BLOG

Wymiana terminali z Windows na Android – dlaczego nie warto zwlekać ze zmianą systemu?
21 maja 2020

Niezawodne i szybko działające terminale to nieoceniona pomoc dla pracowników magazynów czy sklepów. Nie tylko zwiększają komfort pracy, ale także w znaczącym stopniu ją przyspieszają, co bezpośrednio przekłada się na większą wydajność i większe zyski. Niestety, przestarzałe urządzenia z systemem Windows, z których nadal korzysta wiele firm, już niebawem przestaną być efektywnymi narzędziami. Sprawdź, dlaczego zmiana systemu na Android jest konieczna i realnie przydatna dla funkcjonowania firmy.

Terminal z systemem Android – nowoczesność i wygoda

Zdecydowaną przewagą Androida są jego nowoczesne funkcje. System posiada szereg zastosowań przydatnych nie tylko w handlu tradycyjnym, ale także w sklepach typu e-commerce oraz w realizacji dostaw. Jedną z funkcji jest możliwość rejestracji wielu kodów kreskowych na raz, co znacznie zwiększa efektywność pracy. Jednocześnie system jest dopracowany pod kątem User Experience, czyli charakteryzuje się łatwością obsługi a także możliwością personalizacji urządzenia w przypadku potrzeby zastosowania dodatkowych opcji. Ponadto sam system jest znany przez większość osób użytkujących smartfony, dlatego proces szkolenia pracowników z jego obsługi jest znacznie krótszy. Intuicyjne instrukcje graficzne pomagają także w trakcie użytkowania zrozumieć jego poszczególne funkcje, tak aby system nie stanowił przeszkody nawet dla osób mniej zaawansowanych technologicznie.

Precyzja działań – komfort pracowników i zadowolenia klientów

Zawieszanie się, niepoprawne skanowanie kodu, zbyt małe lub zbyt duże elementy interfejsu, które powodują błędne naciśnięcia przycisków – wadliwe urządzenia ze starszymi wersjami oprogramowania potrafią skutecznie utrudnić wykonywanie obowiązków nawet doświadczonym pracownikom. Ich użytkowanie traci wtedy sens, ponieważ mają one za zadanie zwiększać efektywność, a nie generować dodatkowe problemy. Eksperci tworzący oprogramowanie Android wzięli pod uwagę najczęściej sygnalizowane awarie i skonstruowali system tak, aby zredukować liczbę błędów. Zaimplementowali też rozwiązania, dzięki którym system sam potrafi zdiagnozować występujący błąd. Dodatkowo, bardzo dużą uwagę przykłada się do zabezpieczeń, które mają zapewnić ochronę przechowywanych w systemie danych firmy.

Koniec wsparcia technicznego od Microsoft. Czy warto ryzykować?

Kluczową informacją w perspektywie bezpieczeństwa jest fakt, że od 1 stycznia 2020 roku firma Microsoft oficjalnie zakończyła rozszerzone wsparcie dla obecnego w terminalach systemu operacyjnego Windows Embedded Handheld 6.5. Podobny los czeka w przyszłym roku kolejny system, czyli Windows Embedded Compact 7.0. Co to oznacza w praktyce? Brak aktualizacji i wsparcia technicznego to realne zagrożenie bezpieczeństwa urządzeń i przechowywanych na nich danych. To także systematyczne ograniczanie funkcjonalności urządzeń z przestarzałymi systemami, które z wraz z biegiem czasu będą coraz mniej sprawne w porównaniu do nowoczesnych terminali.

Wymiana systemów jest nieunikniona. Nie warto więc czekać z podjęciem decyzji aż do awarii urządzeń lub utraty części danych ze względu na przestarzałe oprogramowanie. System Android w terminalach to obecnie rozwiązanie gwarantujące najlepszą jakość i funkcjonalność, która w znacznym stopniu może pomóc w efektywnej pracy.

 

Terminal

Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.

Jantar Sp. z o.o. – Centrala

jantar@jantar.pl


ul. Piekarska 199

43-300 Bielsko-Biała


tel: +48 33 82 85 700

tel: +48 33 82 85 701

fax: +48 33 82 85 709

Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze

warszawa@jantar.pl


ul. Jerozolimskie 200

02-486 Warszawa

Budynek 2, Pok 212


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Jantar Sp. z o.o. – Małopolska

krakow@jantar.pl


ul. Dobrego Pasterza 36 B

31-416 Kraków


tel: +48 12 415 69 89

Jantar Sp. z o.o. – Śląsk

rybnik@jantar.pl


ul. Przemysłowa 3

44-203 Rybnik


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Kontakt

Obszar działania
Bielsko
Warszawa
Kraków
Rybnik
Przedstawiciele

Kontakt

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Pobierz program

Pobierz program umożliwiający naszemu specjaliście pomoc zdalną

POBIERZ

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje ze świata IT dla Twojego sektora.

FORMULARZ KONTAKTOWY

Informacja o cookies Zamknij informację o cookies
Ta strona korzysta z plików cookies(ciasteczek). Aby dowiedzieć się więcej na temat samych plików, sposobu ich używania oraz polityce prywatności, kliknij w dowiedz się więcej.