System sprzedaży i zarządzania siecią. Infrastruktura sieciowa. Usługa Disaster Recovery Plan, Umowa serwisowa
Współpraca z firmą Yves Rocher rozpoczęła się od wdrożenia systemu sprzedaży dedykowanego do sieci typu non-food. Sieć perfumerii działa w oparciu o francuskie oprogramowanie WinShop. Stanowiska sprzedażowe wyposażone są w terminale kasowe IBM SurePOS wraz z urządzaniami peryferyjnymi (m.in. drukarka fiskalna, czytniki, szuflada).
W kolejnych krokach rozszerzyliśmy wspólne działanie o prace w zakresie infrastruktury sieciowo- serwerowej. Projekt opiera się o wdrożenie infrastruktury sieciowej w Jantar DataCenter i na sklepach działających w Polsce, Czechach, Słowacji i we Włoszech. Na potrzeby instalacji opracowano dedykowaną architekturę sieci opartą o urządzenia sieciowe Cisco. W części serwerowej został użyty klaster serwerów Blade IBM i macierzy StorWize, na których pracują wirtualne maszyny VM pod kontrolą hipervisorów Citrix XenServer. Jantar Datacenter posiada wielościeżkowy dostęp do sieci Internet poprzez zdywersyfikowanych dostawców, dzięki protokołowi routingu BGP. Bardzo istotną usługą z punktu widzenia bezpieczeństwa i ciągłości pracy sieci jest m.in. DRP – Disater Recovery Plan. Specjalnie opracowana procedura w przypadku poważanych awarii/zniszczeń w Data Center pozwala na podłączenie się całej sieci sklepów do rezerwowego Data Center (zlokalizowanego w odległości wymaganej przez Klienta min. 100 km od podstawowego).
Jantar zapewnia również wsparcie techniczne dla sieci sklepów YR zlokalizowanych w Polsce, Czechach i na Słowacji. Reakcja na pojawiające się problemy i zapytania realizowana jest zgodnie z czasem reakcji zawartym w umowie serwisowej.
Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.
Jantar Sp. z o.o. – Centrala
jantar@jantar.pl
ul. Piekarska 199
43-300 Bielsko-Biała
tel: +48 33 82 85 700
tel: +48 33 82 85 701
fax: +48 33 82 85 709
Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze
warszawa@jantar.pl
al. Jerozolimskie 200
02-486 Warszawa
Budynek 2, Pok. 212
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Jantar Sp. z o.o. – Małopolska
krakow@jantar.pl
ul. Dobrego Pasterza 36 B
31-416 Kraków
tel: +48 12 415 69 89
Jantar Sp. z o.o. – Śląsk
rybnik@jantar.pl
ul. Przemysłowa 3
44-203 Rybnik
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.
(zamówienia etykiet i materiałów eksploatacyjnych)
tel.: +48 33 82 85 757
email: bok@jantar.pl
(pon. - pt. 8:00 - 16:00)
tel.: +48 33 82 85 730
tel.: +48 33 82 85 700
tel.: +48 33 82 85 757
email: bok@jantar.pl
Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.
jantar@jantar.pl
ul. Piekarska 199
43-300 Bielsko-Biała
tel: +48 33 82 85 700
tel: +48 33 82 85 701
fax: +48 33 82 85 709
warszawa@jantar.pl
ul. Jerozolimskie 200
02-486 Warszawa
Budynek 2, Pok 212
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
krakow@jantar.pl
ul. Dobrego Pasterza 36 B
31-416 Kraków
tel: +48 12 415 69 89
rybnik@jantar.pl
ul. Przemysłowa 3
44-203 Rybnik
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.