POLITYKA JAKOŚCI
– Kompleksowa obsługa Klienta dzięki świadczeniu wysokiej jakości usług oraz posiadaniu w ofercie nowoczesnych wyrobów z zakresu urządzeń fiskalnych i urządzeń automatycznej identyfikacji towarów.
– Zaangażowanie kierownictwa gwarantujące zapewnienie zasobów i środków niezbędnych do spełnienia wymagań i ciągłego doskonalenia skuteczności systemu zarządzania jakością.
– Systematyczne podnoszenie kwalifikacji pracowników w celu spełnienia wymagań stawianych przez Klienta.
– Doskonalenie wyrobów i usług oraz usprawnianie systemu jakości osiągane jest przy współudziale wszystkich pracowników. –
– Dbałość o satysfakcję pracowników z wykonywanej pracy, poprzez stworzenie i utrzymywanie wysokich warunków socjalnych, jak i ciągłe doskonalenie kwalifikacji zawodowych, aby ich działania dotyczące jakości były świadome i odpowiedzialne.
– Stworzenie warunków dla umocnienia wizerunku Firmy jako profesjonalnie zarządzanej i działającej w oparciu o standardy światowe.
– Nawiązanie z Klientami trwałych, partnerskich kontaktów handlowych.
– Partnerska współpraca z dostawcami zapewnia wzrost jakości wyrobów i zaufanie Klientów.
– Współpraca z firmami o podobnym profilu, a równocześnie dążenie do bycia lepszymi od nich.
Zarząd zobowiązuje się do:
spełniania wymagań klientów, wymagań ustawowych i przepisów, ciągłego doskonalenia funkcjonującego systemu zarządzania jakością.
Zarząd deklaruje:
zapewnienie niezbędnych zasobów do utrzymywania i ciągłego doskonalenia skuteczności systemu zarządzania jakością oraz, aby zagadnienia dotyczące jakości były zrozumiałe i przestrzegane przez wszystkich pracowników, dążenie do skutecznego i efektywnego stosowania systemu zarządzania jakością oraz jego doskonalenia.
Cele polityki jakości:
– Doskonalenie efektywności Firmy.
– Dostarczanie wyrobów i realizacja usług spełniających zmieniające się oczekiwania Klientów i zgodne z ich potrzebami.
– Dostarczanie wyrobów i realizacja usług w uzgodnionym z Klientem terminie.
– Dostarczanie wyrobów i realizacja usług spełniających wymagania Klientów.
– Stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników.
Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.
Jantar Sp. z o.o. – Centrala
jantar@jantar.pl
ul. Piekarska 199
43-300 Bielsko-Biała
tel: +48 33 82 85 700
tel: +48 33 82 85 701
fax: +48 33 82 85 709
Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze
warszawa@jantar.pl
al. Jerozolimskie 200
02-486 Warszawa
Budynek 2, Lok. 208 B
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Jantar Sp. z o.o. – Małopolska
krakow@jantar.pl
ul. Dobrego Pasterza 36 B
31-416 Kraków
tel: +48 12 415 69 89
Jantar Sp. z o.o. – Śląsk
rybnik@jantar.pl
ul. Przemysłowa 3
44-203 Rybnik
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.
(zamówienia etykiet i materiałów eksploatacyjnych)
tel.: +48 33 82 85 757
email: bok@jantar.pl
(pon. - pt. 8:00 - 16:00)
tel.: +48 33 82 85 730
tel.: +48 33 82 85 700
tel.: +48 33 82 85 757
email: bok@jantar.pl
Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.
jantar@jantar.pl
ul. Piekarska 199
43-300 Bielsko-Biała
tel: +48 33 82 85 700
tel: +48 33 82 85 701
fax: +48 33 82 85 709
warszawa@jantar.pl
ul. Jerozolimskie 200
02-486 Warszawa
Budynek 2, Pok 212
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
krakow@jantar.pl
ul. Dobrego Pasterza 36 B
31-416 Kraków
tel: +48 12 415 69 89
rybnik@jantar.pl
ul. Przemysłowa 3
44-203 Rybnik
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.