AKTUALNOŚCI

7 – dniowe wsparcia przy zakupie drukarki kodów
24 kwietnia 2018

Z nami pierwsze kroki z drukarką kodów kreskowych są dziecinnie proste!
Kupujesz drukarkę kodów kreskowych?
Skorzystaj z darmowego pakietu 7 – dniowego  dostępu  do naszych specjalistów.

Oferta obejmuje wsparcie telefoniczne i mailowe dla drukarek kodów  kreskowych zakupionych w firmie Jantar Sp. z o.o. od 01.04.2018 do 30.06.2018.

W ramach 7 – dniowego pakietu zapewniamy:
1.  Konsultacje telefoniczne oraz mailowe w zakresie**:
–  Instalacji i konfiguracji urządzenia
–  Pomocy w zakresie instalacji Zebra Designer 2
–  Wsparcia  w  doborze materiałów eksploatacyjnych produkcji Jantar
–  Pomocy przy kalibracji urządzenia
–  Wsparcia w przeprowadzeniu procedury gwarancyjnej
2.  Możliwość przygotowania darmowych próbek etykiet oraz taśm

Dostępność  serwisu:  8.00-16.00,  5 dni w tygodniu –  od poniedziałku do piątku*
Czas reakcji w godzinach dostępności serwisu: do 8 h
Wsparcie serwisowe: do 7 dni od daty zakupu
*nie dotyczy dni ustawowo wolnych od pracy , ** wsparcie nie dotyczy szkolenia z projektowania formatów etykiet

Po zakończeniu okresu 7 dniowego wsparcia proponujemy ryczałtowy pakiet w kwocie 49 PLN netto/miesiąc/urządzenie.
W przypadku większej ilości urządzeń przygotowany zostanie indywidualny pakiet ryczałtowy.
Dostępność serwisu zdalnego w ramach ryczałtu serwisowego:
Wszystkie awarie zgłaszane są na dedykowany adres mailowy: autoidsupport[at]jantar.pl 
Procedura zgłaszania:
– zgłoszenia przyjmowane są na adres – autoidsupport[at]jantar.pl
– zgłoszenie powinno zawiera: datę i numer faktury zakupowej, model i numer seryjny urządzenia oraz opis problemu,
– podanie zastosowanych materiałów eksploatacyjnych
– osoba do kontaktu wraz za danymi kontaktowymi
– po otrzymaniu zgłoszenia technik skontaktuje się do 8 h mailowo lub telefonicznie

Stawka roboczogodzinowa obowiązuje w godzinach pracy serwisu 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku z pominięciem dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku zleceń Zamawiającego wychodzących po za godziny pracy serwisu warunki finansowe ustalana są każdorazowo.
*** ceny netto

 

Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.

Jantar Sp. z o.o. – Centrala

jantar@jantar.pl


ul. Piekarska 199

43-300 Bielsko-Biała


tel: +48 33 82 85 700

tel: +48 33 82 85 701

fax: +48 33 82 85 709

Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze

warszawa@jantar.pl


al. Jerozolimskie 200

02-486 Warszawa

Budynek 2, Lok. 208 B


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Jantar Sp. z o.o. – Małopolska

krakow@jantar.pl


ul. Dobrego Pasterza 36 B

31-416 Kraków


tel: +48 12 415 69 89

Jantar Sp. z o.o. – Śląsk

rybnik@jantar.pl


ul. Przemysłowa 3

44-203 Rybnik


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.

Biuro Obsługi Klienta

(zamówienia etykiet i materiałów eksploatacyjnych)

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Serwis

(pon. - pt. 8:00 - 16:00)

tel.: +48 33 82 85 730

Sekretariat

tel.: +48 33 82 85 700

Kontakt

Obszar działania
Bielsko
Warszawa
Kraków
Rybnik
Przedstawiciele

Kontakt

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Pobierz program

Pobierz program umożliwiający naszemu specjaliście pomoc zdalną

POBIERZ

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje ze świata IT dla Twojego sektora.

FORMULARZ KONTAKTOWY