AKTUALNOŚCI

Kolejna instalacja kas samoobsługowych
19 listopada 2019

W ostatnim czasie Jantar Sp. z o.o. wdrożyła kasy samoobsługowe w sklepie Deli Delikatesy w Mińsku Mazowieckim.

Wdrożenie opiera się o platformę sprzętową SSCO NCR. W Delikatesach zainstalowane zostały dwie kasy samoobsługowe z modułem płatności kartą. Rozwiązanie jest elementem systemu sprzedaży i współpracuje z programem do zarządzania sklepem firmy Insoft. Właściciel Deli Delikatesy zdecydował się na wdrożenie 6 generacji kas samoobsługowych NCR. To co wyróżnia kasy samoobsługowe NCR to bardzo dobra jakość wykonania, nowoczesny design i zastosowane rozwiązania technologiczne.

„Instalacja kas samoobsługowych pozwala nam na efektywną obsługę klientów płacących kartą. Z naszej analizy wynika, że płatności bezgotówkowe stanowią u nas sporą cześć transakcji dlatego zdecydowaliśmy się na taką konfigurację kas. Urządzenia samoobsługowe są również dla nas odpowiedzią na pojawiające się problemy na rynku pracy” – mówi Cezary Słodownik, Deli Delikatesy

k

Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.

Jantar Sp. z o.o. – Centrala

jantar@jantar.pl


ul. Piekarska 199

43-300 Bielsko-Biała


tel: +48 33 82 85 700

tel: +48 33 82 85 701

fax: +48 33 82 85 709

Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze

warszawa@jantar.pl


al. Jerozolimskie 200

02-486 Warszawa

Budynek 2, Lok. 208 B


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Jantar Sp. z o.o. – Małopolska

krakow@jantar.pl


ul. Dobrego Pasterza 36 B

31-416 Kraków


tel: +48 12 415 69 89

Jantar Sp. z o.o. – Śląsk

rybnik@jantar.pl


ul. Przemysłowa 3

44-203 Rybnik


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.

Biuro Obsługi Klienta

(zamówienia etykiet i materiałów eksploatacyjnych)

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Serwis

(pon. - pt. 8:00 - 16:00)

tel.: +48 33 82 85 730

Sekretariat

tel.: +48 33 82 85 700

Kontakt

Obszar działania
Bielsko
Warszawa
Kraków
Rybnik
Przedstawiciele

Kontakt

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Pobierz program

Pobierz program umożliwiający naszemu specjaliście pomoc zdalną

POBIERZ

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje ze świata IT dla Twojego sektora.

FORMULARZ KONTAKTOWY