Nowoczesny sklep to sklep otwarty na potrzeby Klienta. Systemy samoobsługowe są obecnie nieodłącznym elementem oczekiwań wielu konsumentów. Możliwość optymalizacji procesu zakupowego oraz przyspieszenie czynności z nim związanych wpływa bezpośrednio na zadowolenie kupujących, tym samym zwiększając prawdopodobieństwo ich ponownego skorzystania z usług i produktów oferowanych przez dane przedsiębiorstwo.
Zgodnie z naszą filozofią każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby szerzyć technologię korzyści w praktycznie każdym sektorze gospodarczym. Koncentrując się na branży retail stworzyliśmy rozwiązanie, które w znaczący sposób zwiększyło wygodę oraz prędkość dokonywania zakupów.
Jshopper to aplikacja umożliwiająca samodzielne skanowanie produktów. Po skompletowaniu zakupów Klient w sprawny sposób dokonuje płatności poprzez dedykowaną kasę stacjonarną, samoobsługową lub pay station.
Jakie korzyści niesie ze sobą wykorzystanie aplikacji Jshopper?
- Satysfakcja — klienci, którzy mieli możliwość wypróbowania systemu mobilnej samoobsługi, podkreślają, że rozwiązanie to w dużym stopniu przyspieszyło ich zakupy i chcieliby, aby było częściej wykorzystywane w innych sklepach.
- Szybkość — usprawnienie procesu zakupowego dzięki skanowaniu produktów bezpośrednio przez Klienta pozwala na zwiększenie szybkości dokonywania zakupów, minimalizując w ten sposób kolejki oraz ruch w sklepie.
- Komfort — Jshopper jest rozwiązaniem wygodnym zarówno dla Klientów jak i obsługi sklepu, dzięki wyeliminowaniu konieczności udziału kasjerów.
,,Pierwszy raz spotykam się z tego typu rozwiązaniem. Pamiętam, że jakiś czas temu rozmawialiśmy z mężem podczas kolacji na ten temat, że w sklepach przydałby się system, który umożliwiłby Klientom samodzielnie dokonywać zakupów już na etapie wkładania produktów do koszyka. Nie spodziewałam się, że ktoś w końcu zdecyduje się na stworzenie tego typu oprogramowania. Jest naprawdę łatwe w obsłudze, intuicyjne i bardzo wygodne. Zrobiłam zakupy dwa razy szybciej niż normalnie, zeskanowałam wszystko, co miałam w koszyku i zapłaciłam w kasie samoobsługowej. To naprawdę świetne rozwiązanie, na które powinien zdecydować się każdy sklep” – Anna Warchoł, klientka.
Jeżeli chcesz wdrożyć mobilną samoobsługę do swojej Firmy, skontaktuj się z nami. Pomożemy Ci wdrożyć rozwiązanie od początku do końca, dostosowując je do Twoich potrzeb. Jeżeli w Twoich wymaganiach znajdzie się uzupełnienie aplikacji o dodatkowe funkcje, wspólnie znajdziemy rozwiązanie. Zadzwoń do nas +48 33 82 85 757 lub napisz jantar@jantar.pl