REALIZACJE

Wdrożenie Jantar RMS w sklepie TS Podbeskidzie

Opis sytuacji klienta/kwestie do rozwiązania poprzez wdrożenie

 

W ramach naszego partnerstwa z TS Podbeskidzie wdrożyliśmy Jantar Retail Management System w oficjalnym sklepie klubowym działającym w Gemini Park Bielsko-Biała.

 

Opis rozwiązania

 

System Jantar RMS umożliwia sprawne zarządzanie sprzedażą i funkcjonowaniem sklepu. W zależności od konfiguracji klient może skorzystać m.in. z obsługi transakcji poprzez przyciski szybkiej sprzedaży, czytnik kodów kreskowych oraz wybór z listy, prowadzenia sprzedaży z możliwością obsługi rabatów procentowych i kwotowych, możliwość rejestrowania sprzedaży z rozbiciem na kilka form płatności (gotówka, karta, przelew, Payu) czy generowanie różnego rodzaju raportów sprzedażowych.

Stanowisko sprzedaży działa w oparciu o drukarkę fiskalną oraz laptop.

W sklepie zaopatrzyć się można w gadżety klubowe, a także karnety i bilety na mecze Górali. W asortymencie sklepu znajdują się podstawowe atrybuty kibiców: szale, czapki, kubki, breloki, piłki, smycze, szkolna wyprawka.

 

Korzyści dla klienta

 

  • praca w oparciu o przejrzysty i intuicyjny system sprzedażowy
  • szybka i sprawna obsługa kupujących
  • autorska aplikacje daje możliwość dopasowywania oprogramowania do potrzeb klienta – bez zbędnych kompromisów i skomplikowanych rozwiązań.
  • 1907

    początki powstania Klubu

  • >15

    tyś liczba miejsc na stadionie Podbeskidzia

  • 14

    liczba bramek Roberta Demjana gdy został królem strzelców

Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.

Jantar Sp. z o.o. – Centrala

jantar@jantar.pl


ul. Piekarska 199

43-300 Bielsko-Biała


tel: +48 33 82 85 700

tel: +48 33 82 85 701

fax: +48 33 82 85 709

Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze

warszawa@jantar.pl


al. Jerozolimskie 200

02-486 Warszawa

Budynek 2, Pok. 212


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Jantar Sp. z o.o. – Małopolska

krakow@jantar.pl


ul. Dobrego Pasterza 36 B

31-416 Kraków


tel: +48 12 415 69 89

Jantar Sp. z o.o. – Śląsk

rybnik@jantar.pl


ul. Przemysłowa 3

44-203 Rybnik


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.

Biuro Obsługi Klienta

(zamówienia etykiet i materiałów eksploatacyjnych)

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Serwis

(pon. - pt. 8:00 - 16:00)

tel.: +48 33 82 85 730

Sekretariat

tel.: +48 33 82 85 700

Kontakt

Obszar działania
Bielsko
Warszawa
Kraków
Rybnik
Przedstawiciele

Kontakt

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Pobierz program

Pobierz program umożliwiający naszemu specjaliście pomoc zdalną

POBIERZ

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje ze świata IT dla Twojego sektora.

FORMULARZ KONTAKTOWY