BLOG

Samoobsługa – nowy wymiar automatyzacji
24 maja 2022

Branża Retail stale się rozwija. Biorąc pod uwagę rosnące potrzeby konsumentów, wdrażanie kas samoobsługowych stało się kluczową rewolucją. Bo nowoczesny sklep to sklep otwarty na klienta.

 

KASY SAMOOBSŁUGOWE JANTAR

System samoobsługowy proponowany przez Jantar oparty jest na platformach sprzętowych TOSHIBA lub NCR, a jego kluczowym elementem jest specjalistyczne oprogramowanie sprzedażowe. Program daje możliwość zarządzania środowiskiem samoobsługowym, posiada intuicyjny interfejs użytkownika, który prowadzi klienta poprzez kolejne kroki sprzedaży. W zależności od preferencji detalisty rozwiązanie samoobsługowe może być wyposażone w system płatności gotówkowych i bezgotówkowych lub tylko i wyłącznie obsługiwać karty płatnicze.

 

KORZYŚCI BIZNESOWE, A KASY SAMOOBSŁUGOWE

  • Sprawniejsze zarządzanie w czasie zwiększonego ruchu.
  • Wzrost zainteresowania klientów i poprawa wizerunku sieci.
  • Możliwość większego zaangażowania pracowników w obsługę klientów bezpośrednio na sali sprzedaży.
  • Redukcja kolejek przy kasie.
  • Wzrost satysfakcji i lojalności klienta.
  • Zwiększenie przepustowości oraz obrotów poprzez optymalizację czasu i kosztów pracy (jeden asystent sprzedaży na 4 stanowiska).

 

KASY SAMOOBSŁUGOWE NA LOTNISKACH

W ostatnim czasie firma Jantar wdrożyła kolejne kasy samoobsługowe, wraz z integracją oprogramowania TCPOS. Tym razem naszym klientem były sklepy wolnocłowe na lotniskach Aelia Duty Free.

 

Jak mówi Paweł Opałko, Dyrektor IT w Lagardère Polska: „Szukaliśmy rozwiązania samoobsługowego, które da nam możliwość integracji z systemem sprzedażowym działającym w sieci oraz spełni nasze wymagania w zakresie unikalnego designu. Kasy samoobsługowe JSCO by shadokey® bardzo dobrze wpisały się w te oczekiwania. Stworzono dla nas dedykowane rozwiązanie, które pozwala nam na szybką i efektywną obsługę klienta. Istotnym elementem współpracy z firmą Jantar jest również umowa serwisowa, która umożliwia szybki dostęp do inżynierów wsparcia technicznego i zabezpiecza ciągłość sprzedaży.”

 

Aby wybrać odpowiednie urządzenia do danego sklepu, firma Jantar przeprowadza analizę przedwdrożeniową. Naszym celem jest przyspieszenie procesu zakupowego i możliwa jego automatyzacja.

 

Zachęcamy do kontaktu. Posiadamy rozwiązania dla dużych sieci handlowych, ale również niewielkich sklepów.

 

Zobacz więcej na: https://poznaj.jantar.pl/kasy-samoobslugowe

 

samoobsługa

Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.

Jantar Sp. z o.o. – Centrala

jantar@jantar.pl


ul. Piekarska 199

43-300 Bielsko-Biała


tel: +48 33 82 85 700

tel: +48 33 82 85 701

fax: +48 33 82 85 709

Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze

warszawa@jantar.pl


al. Jerozolimskie 200

02-486 Warszawa

Budynek 2, Pok. 212


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Jantar Sp. z o.o. – Małopolska

krakow@jantar.pl


ul. Dobrego Pasterza 36 B

31-416 Kraków


tel: +48 12 415 69 89

Jantar Sp. z o.o. – Śląsk

rybnik@jantar.pl


ul. Przemysłowa 3

44-203 Rybnik


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Kontakt

Obszar działania
Bielsko
Warszawa
Kraków
Rybnik
Przedstawiciele

Kontakt

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Pobierz program

Pobierz program umożliwiający naszemu specjaliście pomoc zdalną

POBIERZ

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje ze świata IT dla Twojego sektora.

FORMULARZ KONTAKTOWY