REALIZACJE

Sieć Delikatesy Alma Market S.A.

Opis sytuacji klienta/kwestie do rozwiązania poprzez wdrożenie

System sprzedaży oparty o oprogramowanie Insoft PC POS 7, kasy POS i kasy samoobsługowe.

Infrastruktura sieciowa

 

Opis rozwiązania

Sklepy sieci delikatesów Alma Market S.A. zlokalizowane są na terenie całej Polski – obecnie są to 46 sklepy, co łącznie daje 440 stanowisk kasowych POS. Sklepy działają w oparciu o System PC Market. Stanowska kasowe wyposażone są w terminal kasowy IBM SurePOS 300 z monitorem dotykowym IBM, drukarkę fiskalną oraz skanery.

W 2015 Delikatesy Alma Market S.A. zdecydowały się na wdrożenie 8 kas samoobsługowych NCR SelfServ Checkout , które zostały zainstalowane w dwóch sklepach – w Galerii Kazimierz w Krakowie oraz Tarasach Zamkowych w Lublinie.

Jantar dostarcza serwery oraz wdraża i obsługuje infrastrukturę sieciową oparta o urządzenia CISCO.

W zakresie oprogramowania Jantar wspiera codzienne działania sklepów oraz tworzy dedykowane raporty, które usprawniają działanie sieci.

Jantar Sp. z o.o. zapewnia wsparcie serwisowe/techniczne dla całej sieci delikatesów Alma Market S.A.

 

Korzyści dla klienta

  • działanie w oparciu o stabilny system sprzedaży
  • system przejrzystych raportów dający możliwość sprawnego zarządzania siecią
  • umowa serwisowa gwarantującą odpowiedni czas reakcji

 

 

  • 10

    lat współpracy

  • 440

    stanowisk kasowych

  • 8

    kas samoobsługowych

Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.

Jantar Sp. z o.o. – Centrala

jantar@jantar.pl


ul. Piekarska 199

43-300 Bielsko-Biała


tel: +48 33 82 85 700

tel: +48 33 82 85 701

fax: +48 33 82 85 709

Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze

warszawa@jantar.pl


ul. Jerozolimskie 200

02-486 Warszawa

Budynek 2, Pok 212


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Jantar Sp. z o.o. – Małopolska

krakow@jantar.pl


ul. Dobrego Pasterza 36 B

31-416 Kraków


tel: +48 12 415 69 89

Jantar Sp. z o.o. – Śląsk

rybnik@jantar.pl


ul. Przemysłowa 3

44-203 Rybnik


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Kontakt

Obszar działania
Bielsko
Warszawa
Kraków
Rybnik
Przedstawiciele

Kontakt

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Pobierz program

Pobierz program umożliwiający naszemu specjaliście pomoc zdalną

POBIERZ

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje ze świata IT dla Twojego sektora.

FORMULARZ KONTAKTOWY

Informacja o cookies Zamknij informację o cookies
Ta strona korzysta z plików cookies(ciasteczek). Aby dowiedzieć się więcej na temat samych plików, sposobu ich używania oraz polityce prywatności, kliknij w dowiedz się więcej.