REALIZACJE

Podwawelska Spółdzielnia Spożywców w Krakowie

Opis sytuacji klienta/kwestie do rozwiązania poprzez wdrożenie

Wdrożenie kas samoobsługowych NCR SSCO

Opis rozwiązania

Podwawelska Spółdzielnia Spożywców zdecydowała się na wdrożenie kas samoobsługowych NCR SelfServ Checkout w zmodernizowanych Delikatesach w Hali Targowej, które mieszczą się przy alei Daszyńskiego w Krakowie. Kasy samoobsługowe są integralną częścią linii sprzedaży, która oparta jest o 4 urządzania samoobsługowe i 3 tradycyjne stanowiska kasowe. Warto zaznaczyć, że Spółdzielnia zdecydowała się na zakup najbardziej rozbudowanego modelu kasy samoobsługowej NCR, który wyposażony jest w możliwość płatności gotówką i kartą oraz pełny recycling monet i banknotów. Jantar Sp. z o.o. wykonała integrację oprogramowania obsługującego kasy samoobsługowe NCR z działającym w Spółdzielni systemem sprzedażowym PC Market 7 firmy Insoft.

Korzyści dla klienta

  • obniżenie kosztów bieżących działalności
  • zwiększenie satysfakcji klientów dokonujących zakupu przy pomocy urządzeń samoobsługowych
  • praca w oparciu o przejrzysty i funkcjonalny system sprzedażowy

 

„Z perspektywy zarządzającego Spółdzielnią, najbardziej istotny jest fakt, że wdrożenie kas samoobsługowych pozwoliło
nam na obniżenie kosztów bieżących działalności. Nowoczesne urządzenia, które uzupełniają linię kas, umożliwiają również
naszym klientom szybkie i atrakcyjne zakupy.”

Małgorzata Dybaś
Prezes Zarządu
Podwawelska Spółdzielnia Spożywców

Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.

Jantar Sp. z o.o. – Centrala

jantar@jantar.pl


ul. Piekarska 199

43-300 Bielsko-Biała


tel: +48 33 82 85 700

tel: +48 33 82 85 701

fax: +48 33 82 85 709

Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze

warszawa@jantar.pl


al. Jerozolimskie 200

02-486 Warszawa

Budynek 2, Lok. 208 B


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Jantar Sp. z o.o. – Małopolska

krakow@jantar.pl


ul. Dobrego Pasterza 36 B

31-416 Kraków


tel: +48 12 415 69 89

Jantar Sp. z o.o. – Śląsk

rybnik@jantar.pl


ul. Przemysłowa 3

44-203 Rybnik


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.

Biuro Obsługi Klienta

(zamówienia etykiet i materiałów eksploatacyjnych)

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Serwis

(pon. - pt. 8:00 - 16:00)

tel.: +48 33 82 85 730

Sekretariat

tel.: +48 33 82 85 700

Kontakt

Obszar działania
Bielsko
Warszawa
Kraków
Rybnik
Przedstawiciele

Kontakt

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Pobierz program

Pobierz program umożliwiający naszemu specjaliście pomoc zdalną

POBIERZ

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje ze świata IT dla Twojego sektora.

FORMULARZ KONTAKTOWY