AKTUALNOŚCI

Pierwsze wdrożenie Jshopper w A&K Hurt-Market
22 kwietnia 2022

Mobilna samoobsługa ruszyła!

Jantar Sp. z o.o. zainstalowała pierwszy system mobilnej samoobsługi – Jshopper w sklepie A&K Hurt-Market Sp. z o.o. w Mielcu.

Pierwsze wdrożenie aplikacji Jshopper miało miejsce w dniu 21.04.2022 w sklepie A&K Hurt-Market w Mielcu. Jantar Sp. z o.o. zainstalowała system do mobilnej samoobsługi, który oparty jest o autorską aplikację Jshopper oraz dedykowane rozwiązanie sprzętowe. Specjalnie skonstruowana ścianka, która powstawała jako wspólny projekt firm Jantar i Digitall Concept pod marką JSCO by shadokey®, wyposażona jest w dedykowany zestaw urządzeń mobilnych Zebra Technologies PS20 oraz monitor dotykowy.

Klient pobiera dedykowane urządzenie Zebra PS20 z aplikacją Jshopper. Rejestracja pobrania urządzenia odbywa się na podstawie autoryzacji podanego numeru telefonu. Klient zabiera urządzenie i w trakcie zakupów samodzielnie skanuje produkty wkładane do koszyka lub torby na zakupy. Po zakończeniu zakupów klient udaje się do miejsca płatności (kasa, kasa samoobsługowa, pay station lub kasjera w boksie kasowym) i pokazuje kod wygenerowany przez aplikację. Po jego zeskanowaniu następuje płatność i klient może opuścić sklep: nie wyjmując towarów z koszyka, czy torby na żadnym etapie. Urządzenie jest oddawane obsłudze lub z powrotem na miejsce wypożyczenia.

Dzięki zastosowaniu Jshoppper możemy skrócić czas obsługi klienta, zmniejszyć zaangażowanie pracowników na linii kas oraz poprawić bezpieczeństwo i higienę zakupów. Z punktu widzenia klienta Jshopper pozwała na samodzielne skanowanie zakupów, szybką płatność czy pakowanie produktów bezpośrednio do własnej torby.

Dowiedz się więcej o tym rozwiązaniu.

Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.

Jantar Sp. z o.o. – Centrala

jantar@jantar.pl


ul. Piekarska 199

43-300 Bielsko-Biała


tel: +48 33 82 85 700

tel: +48 33 82 85 701

fax: +48 33 82 85 709

Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze

warszawa@jantar.pl


al. Jerozolimskie 200

02-486 Warszawa

Budynek 2, Pok. 212


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Jantar Sp. z o.o. – Małopolska

krakow@jantar.pl


ul. Dobrego Pasterza 36 B

31-416 Kraków


tel: +48 12 415 69 89

Jantar Sp. z o.o. – Śląsk

rybnik@jantar.pl


ul. Przemysłowa 3

44-203 Rybnik


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.

Biuro Obsługi Klienta

(zamówienia etykiet i materiałów eksploatacyjnych)

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Serwis

(pon. - pt. 8:00 - 16:00)

tel.: +48 33 82 85 730

Sekretariat

tel.: +48 33 82 85 700

Kontakt

Obszar działania
Bielsko
Warszawa
Kraków
Rybnik
Przedstawiciele

Kontakt

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Pobierz program

Pobierz program umożliwiający naszemu specjaliście pomoc zdalną

POBIERZ

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje ze świata IT dla Twojego sektora.

FORMULARZ KONTAKTOWY