Jwms by Rapidss to system zarządzania magazynem, który pozwala zarządzać zarówno mniejszym magazynem obsługującym e-shop oraz dużym magazynem wysokiego składowania.
Jantar WMS (warehouse management software) to nowoczesne narzędzie pozwalające kontrolować, koordynować i optymalizować działania wykonywane na magazynie. Umożliwia również śledzenie operacji i procesów zachodzących w obrębie logistyki.
Oprogramowanie Jwms to podstawa efektywnego działania logistyki dla każdej marki, hurtowni, sieci detalicznej czy sklepu internetowego.
Wiele magazynów
obsługa kilku magazynów fizycznych (rozproszonej lokalizacji).
Podział na strefy w magazynie
możliwość skonfigurowania wirtualnych stref w magazynie dla stref składowania i stref pomocniczych.
Strefy specjalne
specjalne strefy o dodatkowo zdefiniowanych parametrach dotyczących produktu, takie jak strefa chłodnia (dla towarów które muszą być przechowywane w chłodni), strefa celna i inne.
Osobne strefy wysyłki
możliwość podziału stref wysyłki na wysyłki natychmiastowe, oczekujące na odbiór, lub grupowe – stosowane przy eksporcie, kiedy możemy mieć kilka zleceń pakowania, które są pakowane kilka dni, po czym wysłane razem.
Wewnętrzny autoreplenishment
generowanie zamówień wewnątrzmagazynowych w celu uzupełnienia stref pickingowych ze stref wysokiego składowania.
Operacje na kompletach
obsługa setów lub podział setów.
Obszary pickingowe i optymalizacja ścieżki pickera
Automatyczne otwieranie zamówienia do kontroli
kontroler wczytuje zawartość wózka zeskanowaniem kodu wózka.
Dodatkowe operacje magazynowe
etykietowanie, metkowanie, przepakowywanie i inne zdefiniowane przez klienta.
Wewnętrzne uwagi do pakowania
na dokumencie dla magazyniera mamy możliwość wyświetlania dwu typów uwag: uwagi na dokumencie głównym widoczne dla klienta końcowego na dokumencie WZ oraz uwagi wewnętrzne – widoczne tylko dla magazyniera.
Integracja z systemami firm kurierskich
Interesują Cię systemy zarządzania magazynem? Skontaktuj się z nami, a nasz specjalista pomoże Ci w doborze rozwiązania idealnego dla Twojej firmy.
Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.
Jantar Sp. z o.o. – Centrala
jantar@jantar.pl
ul. Piekarska 199
43-300 Bielsko-Biała
tel: +48 33 82 85 700
tel: +48 33 82 85 701
fax: +48 33 82 85 709
Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze
warszawa@jantar.pl
al. Jerozolimskie 200
02-486 Warszawa
Budynek 2, Pok. 212
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Jantar Sp. z o.o. – Małopolska
krakow@jantar.pl
ul. Dobrego Pasterza 36 B
31-416 Kraków
tel: +48 12 415 69 89
Jantar Sp. z o.o. – Śląsk
rybnik@jantar.pl
ul. Przemysłowa 3
44-203 Rybnik
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.
(zamówienia etykiet i materiałów eksploatacyjnych)
tel.: +48 33 82 85 757
email: bok@jantar.pl
(pon. - pt. 8:00 - 16:00)
tel.: +48 33 82 85 730
tel.: +48 33 82 85 700
tel.: +48 33 82 85 757
email: bok@jantar.pl
Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.
jantar@jantar.pl
ul. Piekarska 199
43-300 Bielsko-Biała
tel: +48 33 82 85 700
tel: +48 33 82 85 701
fax: +48 33 82 85 709
warszawa@jantar.pl
ul. Jerozolimskie 200
02-486 Warszawa
Budynek 2, Pok 212
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
krakow@jantar.pl
ul. Dobrego Pasterza 36 B
31-416 Kraków
tel: +48 12 415 69 89
rybnik@jantar.pl
ul. Przemysłowa 3
44-203 Rybnik
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.