Komunikat dla Klientów i Partnerów – czasowo zmieniony model pracy

Drodzy Klienci i Partnerzy,

Reagując na sytuację związaną z COVID-19 i ostatnie zlecenia wprowadzamy czasowo zmieniony model pracy naszej firmy. Zdecydowana większość naszych pracowników pracuje zdalnie, aby być dostępnym dla Państwa w obszarze handlowym oraz zachować ciągłość obsługi umów serwisowych.

W Centrali oraz Oddziale Kraków będzie dostępna rotacyjna zmiana, która wraz z pracownikami zdalnymi zapewni ciągłość działania biznesowego dla naszych klientów. W przypadku potrzeby wizyty w Centrali lub Oddziale Kraków prosimy o wcześniejsze umówienie się na spotkanie, dotyczy to również przeglądów urządzeń fiskalnych. Nasi pracownicy dostępni są pod dotychczasowymi numerami telefonów komórkowych i stacjonarnych, bieżące wsparcie klientów realizowane jest poprzez dedykowany dla każdego klienta numer hot-line. Jesteśmy przygotowani, aby przeprowadzać zaplanowane i nowe spotkania z Państwem w formie videokonferencji.

Jednocześnie zapewniamy, że dokładamy wszelakich starań, aby obecna sytuacja w jak najmniejszym stopniu wpłynęła na naszą współpracę. Dziękujemy za wyrozumiałość.

O wszelkich zmianach w obszarze naszego działaniach będziemy informować na bieżąco.

Najważniejsze dane kontaktowe:
– Zamówienia/ tematy handlowe: bok@jantar.pl, tel. 33 82 85 757
– Serwis/koordynator wsparcia technicznego: serwis@jantar.pl, tel. 33 82 85 730
Zgłoszenia serwisowe można przesyłać również poprzez dedykowany formularz: https://www.helpdesk.jantar.pl.
Klienci kontraktowi proszeni są o kontakt poprzez dedykowany adres email lub numer hot-line.
Cały czas jest dla Państwa dostępny również adres jantar@jantar.pl oraz numer stacjonarny Centrali tel. 33 82 85 700