BLOG

Etykiety w nowoczesnym sklepie
12 października 2020

W odpowiedzi na zmieniające się wymagania  Konsumentów, rynek technologii podlega ciągłej transformacji. Powstają nowe rozwiązania, które usprawniają procesy wielu firm, tym samym wpływając korzystnie na odbiór marki. Coraz to nowsze rozwiązania są niezwykle potrzebne w sektorze handlu. Nowoczesne sklepy chętnie sięgają po innowacyjne rozwiązania, chcąc wyjść naprzeciw wymaganiom Konsumentów. Każdemu z nas zależy na sprawnej obsłudze, wysokiej jakości usług, na sprawnych procesach sprzedażowych – co więc wprowadzić do firmy, aby móc cieszyć się profesjonalnym odbiorem? Poznaj możliwości unowocześnienia procesów sprzedażowych w Twojej firmie.

Etykiety w nowoczesnym sklepie – jak do tego podejść?

Dobrej jakości etykiety sprawdzą się w szeregu zastosowań – jako narzędzie sprzedaży dla producenta i jako źródło rzetelnej wiedzy o produkcie dla konsumenta. Ich należyte wykonanie jest istotne, ponieważ trwałość i czytelność to kwestie kluczowe, jeśli chcemy zadowolić klienta i zdobyć jego zaufanie. Jednym z rodzajów etykiet są etykiety papierowe, które są podstawowym materiałem do znakowania produktów spożywczych, ze względu na niskie koszty wykonania. Jlabels w swojej ofercie posiada zarówno etykiety zadrukowane (z konkretnie personalizowanymi danymi), jak i  etykiety czyste, do których zadrukowania idealnie sprawdzą się drukarki mobilne.

Drukarka mobilna i terminale  – rozwiązanie szyte na miarę potrzeb

Mobilne drukarki stanowią zaawansowane technologicznie urządzenia, dzięki którym możliwy jest sprawny i szybki zadruk etykiet na różnego rodzaju produkty. Znajdą one zastosowanie w dziedzinie znakowania towarów, przesyłek, a także projektowania etykiet z kodami kreskowymi. Celem wprowadzenia mobilnych drukarek jest usprawnienie procesów zachodzących w sklepach (mniejsza liczba pomyłek, szybsza wymiana etykiet, mniejszy nakład pracy). Z pomocą drukarki mobilnej wymiana etykiet samoprzylepnych (kartonowych, bezklejowych) na towarach lub półkach, stanie się sprawniejsza. Technologia wydruku jest termiczna, więc ma swoje ograniczenia, np. niska trwałość etykiety (jeśli papierowa – przykład karton termiczny).
Pomocne podczas przyjęć, wydań lub kompletacji towaru będą terminale kodów kreskowych oraz RFID. Tego typu kolektory danych ze względu na swoje parametry techniczne idealnie sprawdzą się w placówkach handlowych.

Jantar Retail –  usprawnij  procesy  w  swoim sklepie

Jretail to oprogramowanie dedykowane dla sklepów oraz sieci handlowych. Aplikacja może pracować w oparciu o terminal mobilny lub telefon z systemem Android z zainstalowaną obsługą skanowania kodów kreskowych. Główną korzyścią stosowania aplikacji mobilnej Jretail jest usprawnienie procesów w sklepie – zarówno na zapleczu, jak i samej sprzedaży. Można szybko i łatwo wykonać przyjęcie dostawy, przygotować zamówienie, wykonać inwentaryzację. Oprogramowanie mobilne Jretail pozwala na wygodne zweryfikowanie informacji o produkcie znajdującym się na półce (regale, wieszaku) czy sprawdzanie jego dostępności.
Jretail umożliwia szybki i wygodny, mobilny wydruk etykiety, aby uzupełnić brakujące dane lub wymienić błędne informacje. Ta funkcjonalność pozwala również na sprawne dokonywanie przecen produktów i organizowanie promocji. Dzięki aplikacji bardzo sprawnie można przygotować odpowiednie dokumenty z podziałem na domyślnych kontrahentów (w integracji z PC Market), co zdecydowanie ułatwia pracę przy obsłudze zamówień na towary dla dedykowanych dostawców.

Oprogramowanie pomoże w szybkiej weryfikacji produktów, cen oraz ilości, oferuje uniwersalność działania i intuicyjną obsługę.

Jeżeli zależy Ci, aby Twoja firma opierała się o nowoczesne technologie, aby procesy sprzedażowy uległy usprawnieniu, a tym samym,  aby klient był zadowolony z oferowanych usług – sprawdź naszą ofertę na stronie www.jantar.pl

Zastosowanie RFID w sklepie

Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.

Jantar Sp. z o.o. – Centrala

jantar@jantar.pl


ul. Piekarska 199

43-300 Bielsko-Biała


tel: +48 33 82 85 700

tel: +48 33 82 85 701

fax: +48 33 82 85 709

Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze

warszawa@jantar.pl


ul. Jerozolimskie 200

02-486 Warszawa

Budynek 2, Pok 212


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Jantar Sp. z o.o. – Małopolska

krakow@jantar.pl


ul. Dobrego Pasterza 36 B

31-416 Kraków


tel: +48 12 415 69 89

Jantar Sp. z o.o. – Śląsk

rybnik@jantar.pl


ul. Przemysłowa 3

44-203 Rybnik


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Kontakt

Obszar działania
Bielsko
Warszawa
Kraków
Rybnik
Przedstawiciele

Kontakt

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Pobierz program

Pobierz program umożliwiający naszemu specjaliście pomoc zdalną

POBIERZ

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje ze świata IT dla Twojego sektora.

FORMULARZ KONTAKTOWY

Informacja o cookies Zamknij informację o cookies
Ta strona korzysta z plików cookies(ciasteczek). Aby dowiedzieć się więcej na temat samych plików, sposobu ich używania oraz polityce prywatności, kliknij w dowiedz się więcej.