Branża Retail stale się rozwija. Biorąc pod uwagę rosnące potrzeby konsumentów, wdrażanie kas samoobsługowych stało się kluczową rewolucją. Bo nowoczesny sklep to sklep otwarty na klienta.
System samoobsługowy proponowany przez Jantar oparty jest na platformach sprzętowych TOSHIBA lub NCR, a jego kluczowym elementem jest specjalistyczne oprogramowanie sprzedażowe. Program daje możliwość zarządzania środowiskiem samoobsługowym, posiada intuicyjny interfejs użytkownika, który prowadzi klienta poprzez kolejne kroki sprzedaży. W zależności od preferencji detalisty rozwiązanie samoobsługowe może być wyposażone w system płatności gotówkowych i bezgotówkowych lub tylko i wyłącznie obsługiwać karty płatnicze.
W ostatnim czasie firma Jantar wdrożyła kolejne kasy samoobsługowe, wraz z integracją oprogramowania TCPOS. Tym razem naszym klientem były sklepy wolnocłowe na lotniskach Aelia Duty Free.
Jak mówi Paweł Opałko, Dyrektor IT w Lagardère Polska: „Szukaliśmy rozwiązania samoobsługowego, które da nam możliwość integracji z systemem sprzedażowym działającym w sieci oraz spełni nasze wymagania w zakresie unikalnego designu. Kasy samoobsługowe JSCO by shadokey® bardzo dobrze wpisały się w te oczekiwania. Stworzono dla nas dedykowane rozwiązanie, które pozwala nam na szybką i efektywną obsługę klienta. Istotnym elementem współpracy z firmą Jantar jest również umowa serwisowa, która umożliwia szybki dostęp do inżynierów wsparcia technicznego i zabezpiecza ciągłość sprzedaży.”
Aby wybrać odpowiednie urządzenia do danego sklepu, firma Jantar przeprowadza analizę przedwdrożeniową. Naszym celem jest przyspieszenie procesu zakupowego i możliwa jego automatyzacja.
Zachęcamy do kontaktu. Posiadamy rozwiązania dla dużych sieci handlowych, ale również niewielkich sklepów.
Zobacz więcej na: https://poznaj.jantar.pl/kasy-samoobslugowe
Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.
Jantar Sp. z o.o. – Centrala
jantar@jantar.pl
ul. Piekarska 199
43-300 Bielsko-Biała
tel: +48 33 82 85 700
tel: +48 33 82 85 701
fax: +48 33 82 85 709
Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze
warszawa@jantar.pl
al. Jerozolimskie 200
02-486 Warszawa
Budynek 2, Pok. 212
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Jantar Sp. z o.o. – Małopolska
krakow@jantar.pl
ul. Dobrego Pasterza 36 B
31-416 Kraków
tel: +48 12 415 69 89
Jantar Sp. z o.o. – Śląsk
rybnik@jantar.pl
ul. Przemysłowa 3
44-203 Rybnik
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.
tel.: +48 33 82 85 757
email: bok@jantar.pl
tel.: +48 33 82 85 757
email: bok@jantar.pl
Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.
jantar@jantar.pl
ul. Piekarska 199
43-300 Bielsko-Biała
tel: +48 33 82 85 700
tel: +48 33 82 85 701
fax: +48 33 82 85 709
warszawa@jantar.pl
ul. Jerozolimskie 200
02-486 Warszawa
Budynek 2, Pok 212
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
krakow@jantar.pl
ul. Dobrego Pasterza 36 B
31-416 Kraków
tel: +48 12 415 69 89
rybnik@jantar.pl
ul. Przemysłowa 3
44-203 Rybnik
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.