OFERTA

NCR SelfServ Checkout

NCR SelfServ Checkout

Kasy samoobsługowe NCR SelfServ Checkout to rozwiązanie, które  stosowane jest przez sieci sprzedaży na całym świecie. Technologie samoobsługowe stały się pewnym standardowym i powszechnym kanałem obsługi klienta w handlu detalicznym.

Kasa samoobsługowa  NCR SelfServ Checkout Rev.5.0. przyśpiesza czas obsługi klienta, co przekłada się na zmniejszenie kolejek i poprawę satysfakcji klientów, a co za tym idzie wpływa na pozytywny wizerunek sklepów. Zastosowanie kas samoobsługowych wpływa również na możliwe zmiany w profilu zatrudnienia w sklepie – według zasady  „from teller to seller”. W takim układzie pracownicy, którzy dotychczas zajmowali się obsługą klienta na tradycyjnej linii kas, mogą skupić swoją uwagę na innych działaniach. Taki rozkład sił może zwiększyć atrakcyjność sklepu i poprawić jakość obsługi klienta.

Dzięki otwartej architekturze NCR SelfServ Checkout , kasa może być w prosty sposób zintegrowana z istniejącymi aplikacjami POS oraz urządzeniami peryferyjnymi poprzez unikatowe rozwiązanie NCR – Transaction Broker.

Kasa samoobsługowa NCR SelfServ Checkout została wyposażona w wagę bezpieczeństwa z „samouczącą się” bazą danych oraz w system monitoringu i powiadomień, gwarantujący najwyższy poziom bezpieczeństwa transakcji.

Elastyczne rozwiązania
• Kompaktowe rozmiary
• Otwory wydające i przyjmujące banknoty i monety umieszczone blisko siebie – wygodny dostęp dla klienta
• Półka przyjmująca monety, umożliwiająca wsypanie kilku monet jednocześnie i automatyczny odbiór
• Rozbudowany system stanowisk odbiorczych, pasów lub półek
• Obsługa w wielu językach
• Wydajny system wykrywania i deaktywacji zabezpieczeń EAS

Obsługa środków płatniczych
• Akceptory i dyspensery monet (z opcją recyclingu) i banknotów (z opcją recyclingu)
• Obsługa wszystkich typów kart płatniczych: EMV, bezkontaktowych

Zobacz prezentację NCR SelfServ Checkout 6

 

Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.

Jantar Sp. z o.o. – Centrala

jantar@jantar.pl


ul. Piekarska 199

43-300 Bielsko-Biała


tel: +48 33 82 85 700

tel: +48 33 82 85 701

fax: +48 33 82 85 709

Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze

warszawa@jantar.pl


ul. Stępińska 22/30

00-739 Warszawa


tel: +48 697 698 474

tel: +48 605 821 194

Jantar Sp. z o.o. – Małopolska

krakow@jantar.pl


ul. Dobrego Pasterza 36 B

31-416 Kraków


tel: +48 12 415 69 89

Jantar Sp. z o.o. – Śląsk

rybnik@jantar.pl


ul. Żorska 283

44-251 Rybnik


tel: +48 32 423 80 15

Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuje się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Kontakt

Obszar działania
Bielsko
Warszawa
Kraków
Rybnik
Przedstawiciele

Kontakt

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Pobierz program

Pobierz program umożliwiający naszemu specjaliście pomoc zdalną

POBIERZ

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje ze świata IT dla Twojego sektora.

FORMULARZ KONTAKTOWY

Informacja o cookies Zamknij informację o cookies
Ta strona korzysta z plików cookies(ciasteczek). Aby dowiedzieć się więcej na temat samych plików, sposobu ich używania oraz polityce prywatności, kliknij w dowiedz się więcej.