BLOG

Innowacyjne zarządzanie selektywną zbiórką odpadów – jak to wygląda?
31 października 2019

Punkty Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych to miejsca przekazywania odpadów komunalnych wytwarzanych w gospodarstwach domowych, które zostały zebrane w sposób selektywny. Odpowiadając na potrzeby tych placówek, stworzyliśmy aplikację Jantar Waste Manager. Umożliwia ona prowadzenie rejestracji dostarczanych odpadów oraz wspomaga ich rozliczanie w celu usprawnienia szybkiej realizacji całego procesu.

Kto jest odbiorcą aplikacji?

Usługa jest skierowana do jednostek samorządu terytorialnego lub dla prywatnych firm zajmujących się selektywną zbiórką odpadów komunalnych.

Funkcjonalności wynikające z wdrożenia aplikacji

System został stworzony po przeanalizowaniu wszystkich potrzeb placówek PSZOK. Dedykowana aplikacja oferuje nie tylko podstawowe funkcjonalności takie jak rejestrowanie klientów dostarczających odpady, ale również definiuje grupy odpadów, informuje o bieżących stanach oraz dostępnych limitach czy automatycznie nalicza opłaty w przypadku przekroczenia limitów umożliwiając drukowanie potwierdzeń. System spełnia również funkcje związane z dokumentacją i gromadzeniem informacji, ułatwiając wydruk zestawień końcowych do pliku *.xls

Jakie korzyści oferuje JWM?

Tworząc naszą innowacyjną aplikację skupiliśmy się na użyteczności dopasowanej do specyfiki zarządzania placówką PSZOK. Najważniejszą cechą systemu jest intuicyjność obsługi, którą zapewnia interfejs przyjazny dla użytkownika. Jantar Waste Manager w łatwy sposób umożliwia pobór opłat na miejscu na podstawie informacji z systemu o klientach czy natychmiastowo potwierdza przyjęcie odpadów, co pełni niezwykle istotną rolę w tym miejscu. Potrzeby związane z tą działalnością często się różnicują, dlatego system można modyfikować zgodnie z indywidualnymi preferencjami.

Zachęcamy do zapoznania się z naszym Case Study dla Zakładu Gospodarki Odpadami w Bielsku Białej, aby poznać szczegółowe funkcjonowanie naszego systemu.

Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.

Jantar Sp. z o.o. – Centrala

jantar@jantar.pl


ul. Piekarska 199

43-300 Bielsko-Biała


tel: +48 33 82 85 700

tel: +48 33 82 85 701

fax: +48 33 82 85 709

Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze

warszawa@jantar.pl


ul. Stępińska 22/30

00-739 Warszawa


tel: +48 697 698 474

tel: +48 605 821 194

Jantar Sp. z o.o. – Małopolska

krakow@jantar.pl


ul. Dobrego Pasterza 36 B

31-416 Kraków


tel: +48 12 415 69 89

Jantar Sp. z o.o. – Śląsk

rybnik@jantar.pl


ul. Żorska 283

44-251 Rybnik


tel: +48 32 423 80 15

Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuje się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Kontakt

Obszar działania
Bielsko
Warszawa
Kraków
Rybnik
Przedstawiciele

Kontakt

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Pobierz program

Pobierz program umożliwiający naszemu specjaliście pomoc zdalną

POBIERZ

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje ze świata IT dla Twojego sektora.

FORMULARZ KONTAKTOWY

Informacja o cookies Zamknij informację o cookies
Ta strona korzysta z plików cookies(ciasteczek). Aby dowiedzieć się więcej na temat samych plików, sposobu ich używania oraz polityce prywatności, kliknij w dowiedz się więcej.