Podstawowym pytaniem, na jakie należy sobie odpowiedzieć, to czym jest pojęcie outsourcing.
Outsourcing, to przekazywanie firmie lub firmom zewnętrznym wszystkich lub wybranych pobocznych zadań i procesów działalności danego przedsiębiorstwa. Takie rozwiązanie niesie za sobą wiele korzyści m.in. usprawnienie działalności firmy, redukcję kosztów, czy skupienie się na kluczowych celach firmy.
Zdefiniuj potrzeby swojego biznesu
Obecnie firmy korzystają z przekazania projektów “na zewnątrz” naprawdę w szerokim zakresie. Podstawowym kryterium wyboru potencjalnych obszarów działalności jest zdefiniowanie potrzeby własnego przedsiębiorstwa, czyli tzw. core business.
W skład core business powinny wchodzić wszystkie kluczowe dla firmy elementy, które wpływają na jej rozwój oraz wzrost wartości. Należy pamiętać jednak o tym, że strategiczne elementy działalności firmy powinny zawsze pozostawać w wewnętrznych kompetencjach naszego przedsiębiorstwa. Wszystkie pozostałe, niemające wpływu na jakość oferowanych produktów, czy usług, mogą być z powodzeniem przekazywane na zewnątrz.
Outsourcing – jakie projekty przekazujemy najchętniej?
Coraz częściej firmy powierzają przekazania na zewnątrz naprawdę specjalistycznych usług. Jedną z nich jest outsourcing IT. Jako jeden z głównych powodów możemy wymienić redukcję kosztów. Mówiąc wprost skorzystanie z usług firmy zewnętrznej jest tańsze niż korzystanie z zasobów wewnętrznych. Dlaczego tak się dzieje? Po pierwsze, korzystając z usług zewnętrznej firmy zmniejsza się nakłady na utrzymanie własnej bazy technicznej i organizacyjnej, po drugie, firmy korzystające z outsourcingu mają możliwość utrzymywania niższego poziomu zatrudnienia. Dodatkowym powodem jest korzystanie z know-how partnera. tzn. specjalistycznego zestawu kompetencji, fachowej wiedzy oraz zdobytych doświadczeń.
Firmy outsourcingowe. Kogo wybrać?
Przed wyborem odpowiedniej firmy w pierwszej kolejności powinniśmy sugerować się na jej kompetencjach, portfolio, certyfikatach. Dokładnie taką firmę sprawdzić.
Jako marka Jservices oferujemy portfolio usług IT, które zapewniają klientom wsparcie na każdym etapie realizacji. Stawiamy na ludzi, dlatego nasz zespół składa się z wielu inżynierów technicznych, którzy realizują zadania w ramach kontraktów serwisowych na terenie Polski i Europy.
Tworzymy zgrany zespół specjalistów dysponujący wiedzą, doświadczeniem i narzędziami, które pozwalają na realizację prowadzonych projektów.
Koniecznie odwiedź naszą stronę, sprawdź nasze portfolio i przekonaj się, dlaczego warto z nami współpracować.
Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.
Jantar Sp. z o.o. – Centrala
jantar@jantar.pl
ul. Piekarska 199
43-300 Bielsko-Biała
tel: +48 33 82 85 700
tel: +48 33 82 85 701
fax: +48 33 82 85 709
Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze
warszawa@jantar.pl
ul. Jerozolimskie 200
02-486 Warszawa
Budynek 2, Pok 212
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Jantar Sp. z o.o. – Małopolska
krakow@jantar.pl
ul. Dobrego Pasterza 36 B
31-416 Kraków
tel: +48 12 415 69 89
Jantar Sp. z o.o. – Śląsk
rybnik@jantar.pl
ul. Przemysłowa 3
44-203 Rybnik
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.
tel.: +48 33 82 85 757
email: bok@jantar.pl
tel.: +48 33 82 85 757
email: bok@jantar.pl
Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.
jantar@jantar.pl
ul. Piekarska 199
43-300 Bielsko-Biała
tel: +48 33 82 85 700
tel: +48 33 82 85 701
fax: +48 33 82 85 709
warszawa@jantar.pl
ul. Jerozolimskie 200
02-486 Warszawa
Budynek 2, Pok 212
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
krakow@jantar.pl
ul. Dobrego Pasterza 36 B
31-416 Kraków
tel: +48 12 415 69 89
rybnik@jantar.pl
ul. Przemysłowa 3
44-203 Rybnik
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.