AKTUALNOŚCI

Komunikat dla Klientów i Partnerów – czasowo zmieniony model pracy
02 listopada 2020

Drodzy Klienci i Partnerzy,

Reagując na sytuację związaną z COVID-19 i ostatnie zlecenia wprowadzamy czasowo zmieniony model pracy naszej firmy. Zdecydowana większość naszych pracowników pracuje zdalnie, aby być dostępnym dla Państwa w obszarze handlowym oraz zachować ciągłość obsługi umów serwisowych.

W Centrali oraz Oddziale Kraków będzie dostępna rotacyjna zmiana, która wraz z pracownikami zdalnymi zapewni ciągłość działania biznesowego dla naszych klientów. W przypadku potrzeby wizyty w Centrali lub Oddziale Kraków prosimy o wcześniejsze umówienie się na spotkanie, dotyczy to również przeglądów urządzeń fiskalnych. Nasi pracownicy dostępni są pod dotychczasowymi numerami telefonów komórkowych i stacjonarnych, bieżące wsparcie klientów realizowane jest poprzez dedykowany dla każdego klienta numer hot-line. Jesteśmy przygotowani, aby przeprowadzać zaplanowane i nowe spotkania z Państwem w formie videokonferencji.

Jednocześnie zapewniamy, że dokładamy wszelakich starań, aby obecna sytuacja w jak najmniejszym stopniu wpłynęła na naszą współpracę. Dziękujemy za wyrozumiałość.

O wszelkich zmianach w obszarze naszego działaniach będziemy informować na bieżąco.

Najważniejsze dane kontaktowe:
– Zamówienia/ tematy handlowe: bok@jantar.pl, tel. 33 82 85 757
– Serwis/koordynator wsparcia technicznego: serwis@jantar.pl, tel. 33 82 85 730
Zgłoszenia serwisowe można przesyłać również poprzez dedykowany formularz: https://www.helpdesk.jantar.pl.
Klienci kontraktowi proszeni są o kontakt poprzez dedykowany adres email lub numer hot-line.
Cały czas jest dla Państwa dostępny również adres jantar@jantar.pl oraz numer stacjonarny Centrali tel. 33 82 85 700

 

Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.

Jantar Sp. z o.o. – Centrala

jantar@jantar.pl


ul. Piekarska 199

43-300 Bielsko-Biała


tel: +48 33 82 85 700

tel: +48 33 82 85 701

fax: +48 33 82 85 709

Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze

warszawa@jantar.pl


ul. Jerozolimskie 200

02-486 Warszawa

Budynek 2, Pok 212


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Jantar Sp. z o.o. – Małopolska

krakow@jantar.pl


ul. Dobrego Pasterza 36 B

31-416 Kraków


tel: +48 12 415 69 89

Jantar Sp. z o.o. – Śląsk

rybnik@jantar.pl


ul. Przemysłowa 3

44-203 Rybnik


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Kontakt

Obszar działania
Bielsko
Warszawa
Kraków
Rybnik
Przedstawiciele

Kontakt

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Pobierz program

Pobierz program umożliwiający naszemu specjaliście pomoc zdalną

POBIERZ

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje ze świata IT dla Twojego sektora.

FORMULARZ KONTAKTOWY

Informacja o cookies Zamknij informację o cookies
Ta strona korzysta z plików cookies(ciasteczek). Aby dowiedzieć się więcej na temat samych plików, sposobu ich używania oraz polityce prywatności, kliknij w dowiedz się więcej.