BLOG

Automatyzacja sprzedaży, czyli pierwszy na świecie dron kurier.
20 kwietnia 2019

Kiedy w Polsce przedsiębiorcy wciąż zastanawiają się, jak usprawnić proces dostarczania przesyłek kurierskich, australijska firma Wing będąca partnerem macierzystej firmy Google Alphabet wychodzi naprzeciw wszelkim wyobrażeniom o sprzedaży przyszłości.

W dzisiejszym cyfrowym świecie bardzo ważne jest zastosowanie odpowiedniego oprogramowania i sprzętu prowadzącego przez proces zakupu. Wielu aspektach automatyzacja zmienia rolę sprzedawcy. W przypadku firmy Wing mamy do czynienia z automatyzacją sprzedaży w niespotykanym dotąd modelu.

Uruchamia ona w Australii swoją pierwszą usługę dostaw dla klientów przy użyciu dronów. Po pozytywnej decyzji urzędu lotnictwa tego kraju początkowo rusza ona w kilku dzielnicach miasta Canbera, aby w niedalekiej przyszłości zostać rozszerzoną o kolejne.

Działa ona poprzez współpracę z lokalnymi firmami w tym kawiarniami, aptekami czy barami szybkiej obsługi w celu dostarczenia ich produktów w ciągu zaledwie kilku minut. Zamawianie produktów odbywa się przy pomocy specjalnie stworzonej aplikacji, dron dostarcza kawę, posiłek, lody bądź leki pod wskazany adres.
Każdy z mieszkańców chcących skorzystać z tej prekursorskiej usługi otrzymuję informacje bezpieczeństwa o interakcji z dronami, nie będą one mogły latać również zbyt blisko ludzi, a dostawy zrealizowane zostaną w godzinach 8:00-20:00.

Jest to pierwszy taki działający projekt, jak donosi Bussiness Insider googlowski Alphabet pobił w tym zakresie innego sprzedażowego giganta — Amazona, który planował wprowadzenie dostaw dronami (bezskutecznie) już w 2018 roku. Przedstawiciele firmy Wing planują stopniowo rozszerzać usługę, rozbudowując infrastrukturę powietrzną dla swoich przesyłek. Planują także wejść na rynek Stanów Zjednoczonych, rozpoczynając od stanu Virginia (uzyskali już zgodę tamtejszego urzędu ds.lotnictwa).

Wyprzedzają w ten sposób o krok przyszłość sprzedaży, w której każdy będzie mógł uzyskać dostęp do produktu w błyskawicznym, kilkuminutowym czasie, prosto pod drzwi swojego domu.

Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.

Jantar Sp. z o.o. – Centrala

jantar@jantar.pl


ul. Piekarska 199

43-300 Bielsko-Biała


tel: +48 33 82 85 700

tel: +48 33 82 85 701

fax: +48 33 82 85 709

Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze

warszawa@jantar.pl


ul. Jerozolimskie 200

02-486 Warszawa

Budynek 2, Pok 212


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Jantar Sp. z o.o. – Małopolska

krakow@jantar.pl


ul. Dobrego Pasterza 36 B

31-416 Kraków


tel: +48 12 415 69 89

Jantar Sp. z o.o. – Śląsk

rybnik@jantar.pl


ul. Przemysłowa 3

44-203 Rybnik


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Kontakt

Obszar działania
Bielsko
Warszawa
Kraków
Rybnik
Przedstawiciele

Kontakt

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Pobierz program

Pobierz program umożliwiający naszemu specjaliście pomoc zdalną

POBIERZ

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje ze świata IT dla Twojego sektora.

FORMULARZ KONTAKTOWY