O NAS

Polityka jakości Jantar

POLITYKA JAKOŚCI

– Kompleksowa obsługa Klienta dzięki świadczeniu wysokiej jakości usług oraz posiadaniu w ofercie nowoczesnych wyrobów z zakresu urządzeń fiskalnych i urządzeń automatycznej identyfikacji towarów.

– Zaangażowanie kierownictwa gwarantujące zapewnienie zasobów i środków niezbędnych do spełnienia wymagań i ciągłego doskonalenia skuteczności systemu zarządzania jakością.

– Systematyczne podnoszenie kwalifikacji pracowników w celu spełnienia wymagań stawianych przez Klienta.

– Doskonalenie wyrobów i usług oraz usprawnianie systemu jakości osiągane jest przy współudziale wszystkich pracowników. –

– Dbałość o satysfakcję pracowników z wykonywanej pracy, poprzez stworzenie i utrzymywanie wysokich warunków socjalnych, jak i ciągłe doskonalenie kwalifikacji zawodowych, aby ich działania dotyczące jakości były świadome i odpowiedzialne.

– Stworzenie warunków dla umocnienia wizerunku Firmy jako profesjonalnie zarządzanej i działającej w oparciu o standardy światowe.

– Nawiązanie z Klientami trwałych, partnerskich kontaktów handlowych.

– Partnerska współpraca z dostawcami zapewnia wzrost jakości wyrobów i zaufanie Klientów.

– Współpraca z firmami o podobnym profilu, a równocześnie dążenie do bycia lepszymi od nich.

Zarząd zobowiązuje się do:

spełniania wymagań klientów, wymagań ustawowych i przepisów, ciągłego doskonalenia funkcjonującego systemu zarządzania jakością.

Zarząd deklaruje:

zapewnienie niezbędnych zasobów do utrzymywania i ciągłego doskonalenia skuteczności systemu zarządzania jakością oraz, aby zagadnienia dotyczące jakości były zrozumiałe i przestrzegane przez wszystkich pracowników, dążenie do skutecznego i efektywnego stosowania systemu zarządzania jakością oraz jego doskonalenia.

Cele polityki jakości:

– Doskonalenie efektywności Firmy.

– Dostarczanie wyrobów i realizacja usług spełniających zmieniające się oczekiwania Klientów i zgodne z ich potrzebami.

– Dostarczanie wyrobów i realizacja usług w uzgodnionym z Klientem terminie.

– Dostarczanie wyrobów i realizacja usług spełniających wymagania Klientów.

– Stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników.

Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.

Jantar Sp. z o.o. – Centrala

jantar@jantar.pl


ul. Piekarska 199

43-300 Bielsko-Biała


tel: +48 33 82 85 700

tel: +48 33 82 85 701

fax: +48 33 82 85 709

Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze

warszawa@jantar.pl


al. Jerozolimskie 200

02-486 Warszawa

Budynek 2, Lok. 208 B


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Jantar Sp. z o.o. – Małopolska

krakow@jantar.pl


ul. Dobrego Pasterza 36 B

31-416 Kraków


tel: +48 12 415 69 89

Jantar Sp. z o.o. – Śląsk

rybnik@jantar.pl


ul. Przemysłowa 3

44-203 Rybnik


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.

Biuro Obsługi Klienta

(zamówienia etykiet i materiałów eksploatacyjnych)

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Serwis

(pon. - pt. 8:00 - 16:00)

tel.: +48 33 82 85 730

Sekretariat

tel.: +48 33 82 85 700

Kontakt

Obszar działania
Bielsko
Warszawa
Kraków
Rybnik
Przedstawiciele

Kontakt

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Pobierz program

Pobierz program umożliwiający naszemu specjaliście pomoc zdalną

POBIERZ

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje ze świata IT dla Twojego sektora.

FORMULARZ KONTAKTOWY