REALIZACJE

Camaïeu

Opis sytuacji klienta/kwestie do rozwiązania poprzez wdrożenie

 

Wdrożenie systemu sprzedaży, umowa serwisowa, międzynarodowe projekty fiskalne i EFT

 

Opis rozwiązania

 

Sklepy Camaïeu pracują w oparciu o oprogramowanie sprzedażowe Winstore francuskiej firmy Cylande, terminal kasowy IBM SurePOS z ekranem dotykowym oraz urządzaniami peryferyjnymi m.in. drukarka fiskalną, skaner, terminal płatniczy. W ramach wieloletniej współpracy świadczymy opiekę inżynierów technicznych, którzy w ustalonym czasie reagują na zgłaszane problemy i zapewniają ciągłe działanie sieci sklepów.
Na potrzeby sieci realizujemy również międzynarodowe projekty driverów dla drukarek fiskalnych oraz płatności EFT dla kilku krajów.

 

Korzyści dla klienta

 

  • praca w oparciu o międzynarodowy system sprzedaży działający w sieci
  • sprawna i szybka obsługa kupujących
  • możliwość efektywnego zarządzania sprzedażą i zaawansowanych analiz biznesowych
  • umowa serwisowa gwarantująca czas reakcji i szybką pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów
  • 150

    sklepów pod opieką serwisową

  • 15

    lat współpracy

  • 3

    wsparcie techniczne dla PL, CZ, SK

Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.

Jantar Sp. z o.o. – Centrala

jantar@jantar.pl


ul. Piekarska 199

43-300 Bielsko-Biała


tel: +48 33 82 85 700

tel: +48 33 82 85 701

fax: +48 33 82 85 709

Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze

warszawa@jantar.pl


al. Jerozolimskie 200

02-486 Warszawa

Budynek 2, Lok. 208 B


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Jantar Sp. z o.o. – Małopolska

krakow@jantar.pl


ul. Dobrego Pasterza 36 B

31-416 Kraków


tel: +48 12 415 69 89

Jantar Sp. z o.o. – Śląsk

rybnik@jantar.pl


ul. Przemysłowa 3

44-203 Rybnik


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.

Biuro Obsługi Klienta

(zamówienia etykiet i materiałów eksploatacyjnych)

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Serwis

(pon. - pt. 8:00 - 16:00)

tel.: +48 33 82 85 730

Sekretariat

tel.: +48 33 82 85 700

Kontakt

Obszar działania
Bielsko
Warszawa
Kraków
Rybnik
Przedstawiciele

Kontakt

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Pobierz program

Pobierz program umożliwiający naszemu specjaliście pomoc zdalną

POBIERZ

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje ze świata IT dla Twojego sektora.

FORMULARZ KONTAKTOWY