2022
Otwarcie Jwave Silesia RFID Hub
2021
Rozpoczęcie realizacji projektu: Opracowanie inteligentnego, bezstresowego systemu monitoringu zmian masy ciała bydła – CalmScale.
Nagroda „Przyjaciel Fundacji” przyznanej przez Fundację Rozwoju Kardiochirurgii z Zabrza
Nagroda Gazele Biznesu 2020
2020
Otwarcie sklepu internetowego www.jshop.jantar.pl
Utworzenie sieci partnerskiej Jpartner
Stworzenie marek: Jservices, Jsoftware, Jlabels
2019
Nagroda dla wdrożenia w pierwszym bezobsługowym markecie w Polsce — Kod Innowacji 2019
Jantar Partnerem – BBDays4IT
Instalacja pierwszych kas fiskalnych on-line
Jantar laureatem rankingu Gazele Biznesu 2018
Realizacja projektu dofinansowanego z Funduszy Europejskich: Badanie i powstanie prototypu inteligentnego systemu konstrukcyjno-sensorycznego do pomiaru na powierzchniach odkładczych oraz kompletacyjnych „Inteligentnego Systemu Jantar SM”.
2018
Instalacja kasy samoobsługowej, w sklepie, który poza standardowymi godzinami pracy oraz w dni wolne i święta pozwala klientowi na samodzielne zakupy.
Realizacja projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Tytuł projektu: Wdrożenie innowacyjnego modelu produkcji etykiet.
2017
Realizacja projektu dofinansowanego z Funduszy Europejskich: Opracowanie i wdrożenie do praktyki gospodarczej inteligentnego systemu do automatycznego monitoringu indywidualnej efektywności żywienia bydła „Smart Feeding” utrzymywanego w systemie grupowym „Smart Trough”
2016
Jantar Partnerem akcji Czyste Beskidy
Tytuł Value Added Reseller – Full Solution Portfolio Selling RRC
Realizacja nowej strony internetowej www.jantar.pl, uruchomienie BLOG Jantar
2015
Pierwsza instalacja kas samoobsługowych NCR SelfServ Checkout
Platynowy Laur Umiejętności i Kompetencji dla Janusza Targosza
2014
Jantar Członkiem Stowarzyszenie na Rzecz Dostawców Służb Mundurowych
Jantar Członkiem Śląskiego Klastra Nanotechnologicznego
2013
Jantar Datalogic Business Advanced Partner
2012
Jantar Regionalnym Liderem Innowacji I Rozwoju
Jantar – IBM Partner Roku 2011
2011
Wybór Prezesa Janusza Targosza na Przewodniczącego Rady Systemu GS1
2010
Perła Rynku FMCG dla Jantar – IBM Self Checkout, w kategorii Najlepszy Dostawca Wyposażenia
Uruchomienie nowoczesnej linii do produkcji etykiet
2009
Pierwsza instalacja kasy samoobsługowej IBM SelfCheckout
Tytuł Innowacja roku 2008 na Śląsku za „Pierwsze w Polsce wdrożenie systemu identyfikacji wyrobów RFID-EPC Global”
Certyfikat ISO wg. nowej normy 9001:2008
2008
Pierwsze w Polsce wdrożenie systemu identyfikacji opartego o technologię RFID-EPC Global
Otwarcie biur serwisowych w Czechach i na Słowacji
Tytuł Firma Roku
2007
Certyfikat Autoryzacji Lenovo
2005
Nagroda Partner Roku 2004 IBM POS
Jantar laureatem GAZELE BIZNESU 2005
2004
Nadanie firmie Natowskiego Kodu Podmiotu Gospodarczego (NCAGE)
Organizacja Pucharu Polski Jantar CUP w koszykówce Kobiet
2002
Złoty Laur Umiejętności i Kompetencji nadany przez Regionalną Izbę Gospodarczą w Katowicach
Firma Roku 2001
Homologacja kasy IBM Entry Millennium
2001
Nagroda Partner Roku 2000 IBM POS
2000
Projekt Hypernova dla Ahold
Nagroda firmy Zebra za największy wzrost sprzedaży
Uzyskanie Certyfikatu ISO 9001
Rozwój technologii radiowych
1999
Wdrożenie pierwszego systemu sprzedaży opartego o technologię dotykową
Zmiana formy prawnej na Jantar Sp. z o.o.
Wprowadzenie na rynek komputera Jantar Millennium
1998
Autoryzacja Zebra Technologies
Regionalny dystrybutor Sharp
Otwarcie siedziby firmy w nowym budynku w Bielsku-Białej
Nawiązanie współpracy z AS-INFOR
1997
Nagroda Złota Kasa
Pierwsze Jantar Forum w Szczyrku
1996
Otwarcie Akademii kas Fiskalnych i Kodów Kreskowych
1995
Podpisanie umów Posnet i Elzab
1994
Inauguracja sprzedaży kas IBM Entry
Podpisanie umowy z IBM – status Business Partner
Produkcja pierwszego własnego oprogramowania
Podwojenie sprzedaży kas fiskalnych
1993
Instalacja pierwszych kas fiskalnych
Umowy z Torell i Zeto Poznań
1992
Nawiązanie współpracy z CKK w Poznaniu (obecnie GS1 Polska)
1991
Dystrybucja i serwis elektronicznych systemów diagnostycznych
1990
Rejestracja firmy
Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.
Jantar Sp. z o.o. – Centrala
jantar@jantar.pl
ul. Piekarska 199
43-300 Bielsko-Biała
tel: +48 33 82 85 700
tel: +48 33 82 85 701
fax: +48 33 82 85 709
Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze
warszawa@jantar.pl
al. Jerozolimskie 200
02-486 Warszawa
Budynek 2, Pok. 212
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Jantar Sp. z o.o. – Małopolska
krakow@jantar.pl
ul. Dobrego Pasterza 36 B
31-416 Kraków
tel: +48 12 415 69 89
Jantar Sp. z o.o. – Śląsk
rybnik@jantar.pl
ul. Przemysłowa 3
44-203 Rybnik
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.
(zamówienia etykiet i materiałów eksploatacyjnych)
tel.: +48 33 82 85 757
email: bok@jantar.pl
(pon. - pt. 8:00 - 16:00)
tel.: +48 33 82 85 730
tel.: +48 33 82 85 700
tel.: +48 33 82 85 757
email: bok@jantar.pl
Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.
jantar@jantar.pl
ul. Piekarska 199
43-300 Bielsko-Biała
tel: +48 33 82 85 700
tel: +48 33 82 85 701
fax: +48 33 82 85 709
warszawa@jantar.pl
ul. Jerozolimskie 200
02-486 Warszawa
Budynek 2, Pok 212
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
krakow@jantar.pl
ul. Dobrego Pasterza 36 B
31-416 Kraków
tel: +48 12 415 69 89
rybnik@jantar.pl
ul. Przemysłowa 3
44-203 Rybnik
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.