AKTUALNOŚCI

Samoobsługa w handlu – możliwość czy konieczność? WEBINAR
09 czerwca 2020

Wspólnie z Partnerami NCR i Zebra Technologies dziękujemy za udział w webinarium: Samoobsługa w handlu – możliwość czy konieczność?

Omówiliśmy możliwości wsparcia Twojego biznesu poprzez kasy samoobsługowe oraz mobilną sprzedaż. Nakreśliliśmy korzyści z zastosowania nowoczesnych rozważań dla handlu, które:

  • pomogą w efektywnym prowadzeniu sprzedaży,
  • wpłyną na bezpieczeństwo transakcji oraz satysfakcję klienta.

Przedstawiliśmy portfolio kas samoobsługowych NCR wraz z niezbędnym i opcjonalnym oprogramowaniem oraz produkty Zebra Technologies m.in. terminal PS20, asystent sprzedaży CC6000.

W planie webinarium znalazły się:

  • systemy samoobsługowej i mobilnej sprzedaży,
  • kasy samoobsługowe NCR oraz terminale i urządzenia Zebra Technologies,
  • korzyści biznesowe wynikające z zastosowania rozwiązań samoobsługowych m.in. : zwiększenie sprzedaży, minimalizacja strat, udostępnienie obsługi wielokanałowej sprzedaży, dostosowanie do bieżących potrzeb rynku i wymogów konsumentów, wzrost lojalności i zadowolenia klientów, poprawa wizerunku.

 

Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.

Jantar Sp. z o.o. – Centrala

jantar@jantar.pl


ul. Piekarska 199

43-300 Bielsko-Biała


tel: +48 33 82 85 700

tel: +48 33 82 85 701

fax: +48 33 82 85 709

Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze

warszawa@jantar.pl


al. Jerozolimskie 200

02-486 Warszawa

Budynek 2, Lok. 208 B


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Jantar Sp. z o.o. – Małopolska

krakow@jantar.pl


ul. Dobrego Pasterza 36 B

31-416 Kraków


tel: +48 12 415 69 89

Jantar Sp. z o.o. – Śląsk

rybnik@jantar.pl


ul. Przemysłowa 3

44-203 Rybnik


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.

Biuro Obsługi Klienta

(zamówienia etykiet i materiałów eksploatacyjnych)

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Serwis

(pon. - pt. 8:00 - 16:00)

tel.: +48 33 82 85 730

Sekretariat

tel.: +48 33 82 85 700

Kontakt

Obszar działania
Bielsko
Warszawa
Kraków
Rybnik
Przedstawiciele

Kontakt

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Pobierz program

Pobierz program umożliwiający naszemu specjaliście pomoc zdalną

POBIERZ

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje ze świata IT dla Twojego sektora.

FORMULARZ KONTAKTOWY