REALIZACJE

Spokey Sp. z o.o.

Opis sytuacji klienta/kwestie do rozwiązania poprzez wdrożenie

Firma Spokey to czołowy lider dystrybucji sprzętu sportowego w Polsce. Firma z roku na rok powiększa asortyment, wchodząc również na kolejne zagraniczne rynki. Ciągła ekspansja możliwa jest dzięki wdrażaniu innowacyjnych dla branży projektów. Najnowszy z nich to uruchomienie punktów sprzedaży w centrach handlowych. Ten pilotażowy projekt sprzedaży detalicznej za pośrednictwem tzw. wysp w galeriach handlowych jest aktualnie w fazie analizy rentowności, sprawdzania potencjału oraz sondowania potrzeb klientów.

 

Opis rozwiązania

Dostarczyliśmy Klientowi kasy fiskalne Posnet REVO wraz ze skanerami kodów kreskowych oraz wdrożyliśmy oprogramowanie Insoft PC Market, które ułatwia firmie Spokey kontrolę nad gospodarką magazynową.
Wspieraliśmy klienta we wdrożeniu oraz zapewniliśmy szkolenie z obsługi kas oraz programu Insoft PC Market

 

Korzyści dla klienta

  • praca w oparciu o funkcjonalny system PC Market
  • kontrola nad gospodarka magazynową
  • nowoczesne i zintegrowane stanowiska sprzedaży dostosowane do potrzeb „wyspy”

Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.

Jantar Sp. z o.o. – Centrala

jantar@jantar.pl


ul. Piekarska 199

43-300 Bielsko-Biała


tel: +48 33 82 85 700

tel: +48 33 82 85 701

fax: +48 33 82 85 709

Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze

warszawa@jantar.pl


al. Jerozolimskie 200

02-486 Warszawa

Budynek 2, Lok. 208 B


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Jantar Sp. z o.o. – Małopolska

krakow@jantar.pl


ul. Dobrego Pasterza 36 B

31-416 Kraków


tel: +48 12 415 69 89

Jantar Sp. z o.o. – Śląsk

rybnik@jantar.pl


ul. Przemysłowa 3

44-203 Rybnik


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.

Biuro Obsługi Klienta

(zamówienia etykiet i materiałów eksploatacyjnych)

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Serwis

(pon. - pt. 8:00 - 16:00)

tel.: +48 33 82 85 730

Sekretariat

tel.: +48 33 82 85 700

Kontakt

Obszar działania
Bielsko
Warszawa
Kraków
Rybnik
Przedstawiciele

Kontakt

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Pobierz program

Pobierz program umożliwiający naszemu specjaliście pomoc zdalną

POBIERZ

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje ze świata IT dla Twojego sektora.

FORMULARZ KONTAKTOWY