O kliencie:
Spółka Lagardere Duty Free to operator sklepów wolnocłowych na lotniskach jak np. Aelia Duty Free, czy też The Fashion Gallery.
W Polsce Lagardere Duty Free działa w oparciu o 28 sklepów, gdzie znajduje się blisko 90 stanowisk sprzedażowych. Aelia Duty Free oferuje szeroki wybór perfum, kosmetyków pielęgnacyjnych (bogate portfolio kosmetyków naturalnych) oraz kolorowych, w tym edycje limitowane oraz travel. W Aelia Duty Free znajdziemy również szeroki wybór słodyczy, wyrobów tytoniowych i alkoholi – od tradycyjnych polskich trunków, poprzez te bardziej wyszukane, do najbardziej ekskluzywnych.
Cel wdrożenia:
– usprawnienie obsługi Klienta
– odciążenie personelu
– zmniejszenie kolejek
– wsparcie sprzedaży w okresach wzmożonego ruchu na lotniskach
Wyzwania:
– zwiększenie przepustowości stanowisk kasowych
– stworzenie sprzętu dostosowanego do indywidualnych potrzeb klienta – pod względem wizualnym i funkcjonalnym
– integracja z systemem sprzedażowym i programami partnerskimi działającymi u klienta
– obsługa sprzedaży wymagającej skanowanie kart pokładowych
Realizacja:
Kasy samoobsługowe JSCO zostały zintegrowane z oprogramowaniem TCPOS-JSCO to wspólny projekt firm Jantar i Digitall Concept pod marką JSCO by shadokey®. Rozwiązanie jest „szyte na miarę” dla sieci sklepów Aelia. Zastosowane zostały dedykowane komponenty, specjalnie zaprojektowany blaty oraz uchwyty wraz z pojemnikiem na osłony na butelki. Dodatkowo JSCO wyposażone są w drukarki fiskalne Posnet, które są zintegrowane z terminalami płatniczymi. Płatności na kasie można wykonać jedynie za pomocą karty płatniczej, co znacząco skraca czas transakcji i zwiększa wygodę zakupów zgodnie z obowiązującymi przepisami kasa umożliwia zeskanowanie biletów pokładowych w celu dokonania zakupów w sklepie duty free, a także kart Miles & More i aplikacji programu lojalnościowego Kameleon.
Korzyści biznesowe:
– usprawnienie i unowocześnienie systemu sprzedaży
– poprawa jakości i szybkości obsługi
– możliwość większego zaangażowania pracowników w obsługę klientów bezpośrednio na sali sprzedaży
– wsparcie techniczne w ramach umowy serwisowej
Opinia klienta:
Paweł Opałko, Dyrektor IT w Lagardère Polska:
„Szukaliśmy rozwiązania samoobsługowego, które da nam możliwość integracji z systemem sprzedażowym działającym w sieci oraz spełni nasze wymagania w zakresie unikalnego designu. Kasy samoobsługowe JSCO by shadokey® bardzo dobrze wpisały się w te oczekiwania. Stworzono dla nas dedykowane rozwiązanie, które pozwala nam na szybką i efektywną obsługę klienta. Istotnym elementem współpracy z firmą Jantar jest również umowa serwisowa, która umożliwia szybki dostęp do inżynierów wsparcia technicznego i zabezpiecza ciągłość sprzedaży.”
Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.
Jantar Sp. z o.o. – Centrala
jantar@jantar.pl
ul. Piekarska 199
43-300 Bielsko-Biała
tel: +48 33 82 85 700
tel: +48 33 82 85 701
fax: +48 33 82 85 709
Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze
warszawa@jantar.pl
al. Jerozolimskie 200
02-486 Warszawa
Budynek 2, Pok. 212
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Jantar Sp. z o.o. – Małopolska
krakow@jantar.pl
ul. Dobrego Pasterza 36 B
31-416 Kraków
tel: +48 12 415 69 89
Jantar Sp. z o.o. – Śląsk
rybnik@jantar.pl
ul. Przemysłowa 3
44-203 Rybnik
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.
(zamówienia etykiet i materiałów eksploatacyjnych)
tel.: +48 33 82 85 757
email: bok@jantar.pl
(pon. - pt. 8:00 - 16:00)
tel.: +48 33 82 85 730
tel.: +48 33 82 85 700
tel.: +48 33 82 85 757
email: bok@jantar.pl
Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.
jantar@jantar.pl
ul. Piekarska 199
43-300 Bielsko-Biała
tel: +48 33 82 85 700
tel: +48 33 82 85 701
fax: +48 33 82 85 709
warszawa@jantar.pl
ul. Jerozolimskie 200
02-486 Warszawa
Budynek 2, Pok 212
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
krakow@jantar.pl
ul. Dobrego Pasterza 36 B
31-416 Kraków
tel: +48 12 415 69 89
rybnik@jantar.pl
ul. Przemysłowa 3
44-203 Rybnik
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.