REALIZACJE

Yves Rocher – case study

Yves Rocher – case study

Opis sytuacji klienta/kwestie do rozwiązania poprzez wdrożenie

System sprzedaży i zarządzania siecią. Infrastruktura sieciowa. Usługa Disaster Recovery Plan, Umowa serwisowa

 

Opis rozwiązania

Współpraca z firmą Yves Rocher rozpoczęła się od wdrożenia systemu sprzedaży dedykowanego do sieci typu non-food. Sieć perfumerii działa w oparciu o francuskie oprogramowanie WinShop. Stanowiska sprzedażowe wyposażone są w terminale kasowe IBM SurePOS wraz z urządzaniami peryferyjnymi (m.in. drukarka fiskalna, czytniki, szuflada).
W kolejnych krokach rozszerzyliśmy wspólne działanie o prace w zakresie infrastruktury sieciowo- serwerowej. Projekt opiera się o wdrożenie infrastruktury sieciowej w Jantar DataCenter i na sklepach działających w Polsce, Czechach, Słowacji i we Włoszech. Na potrzeby instalacji opracowano dedykowaną architekturę sieci opartą o urządzenia sieciowe Cisco. W części serwerowej został użyty klaster serwerów Blade IBM i macierzy StorWize, na których pracują wirtualne maszyny VM pod kontrolą hipervisorów Citrix XenServer. Jantar Datacenter posiada wielościeżkowy dostęp do sieci Internet poprzez zdywersyfikowanych dostawców, dzięki protokołowi routingu BGP. Bardzo istotną usługą z punktu widzenia bezpieczeństwa i ciągłości pracy sieci jest m.in. DRP – Disater Recovery Plan. Specjalnie opracowana procedura w przypadku poważanych awarii/zniszczeń w Data Center pozwala na podłączenie się całej sieci sklepów do rezerwowego Data Center (zlokalizowanego w odległości wymaganej przez Klienta min. 100 km od podstawowego).
Jantar zapewnia również wsparcie techniczne dla sieci sklepów YR zlokalizowanych w Polsce, Czechach i na Słowacji. Reakcja na pojawiające się problemy i zapytania realizowana jest zgodnie z czasem reakcji zawartym w umowie serwisowej.

 

Korzyści dla klienta

  • skupienie kluczowych projektów informatycznych (system sprzedaży, infrastruktura sieciowa) u jednego integratora
  • praca w oparciu o zaawansowany system sprzedaży i zarządzania siecią
  • możliwość zarządzania omnichanell i obsługą klienta
  • bezpieczeństwo bazy danych
  • stabilność i ciągłość działania – umowa serwisowa z określonym czasem reakcji na terenie Polski, Czech, Słowacji
  • 188

    sklepów

  • 4

    kraje współpracy

  • 16

    lat współpracy

Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.

Jantar Sp. z o.o. – Centrala

jantar@jantar.pl


ul. Piekarska 199

43-300 Bielsko-Biała


tel: +48 33 82 85 700

tel: +48 33 82 85 701

fax: +48 33 82 85 709

Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze

warszawa@jantar.pl


al. Jerozolimskie 200

02-486 Warszawa

Budynek 2, Pok. 212


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Jantar Sp. z o.o. – Małopolska

krakow@jantar.pl


ul. Dobrego Pasterza 36 B

31-416 Kraków


tel: +48 12 415 69 89

Jantar Sp. z o.o. – Śląsk

rybnik@jantar.pl


ul. Przemysłowa 3

44-203 Rybnik


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.

Biuro Obsługi Klienta

(zamówienia etykiet i materiałów eksploatacyjnych)

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Serwis

(pon. - pt. 8:00 - 16:00)

tel.: +48 33 82 85 730

Sekretariat

tel.: +48 33 82 85 700

Kontakt

Obszar działania
Bielsko
Warszawa
Kraków
Rybnik
Przedstawiciele

Kontakt

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Pobierz program

Pobierz program umożliwiający naszemu specjaliście pomoc zdalną

POBIERZ

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje ze świata IT dla Twojego sektora.

FORMULARZ KONTAKTOWY