BLOG

Dlaczego warto przeprowadzić analizę?
30 kwietnia 2018

Dlaczego warto przeprowadzić analizę? Patrząc z wewnątrz może wydawać nam się, że nasze przedsiębiorstwo działa jak należy. Tymczasem osoba patrząca na jego funkcjonowanie z boku jest w stanie dostrzec aspekty, które nam umykają i wskazać rozwiązania pomagające w usprawnieniu działania firmy. Służy temu analiza procesów biznesowych. Dlaczego warto ją przeprowadzić?

Wszystko działa jak należy?

Przekonanie o tym, że nasza firma nie potrzebuje zmian jest szczególnie mocno zakorzenione w przedsiębiorstwach działających od wielu lat i cieszących się dobrą pozycją na rynku. Ich przedstawicielom często wydaje się, że skoro coś skutecznie działa od dawna, to nie ma potrzeby tego zmieniać. Tymczasem świat idzie cały czas do przodu i trzeba się do niego na bieżąco dostosowywać. Jeżeli nasze przedsiębiorstwo jest w stanie pochwalić się mocną marką, możemy pozostać konkurencyjni bez wprowadzania zmian. Prawdopodobnie jednak wiele procesów da się przeprowadzić efektywniej. Usprawnienie działań przyniesie z kolei sporo oszczędności – począwszy od skrócenia czasu potrzebnego na przeprowadzenie danego procesu, a skończywszy na zmniejszeniu kosztów. A przecież każdemu przedsiębiorcy zależy na tym, by działać jak najbardziej efektywnie.

Spojrzenie z zewnątrz

Właśnie dlatego warto zdecydować się na zlecenie firmie zewnętrznej analizy procesów biznesowych. Zatrudnieni eksperci przyjrzą się funkcjonowaniu naszego przedsiębiorstwa i przeanalizują dokładnie zachodzące w nim procesy. Pozwoli to na zdefiniowanie obszarów, w których można wprowadzić usprawnienia. Kolejnym krokiem może być dobranie odpowiednich narzędzi i rozwiązań, które pomogą sprawniej zarządzać przedsiębiorstwem i zachodzącymi w nim procesami. Rozwiązania te powinny być dopasowane do specyfiki naszej branży – inne będą dla handlu, logistyki czy przemysłu. Dlatego wybierając firmę do przeprowadzenia analizy warto sprawdzić, jakie ma doświadczenie z daną branżą.

Dlaczego warto przeprowadzić analizę?

Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie. wdrażając technologię i świadcząc usługi dla najnowocześniejszych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.

Jantar Sp. z o.o. – Centrala

jantar@jantar.pl


ul. Piekarska 199

43-300 Bielsko-Biała


tel: +48 33 82 85 700

tel: +48 33 82 85 701

fax: +48 33 82 85 709

Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze

warszawa@jantar.pl


ul. Stępińska 22/30

00-739 Warszawa


tel: +48 697 698 474

tel: +48 605 821 194

Jantar Sp. z o.o. – Małopolska

krakow@jantar.pl


ul. Dobrego Pasterza 36 B

31-416 Kraków


tel: +48 12 415 69 89

Jantar Sp. z o.o. – Śląsk

rybnik@jantar.pl


ul. Żorska 283

44-251 Rybnik


tel: +48 32 423 80 15

Przedstawiciele naszej firmy są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuje się z Biurem Obsługi Klienta by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela.

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Kontakt

Obszar działania
Bielsko
Warszawa
Kraków
Rybnik
Przedstawiciele

Pobierz program

Pobierz program umożliwiający naszemu specjaliście pomoc zdalną

POBIERZ

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje ze świata IT dla Twojego sektora.

FORMULARZ KONTAKTOWY

Informacja o cookies Zamknij informację o cookies
Ta strona korzysta z plików cookies(ciasteczek). Aby dowiedzieć się więcej na temat samych plików, sposobu ich używania oraz polityce prywatności, kliknij w dowiedz się więcej.