REALIZACJE

Pierwsze kasy Jsco by shadokey® w Aelia DUTYFREE

O kliencie:

 

Spółka Lagardere Duty Free to operator sklepów wolnocłowych na lotniskach jak np. Aelia Duty Free, czy też The Fashion Gallery.
W Polsce Lagardere Duty Free działa w oparciu o 28 sklepów, gdzie znajduje się blisko 90 stanowisk sprzedażowych. Aelia Duty Free oferuje szeroki wybór perfum, kosmetyków pielęgnacyjnych (bogate portfolio kosmetyków naturalnych) oraz kolorowych, w tym edycje limitowane oraz travel. W Aelia Duty Free znajdziemy również szeroki wybór słodyczy, wyrobów tytoniowych i alkoholi – od tradycyjnych polskich trunków, poprzez te bardziej wyszukane, do najbardziej ekskluzywnych.

 

Cel wdrożenia:

 

– usprawnienie obsługi Klienta
– odciążenie personelu
– zmniejszenie kolejek
– wsparcie sprzedaży w okresach wzmożonego ruchu na lotniskach

 

Wyzwania:

 

– zwiększenie przepustowości stanowisk kasowych
– stworzenie sprzętu dostosowanego do indywidualnych potrzeb klienta – pod względem wizualnym i funkcjonalnym
– integracja z systemem sprzedażowym i programami partnerskimi działającymi u klienta
– obsługa sprzedaży wymagającej skanowanie kart pokładowych

 

Realizacja:

 

Kasy samoobsługowe JSCO zostały zintegrowane z oprogramowaniem TCPOS-JSCO to wspólny projekt firm Jantar i Digitall Concept pod marką JSCO by shadokey®. Rozwiązanie jest „szyte na miarę” dla sieci sklepów Aelia. Zastosowane zostały dedykowane komponenty, specjalnie zaprojektowany blaty oraz uchwyty wraz z pojemnikiem na osłony na butelki. Dodatkowo JSCO wyposażone są w drukarki fiskalne Posnet, które są zintegrowane z terminalami płatniczymi. Płatności na kasie można wykonać jedynie za pomocą karty płatniczej, co znacząco skraca czas transakcji i zwiększa wygodę zakupów zgodnie z obowiązującymi przepisami kasa umożliwia zeskanowanie biletów pokładowych w celu dokonania zakupów w sklepie duty free, a także kart Miles & More i aplikacji programu lojalnościowego Kameleon.

 

Korzyści biznesowe:

 

– usprawnienie i unowocześnienie systemu sprzedaży
– poprawa jakości i szybkości obsługi
– możliwość większego zaangażowania pracowników w obsługę klientów bezpośrednio na sali sprzedaży
– wsparcie techniczne w ramach umowy serwisowej

 

Opinia klienta:

 

Paweł Opałko, Dyrektor IT w Lagardère Polska:
„Szukaliśmy rozwiązania samoobsługowego, które da nam możliwość integracji z systemem sprzedażowym działającym w sieci oraz spełni nasze wymagania w zakresie unikalnego designu. Kasy samoobsługowe JSCO by shadokey® bardzo dobrze wpisały się w te oczekiwania. Stworzono dla nas dedykowane rozwiązanie, które pozwala nam na szybką i efektywną obsługę klienta. Istotnym elementem współpracy z firmą Jantar jest również umowa serwisowa, która umożliwia szybki dostęp do inżynierów wsparcia technicznego i zabezpiecza ciągłość sprzedaży.”

  • 28

    sklepów

  • 90

    stanowisk sprzedażowych

  • 4

    kasy samoobsługowe Jsco by shadokey®

Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.

Jantar Sp. z o.o. – Centrala

jantar@jantar.pl


ul. Piekarska 199

43-300 Bielsko-Biała


tel: +48 33 82 85 700

tel: +48 33 82 85 701

fax: +48 33 82 85 709

Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze

warszawa@jantar.pl


al. Jerozolimskie 200

02-486 Warszawa

Budynek 2, Lok. 208 B


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Jantar Sp. z o.o. – Małopolska

krakow@jantar.pl


ul. Dobrego Pasterza 36 B

31-416 Kraków


tel: +48 12 415 69 89

Jantar Sp. z o.o. – Śląsk

rybnik@jantar.pl


ul. Przemysłowa 3

44-203 Rybnik


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.

Biuro Obsługi Klienta

(zamówienia etykiet i materiałów eksploatacyjnych)

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Serwis

(pon. - pt. 8:00 - 16:00)

tel.: +48 33 82 85 730

Sekretariat

tel.: +48 33 82 85 700

Kontakt

Obszar działania
Bielsko
Warszawa
Kraków
Rybnik
Przedstawiciele

Kontakt

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Pobierz program

Pobierz program umożliwiający naszemu specjaliście pomoc zdalną

POBIERZ

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje ze świata IT dla Twojego sektora.

FORMULARZ KONTAKTOWY