Z nami pierwsze kroki z drukarką kodów kreskowych są dziecinnie proste!
Kupujesz drukarkę kodów kreskowych?
Skorzystaj z darmowego pakietu 7 – dniowego dostępu do naszych specjalistów.
Oferta obejmuje wsparcie telefoniczne i mailowe dla drukarek kodów kreskowych zakupionych w firmie Jantar Sp. z o.o. od 01.04.2018 do 30.06.2018.
W ramach 7 – dniowego pakietu zapewniamy:
1. Konsultacje telefoniczne oraz mailowe w zakresie**:
– Instalacji i konfiguracji urządzenia
– Pomocy w zakresie instalacji Zebra Designer 2
– Wsparcia w doborze materiałów eksploatacyjnych produkcji Jantar
– Pomocy przy kalibracji urządzenia
– Wsparcia w przeprowadzeniu procedury gwarancyjnej
2. Możliwość przygotowania darmowych próbek etykiet oraz taśm
Dostępność serwisu: 8.00-16.00, 5 dni w tygodniu – od poniedziałku do piątku*
Czas reakcji w godzinach dostępności serwisu: do 8 h
Wsparcie serwisowe: do 7 dni od daty zakupu
*nie dotyczy dni ustawowo wolnych od pracy , ** wsparcie nie dotyczy szkolenia z projektowania formatów etykiet
Po zakończeniu okresu 7 dniowego wsparcia proponujemy ryczałtowy pakiet w kwocie 49 PLN netto/miesiąc/urządzenie.
W przypadku większej ilości urządzeń przygotowany zostanie indywidualny pakiet ryczałtowy.
Dostępność serwisu zdalnego w ramach ryczałtu serwisowego:
Wszystkie awarie zgłaszane są na dedykowany adres mailowy: autoidsupport[at]jantar.pl
Procedura zgłaszania:
– zgłoszenia przyjmowane są na adres – autoidsupport[at]jantar.pl
– zgłoszenie powinno zawiera: datę i numer faktury zakupowej, model i numer seryjny urządzenia oraz opis problemu,
– podanie zastosowanych materiałów eksploatacyjnych
– osoba do kontaktu wraz za danymi kontaktowymi
– po otrzymaniu zgłoszenia technik skontaktuje się do 8 h mailowo lub telefonicznie
Stawka roboczogodzinowa obowiązuje w godzinach pracy serwisu 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku z pominięciem dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku zleceń Zamawiającego wychodzących po za godziny pracy serwisu warunki finansowe ustalana są każdorazowo.
*** ceny netto
Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.
Jantar Sp. z o.o. – Centrala
jantar@jantar.pl
ul. Piekarska 199
43-300 Bielsko-Biała
tel: +48 33 82 85 700
tel: +48 33 82 85 701
fax: +48 33 82 85 709
Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze
warszawa@jantar.pl
al. Jerozolimskie 200
02-486 Warszawa
Budynek 2, Lok. 208 B
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Jantar Sp. z o.o. – Małopolska
krakow@jantar.pl
ul. Dobrego Pasterza 36 B
31-416 Kraków
tel: +48 12 415 69 89
Jantar Sp. z o.o. – Śląsk
rybnik@jantar.pl
ul. Przemysłowa 3
44-203 Rybnik
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.
(zamówienia etykiet i materiałów eksploatacyjnych)
tel.: +48 33 82 85 757
email: bok@jantar.pl
(pon. - pt. 8:00 - 16:00)
tel.: +48 33 82 85 730
tel.: +48 33 82 85 700
tel.: +48 33 82 85 757
email: bok@jantar.pl
Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.
jantar@jantar.pl
ul. Piekarska 199
43-300 Bielsko-Biała
tel: +48 33 82 85 700
tel: +48 33 82 85 701
fax: +48 33 82 85 709
warszawa@jantar.pl
ul. Jerozolimskie 200
02-486 Warszawa
Budynek 2, Pok 212
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
krakow@jantar.pl
ul. Dobrego Pasterza 36 B
31-416 Kraków
tel: +48 12 415 69 89
rybnik@jantar.pl
ul. Przemysłowa 3
44-203 Rybnik
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.