BLOG

Jak obsługiwać klienta 4.0?
10 marca 2017

Klient 4.0 to wymagający, świadomy konsument, który od firmy oczekuje czegoś więcej niż poprawnej obsługi. Wymaga nadążania za panującymi trendami nowych technologii.

Potrzeba wspomagania działań marketingowych za pomocą systemów informatycznych pojawiła się już w latach 80. W wyniku globalizacji rynków, wzmożonej rywalizacji między konkurującymi przedsiębiorstwami, rotacji pracowników działów handlowych, organizacje zaczęły mocniej dbać i zabiegać o klienta, dbając zarówno o kontakty interpersonalne, jak i systemy informatyczne.

Ale nie tylko rozwój gospodarki i konkurencji przyczynił się do większej dbałości o kompleksową i nowoczesną w formie obsługę klienta. Wpływ na to miało także pokolenie Y, które aktualnie stanowi jeden z mocniejszych motorów napędzających gospodarkę. To konsumenci niezwykle wymagający, znający nowe technologie, spędzający bardzo dużo czasu w Internecie. Firmy, obsługujące konsumentów w przedziale wiekowym 20-30 lat muszą koniecznie zadbać o obsługę, dopasowaną do aktualnych trendów i standardów oraz wymagań samych klientów.

Perfekcyjna i kompleksowa obsługa klienta nie byłaby aktualnie możliwa bez wsparcia systemów informatycznych. Budowanie relacji z klientami w oparciu o nowoczesne narzędzia IT i takie systemy jak CRM , aplikacje typu call center, systemy do e-mail marketingu czy monitoringu social media w modelu SaaS (software as a service) staje się teraz powszechne i bardzo łatwo dostępne, nawet dla małych i średnich firm. Dla usprawnienia pracy i lepszej obsługi klienta stosuje się zaawansowane systemy zapisu i archiwizacji danych, systemy antyspamowe, sieci strukturalne wirtualne  i sieci bezprzewodowe.

Na rynku istnieje szereg rozwiązań, które pomagają dostosować się do potrzeb klienta i pozwalają na  budowanie relacji i doznań zakupowych w obrębie samego sklepu. Nowoczesne aplikacje, interaktywne witryny sklepowe, spersonalizowana oferta – to tylko niektóre elementy nowoczesnego marketingu, z których mogą korzystać sklepy. Zobacz film o innowacyjnych rozwiązaniach.

Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.

Jantar Sp. z o.o. – Centrala

jantar@jantar.pl


ul. Piekarska 199

43-300 Bielsko-Biała


tel: +48 33 82 85 700

tel: +48 33 82 85 701

fax: +48 33 82 85 709

Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze

warszawa@jantar.pl


ul. Jerozolimskie 200

02-486 Warszawa

Budynek 2, Pok 212


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Jantar Sp. z o.o. – Małopolska

krakow@jantar.pl


ul. Dobrego Pasterza 36 B

31-416 Kraków


tel: +48 12 415 69 89

Jantar Sp. z o.o. – Śląsk

rybnik@jantar.pl


ul. Przemysłowa 3

44-203 Rybnik


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Kontakt

Obszar działania
Bielsko
Warszawa
Kraków
Rybnik
Przedstawiciele

Kontakt

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Pobierz program

Pobierz program umożliwiający naszemu specjaliście pomoc zdalną

POBIERZ

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje ze świata IT dla Twojego sektora.

FORMULARZ KONTAKTOWY