Aktualności

Wspólnie budujemy systemy kaucyjny

Od 1 października 2025 r. w Polsce rusza obowiązkowy system kaucyjny dla butelek plastikowych, szklanych i puszek aluminiowych.
przeczytaj całość

Jantar Sp. z o.o. beneficjentem projektu AutoOrderPay w ramach greenSME

Jantar Sp. z o.o. w projekcie AutoOrderPay! Nasza firma została beneficjentem „Open Call 2” w programie greenSME. Projekt realizujemy we współpracy z partnerem technologicznym MJAM, przy wsparciu Unii Europejskiej w ramach Programu Horyzont Europa.
przeczytaj całość
📚 Sezon wakacyjny to nie tylko odpoczynek, ale też świetna okazja do zwiedzania, dlatego w nowym odcinku Jantar Holiday Edition zabieramy Was do
przeczytaj na linkedin

Podpisanie umowy o partnerstwie z Akademią WSB

Akademia WSB – WSB University i Jantar Sp. z o.o. podpisały umowę o partnerstwie.Akademia WSB to nowoczesna i dynamicznie rozwijająca się uczelnia, która stawia na praktyczne kształcenie i bliskie relacje z otoczeniem biznesowym.Wierzymy, że synergia biznesu i nauki przynosi korzyści obu stronom – umożliwia rozwój innowacyjnych projektów, wspiera kształcenie przyszłych specjalistów i pozwala dzielić się wiedzą oraz doświadczeniem praktyków.
przeczytaj całość

Jantar Retail Forum 2025

Jantar Retail Forum 2025 za nami. Dziękujemy uczestnikom, partnerom i prelegentom za uczestnictwo.
przeczytaj całość

Targi Warsaw Industry Automatica 2025

Już po raz kolejny mamy przyjemność uczestniczyć w targach Warsaw Industry Automatica – jednym z najważniejszych wydarzeń branży automatyki przemysłowej w Polsce. Tegoroczna edycja zapowiada się wyjątkowo interesująco, a my nie możemy się doczekać, by spotkać się z naszymi klientami, partnerami i wszystkimi pasjonatami nowoczesnych technologii.
przeczytaj całość

KONSULTACJA Z EKSPERTEM
ZAREZERWUJ TERAZ

Pomagamy w wyborze odpowiednich rozwiązań, które mają
na celu usprawnienie Twojego biznesu.

Optymalizacja
kosztów obsługi
Doświadczeni
eksperci branży IT
Rozwiązania
bieżących problemów

Jantar Sp. z o.o.

centrala

Biuro Obsługi Sprzedaży BOS (zapytania handlowe i zamówienia etykiet)

SERWIS (awarie, wsparcie techniczne)