Kasa samoobsługowa Toshiba Self Checkout – 7 generacji – model płatności kartą lub kartą i gotówka
Kasa samoobsługowa Toshiba Self Checkout z modułem płatności tylko kartą lub kartą i gotówka to samoobsługowe stanowisko sprzedaży umożliwiające rozliczanie transakcji w sposób bezgotówkowy i gotówkowy.
Kasy obsługujące płatność gotówką mogą być w zależności od potrzeb wyposażone w wymienialną kasetę na pieniądze, moduł recyclingu monet oraz pełny model z recyclingiem monet i banknotów
Jak to działa?
Kupując poprzez samoobsługową kasę Klient sam przesuwa opakowania przez czytnik skanując kody kreskowe towarów. Klient wypełnia czynności zgodne z komunikatami wyświetlanymi na ekranie oraz informacjami głosowymi. Wysoce intuicyjny interfejs użytkownika pomaga w dokonaniu transakcji
i dostarcza przyjemności z zakupów. Kupujący, zgodnie ze swoimi preferencjami i konfiguracją urządzenia, korzysta z automatu gotówkowego, który wydaje resztę lub zintegrowanego systemu obsługi kart płatniczych oraz bonów towarowych. Kasa kontroluje wagę towarów w celu wykrycia niezeskanowanego produktu dodanego po naliczeniu należności za zakupiony towar. Platforma sprzętowa IBM w połączeniu z oprogramowaniem gwarantuje niezawodność proponowanego rozwiązania oraz pozwala na współpracę z dowolnym oprogramowaniem magazynowym działającym w placówce.
Budowa modułowa
Nowe modułowe rozwiązanie pozwala na dobranie odpowiedniego modelu do wymagań klienta oraz ewoluowanie zgodnie z jego aktualnymi potrzebami. Modele z płatnością kartą w bardzo prosty sposób można przekształcić w urządzenie, które pozwala dokonywać płatności za pomocą gotówki- wystarczy dołożyć moduł pozwalający na przeprowadzanie takich transakcji. Kasy obsługujące płatność gotówką mogą być w zależności od potrzeb wyposażone w wymienialną kasetę na pieniądze, moduł recyclingu monet oraz pełny model z recyclingiem monet i banknotów.
Korzyści biznesowe
– sprawniejsze zarządzanie w czasie zwiększonego ruchu
– wzrost zainteresowania klientów i poprawa wizerunku sieci
– redukcja kolejek przy kasie
– wzrost satysfakcji i lojalności klienta
– zwiększenie przepustowości oraz obrotów poprzez optymalizację czasu i kosztów pracy (jeden asystent sprzedaży na 4 stanowiska
Poznaj Toshiba Self Checkout System 7
Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.
Jantar Sp. z o.o. – Centrala
jantar@jantar.pl
ul. Piekarska 199
43-300 Bielsko-Biała
tel: +48 33 82 85 700
tel: +48 33 82 85 701
fax: +48 33 82 85 709
Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze
warszawa@jantar.pl
al. Jerozolimskie 200
02-486 Warszawa
Budynek 2, Pok. 212
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Jantar Sp. z o.o. – Małopolska
krakow@jantar.pl
ul. Dobrego Pasterza 36 B
31-416 Kraków
tel: +48 12 415 69 89
Jantar Sp. z o.o. – Śląsk
rybnik@jantar.pl
ul. Przemysłowa 3
44-203 Rybnik
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.
(zamówienia etykiet i materiałów eksploatacyjnych)
tel.: +48 33 82 85 757
email: bok@jantar.pl
(pon. - pt. 8:00 - 16:00)
tel.: +48 33 82 85 730
tel.: +48 33 82 85 700
tel.: +48 33 82 85 757
email: bok@jantar.pl
Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.
jantar@jantar.pl
ul. Piekarska 199
43-300 Bielsko-Biała
tel: +48 33 82 85 700
tel: +48 33 82 85 701
fax: +48 33 82 85 709
warszawa@jantar.pl
ul. Jerozolimskie 200
02-486 Warszawa
Budynek 2, Pok 212
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
krakow@jantar.pl
ul. Dobrego Pasterza 36 B
31-416 Kraków
tel: +48 12 415 69 89
rybnik@jantar.pl
ul. Przemysłowa 3
44-203 Rybnik
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.