czasu. Ten aspekt docenią zwłaszcza Ci Klienci, dla których czas i precyzja mają ogromne znaczenie. Jedną z takich branż jest automotive, obciążona dużą presją kar finansowych za niedopilnowanie terminów dostaw. Można tego uniknąć odpowiednio monitorując stan magazynu i przekierowując towar do natychmiastowej wysyłki i odbioru. 

AUTOMATYCZNE UZUPEŁNIANIE ZAPASÓW

Jeżeli w Waszej firmie zdarzały się sytuacje, że zbyt późno zorientowaliście się, że macie braki magazynowe, tym bardziej zapraszamy do kontaktu. 

System Jwms wyposażony jest w moduł, który wykrywa niski (ustalony przez Was) poziom dostępności danego produktu. Możliwość jego uzupełnienia to nie tylko wygoda, ale zaufanie Klientów i spokojne planowanie.
Korzyści są proste, gdyż wiążą się z wygodą, oszczędnością czasu i pieniędzy, a to w dużej mierze przekłada się na poziom lojalności współpracowników. Wytworzenie w strukturze drogi, pozwalającej na szybkiej i celowe uzupełnienie niewystarczających zasobów, to komfort dla Waszej marki.
Subskrypcja – na tym słowie opiera się ogromna część sprzedaży w XXI wieku. Autoreplenishment wychodzi o krok dalej, gdyż nie jest uwarunkowany rutynowym czasem, a faktycznym stanem na tu i teraz. Prosty przykład – woda w galonie. Zamawiasz raz w miesiącu. A co w sytuacji, gdy podczas upałów szybciej zostanie spożytkowana? Problem. Dlatego właśnie opcja automatycznego wykrywania i uzupełniania zapasów jest tak cenna. Opiera się bowiem na sztucznej inteligencji i pozwala zabezpieczyć ustawiony próg zapasów. 

KOMPLETOWANIE 

Jeżeli A pasuje do B, bądź C do A, to warto zoptymalizować proces kompletowania, pozwalając na intuicyjny dobór i obieg zasobów. Kompletowanie zamówień powinno przebiegać sprawnie. Aby to zagwarantować, koniecznym jest bezbłędne oznaczenie produktów, z wykorzystaniem etykiet/tagów pozwalających na sprawną identyfikację. Reszta dzieje się automatycznie, w systemie, gdzie w opcji kompletowania zamówień, można ten proces usprawnić. 

ODBIÓR I KONTROLA

Człowiek – maszyna? Jedno i drugie. Optymalizacja ten współpracy i wsparcie na etapie kontroli, to kolejny ważny element w procesie zarządzania przepływem towarów w magazynie.
Obszary pickingowe i strefa kontroli zawartości wózka objęte jednym kliknięciem? To możliwe. 

Jantar od lat projektuje i realizuje zlecenia w obszarze nowoczesnego magazynowania. Kompleksowo zapewniamy kompletne wyposażenie, pozwalające na trwałe znakowanie produktów, a także oprogramowanie, pozwalające na urządzenie wirtualnej przestrzeni magazynowej. To już nie jest przyszłość. To jest konieczność dzisiejszych czasów. My jesteśmy o krok dalej, dając naszym Klientom możliwość współtworzenia tej rzeczywistości i wzbogacania modułów o własne potrzeby. 

To mogą być proste elementy, jak zaprojektowanie dokumentów i uwag dostępnych dla odbiorcy, ale również skomplikowane segmenty, wiążące się z uzupełnieniem oprogramowania o wymyślony przez Klienta projekt. 

Więcej informacji dostępnych jest na naszej dedykowanej stronie: https://poznaj.jantar.pl/jwms

Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.

Jantar Sp. z o.o. – Centrala

jantar@jantar.pl


ul. Piekarska 199

43-300 Bielsko-Biała


tel: +48 33 82 85 700

tel: +48 33 82 85 701

fax: +48 33 82 85 709

Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze

warszawa@jantar.pl


al. Jerozolimskie 200

02-486 Warszawa

Budynek 2, Pok. 212


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Jantar Sp. z o.o. – Małopolska

krakow@jantar.pl


ul. Dobrego Pasterza 36 B

31-416 Kraków


tel: +48 12 415 69 89

Jantar Sp. z o.o. – Śląsk

rybnik@jantar.pl


ul. Przemysłowa 3

44-203 Rybnik


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.

Biuro Obsługi Klienta

(zamówienia etykiet i materiałów eksploatacyjnych)

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Serwis

(pon. - pt. 8:00 - 16:00)

tel.: +48 33 82 85 730

Sekretariat

tel.: +48 33 82 85 700

Kontakt

Obszar działania
Bielsko
Warszawa
Kraków
Rybnik
Przedstawiciele

Kontakt

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Pobierz program

Pobierz program umożliwiający naszemu specjaliście pomoc zdalną

POBIERZ

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje ze świata IT dla Twojego sektora.

FORMULARZ KONTAKTOWY