REALIZACJE

Tradycja i Jakość Sp. z o.o. (dawniej Społem)

Opis sytuacji klienta/kwestie do rozwiązania poprzez wdrożenie

Problemy kadrowe, ujednolicenie systemu sprzedaży w sieci sklepów,

 

Opis rozwiązania

Wdrożenie systemu sprzedaży opartego o PC POS, PC Market, Konsola Kupca Insoft sp. z o.o. w sieci sklepów. Kompleksowe wdrożenie systemu opartego m.in. o terminale kasowe IBM SurePOS 300, drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych, kolektory danych. Dodatkowo infrastruktura sieciowa- serwery IBM. Ważną częścią projektu była instalacja kas samoobsługowych – pierwsze wdrożenie kasy samoobsługowej IBM Self Checkout w Polsce 2009 r.

 

Korzyści dla klienta

  • ograniczenie bieżących kosztów działalności
  • ujednolicenie urządzeń pracujących w ramach systemu sprzedaży
  • nowoczesne podejście do kontaktu z klientem (urządzenia samoobsługowe)
  • wsparcie techniczne w ramach umowy serwisowej

 

CYTAT

W początkowej fazie wdrażania kas samoobsługowych istotne jest wsparcie instalacji działaniami marketingowymi. Tutaj mogliśmy liczyć na pomoc ze strony firmy Jantar, która instaluje kasy samoobsługowe w naszych placówkach. Otrzymaliśmy istotne informacje jak przygotować się do wdrożenia m.in. komunikaty do klientów, oznaczenie przestrzeni, umiejscowienie kas w sklepie itd. Komplet informacji oparty o badania i praktykę z innych instalacji pozwolił nam na skonstruowanie własnej strategii wprowadzania nowych urządzeń.

Lech Stefański Wiceprezes Zarządu

  • 70

    stanowisk kasowych

  • 12

    kas samoobsługowych

  • 7

    lat bezawaryjnej pracy kas samoobsługowych

Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.

Jantar Sp. z o.o. – Centrala

jantar@jantar.pl


ul. Piekarska 199

43-300 Bielsko-Biała


tel: +48 33 82 85 700

tel: +48 33 82 85 701

fax: +48 33 82 85 709

Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze

warszawa@jantar.pl


al. Jerozolimskie 200

02-486 Warszawa

Budynek 2, Lok. 208 B


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Jantar Sp. z o.o. – Małopolska

krakow@jantar.pl


ul. Dobrego Pasterza 36 B

31-416 Kraków


tel: +48 12 415 69 89

Jantar Sp. z o.o. – Śląsk

rybnik@jantar.pl


ul. Przemysłowa 3

44-203 Rybnik


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.

Biuro Obsługi Klienta

(zamówienia etykiet i materiałów eksploatacyjnych)

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Serwis

(pon. - pt. 8:00 - 16:00)

tel.: +48 33 82 85 730

Sekretariat

tel.: +48 33 82 85 700

Kontakt

Obszar działania
Bielsko
Warszawa
Kraków
Rybnik
Przedstawiciele

Kontakt

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Pobierz program

Pobierz program umożliwiający naszemu specjaliście pomoc zdalną

POBIERZ

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje ze świata IT dla Twojego sektora.

FORMULARZ KONTAKTOWY